Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo lasagne sitten mitättömän näköinen. Ilman meikkiä ihan arkinen naama. Huono iho. Näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Leukaa on mutta jos tuo tulis jossain prisman käytävillä vastaan niin ei kyllä yhdenkään Irmelin pää kääntyisi.
Samaa mieltä. Valjut kasvonpiirteet, rumat hampaat, ruipelot jalat, nouseva hiusraja, lyhyt. Karismaa ei ole.
Ollaanko me katsottu samaa ihmistä? Hauskat silmät, tasaiset hampaat, treenatut jalat + peba, paksut hiukset, melko pitkä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo lasagne sitten mitättömän näköinen. Ilman meikkiä ihan arkinen naama. Huono iho. Näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Leukaa on mutta jos tuo tulis jossain prisman käytävillä vastaan niin ei kyllä yhdenkään Irmelin pää kääntyisi.
Samaa mieltä. Valjut kasvonpiirteet, rumat hampaat, ruipelot jalat, nouseva hiusraja, lyhyt. Karismaa ei ole.
Ollaanko me katsottu samaa ihmistä? Hauskat silmät, tasaiset hampaat, treenatut jalat + peba, paksut hiukset, melko pitkä???
Ja karismaa vaikka muille jakaa!! Nimenomaan se esitys, joka herätti yleisön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaunis hymy, johon mä ainakin sulan, vaikka sitten siellä prisman käytävällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää hänen ujo olemuksensa lavan ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää hänen ujo olemuksensa lavan ulkopuolella
Samoin, ja ne surumieliset silmät! Ne jotenkin viestivät, ettei elämä ehkä ole ollut helppoa aina.
Uusimman videonsa Marko on tehnyt Elizabetan mummon kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Israelin viisu edelleen hyvä.
Soi päässä.
Jännä,jos sanoo,että omasta mielestä Israelin viisu hyvä niin saa alapeukkuja.
Täällä ei näköjään saa olla omaa mielipidettäkään biiseistä.
Itse äänestin useasti Saksaa,.Norjaa pari kertaa ja yhdellä äänellä Sveitsiä.
Jos olisi pitänyt balladia äänestää olisin äänestänyt Israelia. Ilman näitä "olet kamala ihminen,jos sitä äänestät" -ihmisiä.
Eli tavallaan äänestys ei ole kumpaakaan suuntaan reilu.
Sanotaan,ettei saa äänestää ja toiset äänestää,koska haluavat näpäyttää tms.
Objektiivisesti oli hyvä viisu, ja upeaääninen laulaja.
Ei se ole objektiivista, jos sanoo oman mielipiteensä.
Ei niin. Mutta se oli objektiivisesti hyvä viisubiisi.
Balladi hyvällä, taitavalla laulajalla.
Ei tosiaan kuulu mihinkään pohjille.
Ja sen tietää,kun tarpeeksi seuraa viisuja. Tiesin esim. Nemon vievän tuomariston 12p jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Israelin viisu edelleen hyvä.
Soi päässä.
Jännä,jos sanoo,että omasta mielestä Israelin viisu hyvä niin saa alapeukkuja.
Täällä ei näköjään saa olla omaa mielipidettäkään biiseistä.
Itse äänestin useasti Saksaa,.Norjaa pari kertaa ja yhdellä äänellä Sveitsiä.
Jos olisi pitänyt balladia äänestää olisin äänestänyt Israelia. Ilman näitä "olet kamala ihminen,jos sitä äänestät" -ihmisiä.
Eli tavallaan äänestys ei ole kumpaakaan suuntaan reilu.
Sanotaan,ettei saa äänestää ja toiset äänestää,koska haluavat näpäyttää tms.
Objektiivisesti oli hyvä viisu, ja upeaääninen laulaja.
Ei se ole objektiivista, jos sanoo oman mielip
Että jaksat jankuttaa. Ja edelleenkin: se ei ole objektiivista, jos sanoo oman mielipiteensä.
Olin samaa mieltä kuin raati, eli kappale ei ole hyvä. Sinä olet eri mieltä, ja siitä on turha jankata loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lasagne saa erityisesti 50+ tanttojen ja homomiesten kuten wiwibloggareiden viisarin värähtämään?
Olen 48v homo eikä värähdä vähääkään. Ei ole komea, ei seksikäs, ei karismaattinen, ei mitään. Taiteilijanimikin tyhmimpiä mitä olen kuullut.
Rietas gay
Eikö se taiteilijanimi tarkoita vastasynnyttäneen naisen löysää vatsanahkaa? Sellainen unelmamies siellä.
Miksi esität asian kuin vastasynnyttäneen naisen löysässä vatsanahkassa olisi jotain pahaa? Yksi maailman luonnollisimmista asioista.
Onkohan Kärtsärin instastoryt mahoista kuittailua lasagnelle? Jos joku on viimeinkin kertonut halpakopion bodysheimaamisesta Jerellekin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kärtsärin instastoryt mahoista kuittailua lasagnelle? Jos joku on viimeinkin kertonut halpakopion bodysheimaamisesta Jerellekin?
Taitaa olla vaan ihan perus-Jereä... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnista sun Markoa tästä kuvauksesta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lasagne saa erityisesti 50+ tanttojen ja homomiesten kuten wiwibloggareiden viisarin värähtämään?
Olen 48v homo eikä värähdä vähääkään. Ei ole komea, ei seksikäs, ei karismaattinen, ei mitään. Taiteilijanimikin tyhmimpiä mitä olen kuullut.
Rietas gay
Eikö se taiteilijanimi tarkoita vastasynnyttäneen naisen löysää vatsanahkaa? Sellainen unelmamies siellä.
Miksi esität asian kuin vastasynnyttäneen naisen löysässä vatsanahkassa olisi jotain pahaa? Yksi maailman luonnollisimmista asioista.
Koska Marko-bodysheimaajalle taiteilijanimen valinta on ilkeää pilkkaa naisia kohtaan.
Mitä, onko BL muka vasta 28? Luulin reilusti yli 40-vuotiaaksi! Taitaa käyttää paljon alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay
Koska Marko-bodysheimaajalle taiteilijanimen valinta on ilkeää pilkkaa naisia kohtaan.
Aa, oikei, jollain täällä on joku henkilökohtainen missio meneillään.
Paljastan teille mun suosikkibiisin viisuissa. Se on tämä!
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt mietin oliko tämäkin Pro Israel biisi vaikka silloin en tiennyt.
Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos korjauksista, en tiennyt! Ajatelin tosiaan, että he/him ---> identifikoituu mieheksi."
Joo nämä voi olla vähän kimurantteja :D. Ja tosiaan tärkeintä on että kunnioittaa jokaista ihmistä sellaisena kuin hän on. Mun mielestä oli todella söpö hetki kun Gåte esitti Nemolle hänen biisinsä ja sen jälkeen yksi jäsenistä kiitteli ja ylisti Nemoa kuinka it's our favourite song and our favourite guy... our favourite Nemo. Ihana, lempeä korjaus ilman että asiasta pitää tehdä suurta numeroa. Nemo vaan hymyili ja oli ihan liikuttunut ja vaikuttunut tästä kunnianosoituksesta. Ei väärän pronominin käyttö tai jonkun kutsuminen mieheksi tai naiseksi tai ei-binäärikseksi väärin ole loukkaus muuten kuin silloin kun sitä tekee tahallaan ja tarkoituksella epäkunnioittavasti.
Mä näin myös tän videon ja pakko sanoa että ihan super söpö tuo Nemo. Toivon hänelle vain pelkkää hyvää tulevaisuudessa, on ansainnut kaiken menestyksen ja onnen <3.
"Raatikriteerein se ei saanut paljon pisteitä raadeilta, eli raatien mielestä oli huono. Sinä se vaan jankutat omaa mielipidettäsi.
Hyvä laulaja, hyvä show, huono sävellys."
11 raatia antoi Israelille pisteitä. Osa niistä 8 p eli sijoittivat Israelin kolmanneksi. Sen voisi vielä ymmärtää, jos olisivat sijoittaneet Israelin vaikkapa sijoille 11. - 15., mutta sijoittivat heidät viimeiselle sijalle. Ilman muuta se on politikointia. Miksi sitä on niin vaikea myöntää?