Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsihän voitti, koska se sai huikean, Loreeniakin paremman raatipistepotin. Taitaa olla kaikkien aikojen suhteellinen ennätys, koska eikö Loreenilla ollut edellinen (saadut pisteet/maksimipistemäärä ko. vuonna). Missähän lienee tämä selkeästi ennustettu?
Sveitsin selvä raatipistevoitto oli ennustettu esim. juryvoittajavedonlyönnissä. Ja olihan se selvää, kun ajattelee raatien arviointikriteereitä. Aika monet eivät vain tunnu etukäteen ottavan huomioon raatipisteiden vaikutusta voittoon, vaikka niillä on lähes yhtä paljon merkitystä kuin telepisteillä.
Katso nyt niitä tuloksia, kaksi viimeistä vuotta raatipisteillä on ollut selvästi *enemmän* vaikutusta voittoon kuin puhelinäänillä. Kuitenkaan en nähnyt kenenkään ennakoivan, että tälle vuodelle tulee Loreeniaki huikeampi jytky raadeilta, tästä oli kyse, ei siitä, kuka sen puolen voittaa.
Nemo toki oli pitkään kärjessä myös ihan voittajaveikkauksessa, mutta putosi siitä sitten finaalia. Esimerksi viime vuonna raatipisteveikkauksessa Loreenin johto oli 60 % seuraavan 10 % vastaan raatipisteissä, kun tänä vuonna ykkösen ja kakkosen eri oli huomattavasti pienempi (45 % - 25 %).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän helppoa oli saada yksi yleisön suosikeista diskatuksi. Kuinkahan paljon vastaavaa keinoa tullaan jatkossa käyttämään? Tekoälyhän alkaa jo nyt mahdollistaa täysin tekaistujen videoiden teon, joilla vastustaja voidaan jatkossa laittaa sanomaan tai tekemään mitä tahansa.
Hollannin diskaaminen ei perustunut videoon.
Sehän se ihmetyttääkin, miten pelkällä puheella saatiin yleisön suosikki diskattua, joten mitkä mahdollisuudet tekoäly muita vastaan jatkossa tuokaan.
Aggressiivinen käytös ja uhkaus kuulostaa muulta kuin pelkältä puheelta.
Tarkoitin, että joku on vain väittänyt näin tapahtuneen ja se riittää. Kummallista, miten puhelimen kamerakin muka on hajonnut niin, että kaikki todistusaineisto on kadonnut, vaikka puhelimet kestää nykyään ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagna myy jo kolmatta konserttia. - Kroatiassa ollaan Malmön ilmoituksen jälkeen takuulla helpottuneita.
Kroatialla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta järkätä viisuja turvajärjestelyineen. Eikä taitoa järkätä hyviä viisuja muutenkaan, koska HRT on Euroopan kämäisin radioyhtiö. Dora on huonoiten järjestetty karsinta joka vuosi.
Lisäksi suvaitsevuus lasten kengissä, erittäin homofobinen maa. Eipä tarvitse ihmetellä kroatialaisten fanien törkeää somekäytöstä, etenkin Nemoa kohtaan.
En mä ainakaan olisi lähtenyt Kroatian viisuihin vaimoni kanssa tuon nettivihan jälkeen. Olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo lasagne sitten mitättömän näköinen. Ilman meikkiä ihan arkinen naama. Huono iho. Näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Leukaa on mutta jos tuo tulis jossain prisman käytävillä vastaan niin ei kyllä yhdenkään Irmelin pää kääntyisi.
No, musta se on ehkä osa hänen viehätystään, siis ainakin mulle, että on ihan tavallisen näköinen jantteri.
Ja kymmenien tuhansien muitten!
Miksi lasagne saa erityisesti 50+ tanttojen ja homomiesten kuten wiwibloggareiden viisarin värähtämään?
Kaiken ikäiset, näköiset ja kokoiset rakastavat Markoa! Kotiinpaluukeikoilla on ollut valtavasti myös lapsia, jotka laulavat englanniksi rim tim tagia rinta rottingilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagna myy jo kolmatta konserttia. - Kroatiassa ollaan Malmön ilmoituksen jälkeen takuulla helpottuneita.
Kroatialla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta järkätä viisuja turvajärjestelyineen. Eikä taitoa järkätä hyviä viisuja muutenkaan, koska HRT on Euroopan kämäisin radioyhtiö. Dora on huonoiten järjestetty karsinta joka vuosi.
Lisäksi suvaitsevuus lasten kengissä, erittäin homofobinen maa. Eipä tarvitse ihmetellä kroatialaisten fanien törkeää somekäytöstä, etenkin Nemoa kohtaan.
En mä ainakaan olisi lähtenyt Kroatian viisuihin vaimoni kanssa tuon nettivihan jälkeen. Olen siis nainen.
Kroatian matkailu on alkanut uutisen mukaan kiinnostaa erityisesti Pohjoismaissa ja varausten perusteella odottavat vilkasta kautta.
Hyvin upposi ihmisiin Israelin propagandakampanja
Israeli outlet Ynet confirms Eden Golan's televote advertising campaign was organised by the Israeli Ministry of Foreign Affairs
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1ct7hjn/israeli_outlet_yne…
Ai Lasagne on tavallisen näköinen jantteri? Jaaenpä ole tuollaisia Suomen syrjäkylillä nähnyt (käyn maalla harvoin, ehkä tämä on osittain oma vikani 🙈)
Ja sille kuka väitti lyhyeksi ja rimppajalaksi: pituus noin 180 cm ja treenatut takareidet näytti olevan, kun päällä oli treenihousut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettet oikeasti tiedä Kroatiasta yhtään mitään. Ilmeisesti et ole myöskään koskaan nähnyt esim. Britannian euroviisukarsintoja, koska Dora on niitten rinnalla luksusta.
Ihan naurettavaahan tämä on. Jos minä olen vihainen ja heristän nyrkkiäni jollekin ja sanon, että elä kuvaa, niin ihan normitouhuahan tuo on. En ole käynyt kenenkään kimppuun fyysisesti, ja olen rehellisesti ja eleet mukaan ottaen ilmaissut olevani vihainen ja tyytymätön jonkun toimintaan. Näin ihmiset pruukaa toimia.
Toki voi hymyillä kauniisti ja pyytää vielä kauniimmin, että 'voisitteko armon leidi olla kuvaamatta minua nyt'. Ihmisillä vaan on eri temperamentti ja voi olla myös huono päivä. Kyllä huonot fiilikset saa ilmaista, ei niitä tarvitse padota valheellisen hymyn taakse vain siksi, että kyseessä on israelilainen herrakansan edustaja tai muu joka pahoittaa mielensä kaikesta, missä häntä vähänkin arvostellaan/kielletään, rajoitetaan.
Menee kyllä jo fasismin puolelle israelilaisten touhu, rajoitetaan ihmisten ilmaisunvapauttakin jo. Laiton uhkaus, tirsk, mun karvanen prse.
No Joost sai joostausta myyntiin, rahaa tulee enemmän kuin osasi odottaa?
Miksi lasagne saa erityisesti 50+ tanttojen ja homomiesten kuten wiwibloggareiden viisarin värähtämään?
Olen 48v homo eikä värähdä vähääkään. Ei ole komea, ei seksikäs, ei karismaattinen, ei mitään. Taiteilijanimikin tyhmimpiä mitä olen kuullut.
Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Hyvin upposi ihmisiin Israelin propagandakampanja
Israeli outlet Ynet confirms Eden Golan's televote advertising campaign was organised by the Israeli Ministry of Foreign Affairs
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1ct7hjn/israeli_outlet_yne…
Ebun pitäisi hylätä Israel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen jälkeen listojen perusteella Joost Klein on menestynyt parhaiten, suorastaan erinomaisesti. Eli puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.
Joostilla on ennestään laaja fanikunta. Ne striimausmäärät ja musiikkivideon katselukerrat oli miljoonia jo maalis-huhtikuussa. Oli suuri ero verrattuna muihin tämän vuoden osallistujiin jo monta viikkoa sitten.
Europapalla jo nyt 29 miljoonaa katselukertaa. Käärijällä on tähän mennessä 31 miljoonaa, joten Joost taitaa mennä nopeasti ohi. Mutta Europapa on aika lapsiystävällinen kappale, mikä selittää suosion.
EBU siis syrjii lapsikatsojia kun hylkäsi esityksen, jota mahdollisesti kaikista eniten odottivat. Kaikille hollantilaisille lapsifaneille ainakin varmasti suuri pettymys, etteivät nähneetkään suosikkiaan.
Lähtisin milloin vain Markon matkaan, mutta mulla on kissa-allergia 😹
Vierailija kirjoitti:
Olen 48v homo eikä värähdä vähääkään. Ei ole komea, ei seksikäs, ei karismaattinen, ei mitään. Taiteilijanimikin tyhmimpiä mitä olen kuullut.
Rietas gay
Oma taitelijanimesi on puolestaan tyhmimpiä mitä minä olen nähnyt. Itekö keksit?
Vierailija kirjoitti:
Yksi Markon kissoista vilahtaa ig-tarinoissa ja onkin kaunis katti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaahan tämä on. Jos minä olen vihainen ja heristän nyrkkiäni jollekin ja sanon, että elä kuvaa, niin ihan normitouhuahan tuo on. En ole käynyt kenenkään kimppuun fyysisesti, ja olen rehellisesti ja eleet mukaan ottaen ilmaissut olevani vihainen ja tyytymätön jonkun toimintaan. Näin ihmiset pruukaa toimia.
Toki voi hymyillä kauniisti ja pyytää vielä kauniimmin, että 'voisitteko armon leidi olla kuvaamatta minua nyt'. Ihmisillä vaan on eri temperamentti ja voi olla myös huono päivä. Kyllä huonot fiilikset saa ilmaista, ei niitä tarvitse padota valheellisen hymyn taakse vain siksi, että kyseessä on israelilainen herrakansan edustaja tai muu joka pahoittaa mielensä kaikesta, missä häntä vähänkin arvostellaan/kielletään, rajoitetaan.
Menee kyllä jo fasismin puolelle israelilaisten touhu, rajoitetaan ihmisten ilmaisunvapauttakin jo. Laiton uhkaus, tirsk, mun karvanen prse.
Tännekin aiemmin linkatun Aftonbladetin jutun mukaan kuvaaja oli tuotantoon kuulunut ruotsalainen ja tilanteella oli todistajia, jotka kuvasivat tilannetta todella aggressiiviseksi ja uhkaavaksi.
Apua. Nyt minäkin jäin koukkuun tohon europapa biisiin. Olen luukuttanut sitä jo monta kertaa. Aluksi en voinut sietää. Onhan se kesähitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi Markon kissoista vilahtaa ig-tarinoissa ja onkin kaunis katti.
Mä näin ja söpö olikin, mä kyllä tykkäisin kissoista, mutta kun ne kutittaa 😹 Tuo mies on varmasti täynnä karvoja 😹 -sama
Mun mielestä Marko on tosi hyvännäköinen ja ne täällä luetellut "huonot" piirteet on musta just osa sen viehätystä. Jotku kiiltokuvatyypit ei kiinnosta yhtään. Sitä mieltä tosin, että ne tummemmat hiukset sopii paremmin kuin noi blondatut, mut ei noikaan huonot ole.