Mitä levitettä laihduttajalle leivän päälle?
Tässä pitää ottaa kaikki aseet nyt käyttöön kun paino ei vaan laske ja tarkennetaan vielä, että vaatteet ei mene päälle ja samat selkä ja vyötärömakkarat vaan pysyy. Olen vaihtanut pehmeän ruisleivän hapankorppuihin, koska tuntuu, että ruisleivästä en pysty kokonasn lupumaan. Mutta mitä levitteeksi? Kuivaa korppua ei syö kukaan, eli jotain pitää laittaa. Olisiko se survottu avokado, ihan oliiviöljyä pullosta, maksamakkara levitettä vai mitä?
Kommentit (59)
Siis ööh mitä ihmettä nyt taas? ei leivän päälle levitteitä laitella?
Laitetaan pelkkä kinkku ja juusto?
Yllättävän hyvää tulee kun soseuttaa sauvasekoittimella purkillisen raejuustoa ja puskan tuoretta basilikaa. Suolaa ja pippuria mausteeksi. Varmaan muut yrtit toimisivat myös.
Leipä pois, se on laihtumisen edellytys. Jollet sitä tee, unohda laihtuminen ja tyydy kohtaloosi. Tutustu Antti Heikkilän materiaaleihin, niin saat koko paketin kerralla kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Leipä pois, se on laihtumisen edellytys. Jollet sitä tee, unohda laihtuminen ja tyydy kohtaloosi. Tutustu Antti Heikkilän materiaaleihin, niin saat koko paketin kerralla kuntoon.
Lopun elämänkö pois?
Vierailija kirjoitti:
Olen laihduttanut yli 30 kg ja pitänyt painon poissa, vaikka syön leipää.
voita ja tai koskenlaskija juustoa.
Aika nopeasti tottuu siihen, ettei laita mitään levitettä leivän päälle ollenkaan. Tomaattisiivut vaikka siinä maistuvat ihan hyviltä. Relevantti kommentti oli myös aikaisempi, jonka mukaan laihduttajan kannattaisi vähentää leivän syöntiä ylipäänsäkin. Kuituja tietenkin tarvitaan, mutta niitä saa hyvin esimerkiksi leseistä (halpoja) tai siemenistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että olin lapsena laiha koska en tykännyt kotona tarjotusta juntasta reikäleivästä, joka piti vielä itse nirhata ja halkoa.
Onko hummus joku musilimien juttu?
Vierailija kirjoitti:
Onko hummus joku musilimien juttu?
joo, kukaan muu ei saa sitä syödä
Vierailija kirjoitti:
Voita.
Pitää nälkää.
no kaiku siinä on miljoona tsiljoona kaloria
Ei se ruisleivän veden määrä sinua lihota tai laihduta. Veikkaisin että jopa päin vastoin, hapankorppuja tulee syötyä yleensä paljon enemmän kuin tavallisia ruisleipiä
Jos haluat puputtaa rajattomasti niin jätä pois kaikki hiilarit. Ketogeenisellä dieetillä kadotat himon ruokaa kohtaan, ja voit syödä kellon mukaan
Itse käytän juurikin avokadoa, otan tietyn viipaleen ja sitä vähän mössään leivän päälle. Miedon makuinen ja toimiva!
Ravitsemusterapeutit suosittelee käyttämään kasvirasvaa, jonka rasvapitoisuus on 60 %. Aivot tarttee rasvaa toimiakseen ja tarvitaan sitä rasvaliukoisten vitamiinien imeytymiseenkin.
Använd äkta vara och glöm alla industriella blandningar. Bröd behöver inget margarin eller dylikt. Använd olivolja eller smör om du måste ha något mellan brödet och pålägget.
Som någon redan skrev här, på surskorpor går det väl att skiva tomat direkt på och fast lägga färsk basilika överst.
Oikein kitkerän ja pahanmakuista jossa piri piriä.
Hummusta