Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
16621/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Eden pahemmin soinut Spotifyssa.

Jopa Espanjan Zorraa kuunnellaan enemmän vaikka sai paljon vähemmin yleisöääniä.

Jännä juttu.

Aikuisilla ei ole spotifyta.

Toisaalta, mitä sitten? Moni on jo kertonut äänestäneensä myötätunnosta. Vielä useampi taas jotain muuta protestoidakseen häntä (ja tarkoitan tätä, nimenomaan häntä, koska on väärän maan kansalainen).

Spotify-käyttäjien keski-ikä on muistaakseni 37 vuotta.

Kuten sanoin, aikuisilla ei ole spotifyta :D

mutta jos tosiasioissa pysytään niin:

In terms of age groups, Spotify appeals significantly to the younger generation. In 2021, it was found that 73% of Spotify's monthly users fell within the 18 to 34 age bracket

Who is the Spotify Consumer? The Spotify audience is largely made up of young adults, both male and female, who are likely to be living with their families. 

Vierailija
16622/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Käärijä sitä mieltä että väkivalta on ok jos väkivallan tekijä on kaveri tai yhteistyökumppani.

Sunlaisten hullujen varalta jätti korostamatta todellista syytä miksi jäi pois. Ja nyt tää eräskin toimittaja käyttää hyväkseen tilannetta väittämällä, että johtui Israelista. 

No itsepähän Käärijä sekoili. Mutta Käärijän fanien mielestä Käärijä on vaan niin fiksu ja niin sydämellinen. Rahan kerääjä se on.

Vituttaaks kun Käre on nyt suositumpi kuin kertaakaan viime viisujen jälkeen? Ig-seuraajatkin nousi viikossa 30:llä tuhannella? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16623/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko Käärijä sitä mieltä että väkivalta on ok jos väkivallan tekijä on kaveri tai yhteistyökumppani.

Sunlaisten hullujen varalta jätti korostamatta todellista syytä miksi jäi pois. Ja nyt tää eräskin toimittaja käyttää hyväkseen tilannetta väittämällä, että johtui Israelista. 

No itsepähän Käärijä sekoili. Mutta Käärijän fanien mielestä Käärijä on vaan niin fiksu ja niin sydämellinen. Rahan kerääjä se on.

Vituttaaks kun Käre on nyt suositumpi kuin kertaakaan viime viisujen jälkeen? Ig-seuraajatkin nousi viikossa 30:llä tuhannella? :D

Ei, enemmän Käärijän ig-seuraajana olin huolissani seuraajamäärän romahduksesta. Mutta vauvalla sanottiin, että hyvä kun häipyivät.

Vierailija
16624/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta pakko kysyä, että onko sinusta siis ok miehen loikata 30 senttimetrin päähän vieraasta naisesta, huutaa ja heiluttaa nyrkkiä hänen kasvojensa edessä. Tämän siis sankari itse kertoi poliisille tehneensä ja sitoutui maksamaan sakot.

Kerrotko vielä oletko mies, nainen, muu?

Ihan vaan että otan tämän talteen tulevia "suomalaiset miehet ovat niin väkivaltaisia" -keskustelua varten.

Vierailija
16625/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisjäänti paleaktivistien painostamana ollut minkäänlainen vaihtoehto.

Ja kyllä kannatti. Sikailullaan keräsi tonnin uusia vihollisia. Itseni mukaan lukien. 

Vierailija
16626/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi kuulostaa paremmalta? Empatiaäänet vai syrjintä- ja antisemitismiäänet?

Israelilaiset itse väittävät että raadit veivät heiltä voiton poliittisista syistä, tai jopa rasismista (vaikka Israel sai raadeilta enemmän ääniä kuin vaikka Latvia tai Serbia joilla oli paremmat balladit). Kappaleen striimauslukemat kertoo aika selvästi ettei sillä ole erikoisia musiikillisia ansioita suuren yleisön silmissä.

Mikään lakihan ei tietenkään kiellä äänestämästä jotain kappaletta poliittisista syistä. Mutta sitten on turha valittaa jos muutkin tekee samaa.

Puolitotuushan tuossa israelilaisten sanomisessa on. Suurin osa raadeista jätti Isaelin pisteittä poliittisista syistä. Toisaalta Israel sai yleisöltä ainakin sen verran poliittisia pisteitä, mitä raadeilta

Niin Marco Bjurströn itse kertoo,  Järkytys oli valtava, kun yleisöäänet sinkosivat I-valtion kärkeen. Paikan päällä teimme kaikkemme, jotta EBU ymmärtäisi virheensä, mutta kotisohvat käänsivät kaiken päälaelleen,

Suora lainaus.

Eli raadin jäsen itse ihan avoimesti kertoo, että äänestys oli poliittinen. Ei kai tästä tarvitse enää edes kiistellä.

Vierailija
16627/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä kannatti. Sikailullaan keräsi tonnin uusia vihollisia. Itseni mukaan lukien. 

Minä olen virallisen Suomen, etenkin vasemmisto-puolueiden, vetoomuksesta pyrkinyt jättämään tavalliset venäläiset ihmiset ulkopuolelle Venäjän valtiota kohtaan tuntemastani inhosta.

Olen pitänyt sitä oikeana tapana toimia, vaikken vasemmiston tai vihreiden kannattaja olekaan. Minulla on venäläistaustaisia työtovereita, joten vaikeaa se olisikin alkaa heitä boikotoida ja vaatia heidän poistamistaan työpaikalta. Tarvitsemme heitä, heillä on osaamista, jota emme nopeasti voi korvata.

Nyt vasemmisto opettaakin, että jokainen Israelin kansalainen on ei-toivottu ja vastenmielinen.

Kahdella rattailla ajelua much?

Vierailija
16628/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelilaiset itse väittävät että raadit veivät heiltä voiton poliittisista syistä, tai jopa rasismista (vaikka Israel sai raadeilta enemmän ääniä kuin vaikka Latvia tai Serbia joilla oli paremmat balladit). Kappaleen striimauslukemat kertoo aika selvästi ettei sillä ole erikoisia musiikillisia ansioita suuren yleisön silmissä.

Mikään lakihan ei tietenkään kiellä äänestämästä jotain kappaletta poliittisista syistä. Mutta sitten on turha valittaa jos muutkin tekee samaa.

Puolitotuushan tuossa israelilaisten sanomisessa on. Suurin osa raadeista jätti Isaelin pisteittä poliittisista syistä. Toisaalta Israel sai yleisöltä ainaki

Ei kai Marco ollut raadissa? Vai oliko?

Vierailija
16629/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuo lasagne sitten mitättömän näköinen. Ilman meikkiä ihan arkinen naama. Huono iho. Näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Leukaa on mutta jos tuo tulis jossain prisman käytävillä vastaan niin ei kyllä yhdenkään Irmelin pää kääntyisi. 

Vierailija
16630/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tuo lasagne sitten mitättömän näköinen. Ilman meikkiä ihan arkinen naama. Huono iho. Näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Leukaa on mutta jos tuo tulis jossain prisman käytävillä vastaan niin ei kyllä yhdenkään Irmelin pää kääntyisi. 

No, musta se on ehkä osa hänen viehätystään, siis ainakin mulle, että on ihan tavallisen näköinen jantteri. 

Vierailija
16631/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen virallisen Suomen, etenkin vasemmisto-puolueiden, vetoomuksesta pyrkinyt jättämään tavalliset venäläiset ihmiset ulkopuolelle Venäjän valtiota kohtaan tuntemastani inhosta.

Olen pitänyt sitä oikeana tapana toimia, vaikken vasemmiston tai vihreiden kannattaja olekaan. Minulla on venäläistaustaisia työtovereita, joten vaikeaa se olisikin alkaa heitä boikotoida ja vaatia heidän poistamistaan työpaikalta. Tarvitsemme heitä, heillä on osaamista, jota emme nopeasti voi korvata.

Nyt vasemmisto opettaakin, että jokainen Israelin kansalainen on ei-toivottu ja vastenmielinen.

Vasemmisto sulla on perseessäs. Kokoomusta äänestän. 

Sama

Vierailija
16632/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, musta se on ehkä osa hänen viehätystään, siis ainakin mulle, että on ihan tavallisen näköinen jantteri. 

Ja kymmenien tuhansien muitten!

Vierailija
16633/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolitotuushan tuossa israelilaisten sanomisessa on. Suurin osa raadeista jätti Isaelin pisteittä poliittisista syistä. Toisaalta Israel sai yleisöltä ainaki

Marco ei ollut raadissa. Pekka Ruuska oli, ja sanoo ettei politiikasta puhuttu yhtään.

Jotenkin uskon paremmin raadin jäsentä, kuin sellaista joka ei edes tiedä raadin jäseniä.

Vierailija
16634/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen euroviisuraati koostui tänä vuonna viidestä suomalaisesta musiikkialan henkilöstä. Raadin puheenjohtajana toimi yrittäjä-artisti Pekka Ruuska. Lisäksi raadissa olivat mukana Ruisrock-festivaalin promoottori Mikko Niemelä, NRJ-radiokanavan ohjelma- ja musiikkipäällikkö Marcus Sjöström, Taiteen edistämiskeskuksen johtaja Kaisa Rönkkö sekä artisti Sanni Kurkisuo, taiteilijanimeltään Sanni.

(IL:stä lainattu)

Vierailija
16635/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kokoomusta äänestän"

Hyvä sinua. Kuitenkin, haluatko kommentoida mistä tämä ero? Kaksi vuotta sitten luin päivittäin vetoomuksia, ettei tavallisia venäläisiä syrjittäisi ja selityksiä kuinka he eivät voi omilla kasvoillaan ilmaista pettymystään Putiniin koska perhe jne jne. Nyt kuitenkin pitäisi tuomita jokainen israelilainen.

Miksi tämä ero? 

Tämän täytyy liittyä Ukrainan Venäjään kohdistamiin verisiin trroristi-iskuihin, että venäläisillä on ymmärrettävästi puolustustahto korkealla.. ei kun miten se olikaan.

Vierailija
16636/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tulleet seuraajat sieltä taas kohta häipyy kun julkaisee muutaman hassunhauskan naamanvääntelyvideon. Minut ja monet monet muut sai tehokkaasti niillä karkoitettua. 

Vierailija
16637/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost Klein on BI ja osa LGBTQ yhteisöä, joten ihan samat kriteerit väkivallattomuudesta ei päde kuin heteromiehille. 

Get over it.

Vierailija
16638/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joost Klein on BI ja osa LGBTQ yhteisöä, joten ihan samat kriteerit väkivallattomuudesta ei päde kuin heteromiehille. 

Get over it.

Ja perustelu?

Vierailija
16639/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi osaamista tekisin videon missä Zorran ääniraita on poistettu ja laittaisin Lintuja tilalle. Kuvaisi tuntemuksiani täysin. 🍑👅

Vierailija
16640/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get over it.

Ja perustelu?

sulle on perusteltu jo. Etkö osaa lukea? "BI ja osa LGBTQ yhteisöä,"