Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
801/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

belgian mystisyyttä lisää se että esittäjä oli aikaisin viisu-uutinen joka julkaistiin, joskus viime syyskuussa jo? Ja panttasivat biisiä tähän asti. joten mietityttää josko ne pitää puolet aseista vielä piilossa. ainakin aikaisempien live-vetojensa puolesta on odotettavissa enemmän variaatioita noihin viime minuutin when the party's over kohtiin. 

Vierailija
802/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

belgian mystisyyttä lisää se että esittäjä oli aikaisin viisu-uutinen joka julkaistiin, joskus viime syyskuussa jo? Ja panttasivat biisiä tähän asti. joten mietityttää josko ne pitää puolet aseista vielä piilossa. ainakin aikaisempien live-vetojensa puolesta on odotettavissa enemmän variaatioita noihin viime minuutin when the party's over kohtiin. 

*before siis eikä when

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsin gjon's tearsin tout l'universessä kyllä mahtava laulutaito ja hypnoottinen esitys.

..Ja ruotsi oli tuona vuonna vasta 14.tms.

Voitti ansaitusti juryt, edes Voila ei pärjännyt sille. Tuo vuosi oli laadultaan yhtä tykitystä. Vasta viisuviikolla selkeni että Måneskin luultavasti voittaa, mutta sekin voitto tais olla vaan joku 40 pistettä? Kova kisa.

Samoja tout l'univers- tyyppejä osallisena muuten Belgian tämänvuotiseen, ei ollu edes viisuihin alunperin tarkoitettu. Tietty tumma atmosfääri samaa. 

Itse asiassa Italian ja Ranskan piste-ero v. 2021 oli vain 25 p.

Vierailija
804/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sattumalta tällaisen lyhyen pätkän san Marinon osallistujista. Tästä puuttuu pari. Mutta "polarbear song" olis kova :D

Tänään olis finaali, jos jaksais katsoa..

Vierailija
805/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsin gjon's tearsin tout l'universessä kyllä mahtava laulutaito ja hypnoottinen esitys.

..Ja ruotsi oli tuona vuonna vasta 14.tms.

Voitti ansaitusti juryt, edes Voila ei pärjännyt sille. Tuo vuosi oli laadultaan yhtä tykitystä. Vasta viisuviikolla selkeni että Måneskin luultavasti voittaa, mutta sekin voitto tais olla vaan joku 40 pistettä? Kova kisa.

Samoja tout l'univers- tyyppejä osallisena muuten Belgian tämänvuotiseen, ei ollu edes viisuihin alunperin tarkoitettu. Tietty tumma atmosfääri samaa. 

Itse asiassa Italian ja Ranskan piste-ero v. 2021 oli vain 25 p.

Joo vielä pienempi siis kuin mitä muistin. Nyt kun ei ole omaa hevosta voitosta kisaamassa, niin vois mielellään katsoa yhtä täpärää vuotta. Toisaalta ois draaman välttelyn puolesta mukavaa että reilusti yleisöäänet voittava voittais. 

Vierailija
806/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Loredana voittaa San Marinossa ihan kaaoksen takia ja toki itse tyyppikin ois värikäs lisä. Björn Borg jo tutisee nahoissaan. Loredana inhoaa myös Ruotsin kuningasta jostain syystä. Kirjottaisipa kirjan noista ajoista, jos ei ole sitä jo tehnyt. 

Vierailija
807/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Loredana voittaa San Marinossa ihan kaaoksen takia ja toki itse tyyppikin ois värikäs lisä. Björn Borg jo tutisee nahoissaan. Loredana inhoaa myös Ruotsin kuningasta jostain syystä. Kirjottaisipa kirjan noista ajoista, jos ei ole sitä jo tehnyt. 

? En tiedä yhtään.. jotain juoruja? 

Vierailija
808/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka San Marinon kokoisesta maasta voi löytyä noin valtava määrä viisuehdokkaita?? Onko laulajat ulkomaalaisia (ja säveltäjät ruotsalaisia)? 

Vierailija
809/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että Loredana on kilpaillut saman laulun kanssa kahdessa eri maassa? Eli sekin on sallittua. 

Vierailija
810/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että Loredana on kilpaillut saman laulun kanssa kahdessa eri maassa? Eli sekin on sallittua. 

Joo oli san remossa, voittikin ekan illan (jury) jos oikein muistan, on Italiassa ikoni 

San rmarinon säännöt on lievästi sanottuna luovat 

Vierailija
811/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka San Marinon kokoisesta maasta voi löytyä noin valtava määrä viisuehdokkaita?? Onko laulajat ulkomaalaisia (ja säveltäjät ruotsalaisia)? 

En muista tarkkaan,mutta sinne saa kai kuka tahansa osallistua. Siis mistä maasta tahansa.

Portugalissa niitä osallistujia vasta riittääkiin... huh. Kukaan jaksa käydä niitä läpi.

Vierailija
812/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että, ulkomaalaisia ja italialaisia. Yksi suomalainenkin oli semissä! Emil Lindholm. Kuulemma hakee aina umk:hon ja nyt koitti san marinoakin huvin vuoksi, joku ihan taitava kitaristi se oli.

Mutta noin yleisesti: San Marinon edustajaksi tai lähelle sitä voi päästä rahalla. Ne rahoittaa karsintansa sillä, että päästää kaikenmaailman oman elämänsä madonnoja kokeilemaan, joilla on pätäkkää rahoittaa viisuilunsa jos tulevat valituksi. Tekee karsinnoista vähintään värikkäät.

Aina silloin tällöin myös kuuluisampia artisteja ilmoittautuu mukaan tai niitä kutsutaan jos osoittavat kiinnostusta. Tän vuoden San Remon aikaan huomasivat että Loredana haluaa viisuihin, joten pyysivät mukaan.

Vierailija
813/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista tarkkaan,mutta sinne saa kai kuka tahansa osallistua. Siis mistä maasta tahansa.

Portugalissa niitä osallistujia vasta riittääkiin... huh. Kukaan jaksa käydä niitä läpi.

Korjaus: olin väärässä. Niitä on portugalissa vain 20

...jollain maalla oli viime vuonna ihan törkeen monta. En muista yhtään. Joku 40 varmaan tms.

Vierailija
814/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä oli hyvin kiivas ja paljon julkisuutta saanut liitto tennis-ikoni Björn Borgin kanssa, se on se eksä jota se haluaa ärsyttää menemällä viisuihin. Oli Ruotsin seurapiireissä aikoinaan niin sillä on varmaan asioita hampaankolossa. 

Vierailija
815/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se Kroatiassakin oli skandaali, että lauluja on yli 20, mutta baby lasagna oli aluks jätetty varalle. Joskus less is more jos laatuun satsataan. 

Vierailija
816/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna san Marinon voitti se furryjen lempilaulu. " I wanna smell u like an animal" :D

Itse biisi ei ollut niin huono tai bändi.. Mutta ne sanat..

Vierailija
817/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä oli hyvin kiivas ja paljon julkisuutta saanut liitto tennis-ikoni Björn Borgin kanssa, se on se eksä jota se haluaa ärsyttää menemällä viisuihin. Oli Ruotsin seurapiireissä aikoinaan niin sillä on varmaan asioita hampaankolossa. 

Aah. Okei. Mennyt ihan ohi. 

Vierailija
818/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisuissa jää kyllä mieleen ne huonoimmatkin joskus.. Jopa paremmin kuin ne hyvin sijoittuvat..hmmm.

Vierailija
819/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivon, että Loredana voittaa, koska biisikin on itse asiassa hyvä.

Vierailija
820/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivon, että Loredana voittaa, koska biisikin on itse asiassa hyvä.

Ketju on lukittu.