Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
7901/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joita ärsyttää jo tämä euroviisujen valjastaminen kaiken maailman seksuaali-identiteettivammaisten tuuletusareenaksi? Tämä on LAULUKILPAILU. Seksuaalisuudella ei ole tässä mitään merkitystä eikä sitä pitäisi tuoda esiin eikä korostaa millään tavalla. Ei kiinnosta oletko homo, hetero, värttinä- tai sulkapalloseksuaali. Biisi ja lauluääni kiinnostavat - ei muu.

Vierailija
7902/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan tuossa osa asiaa.. Siis tuossa Moldovan postauksessa.  

Pitää olla joko nudisti tai demoni päästäkseen eteenpäin. :D :D

(Ei tartte,mutta auttaa asiaa)

En muuten pidä Lordia yhtään demonisena. Nehän lauloi: rocken roll angels bring that hard rock hallelujah

Ei ollut yhtään asiaa. Huono häviäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7903/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on kai mukana taas Herreysin veljekset, joita mä en kestä enää ollenkaan: Diggi loo Diggi ley alla tittar på mej

Sehän on edelleen Ruotsin paras viisu ikinä 😁.

Vierailija
7904/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australian ainut virhe oli sellanen perusjuonen puute, nyt ei osiot oli vähän irrallisia toisistaan. Joku perushyvä lavastaja ois saanu ryhtiä tohon. 

Lava oli samaan aikaan tyhjä ja sekava. Biisissä ei tosiaan vikaa.

Vierailija
7905/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oli tapahtunut Moldovan esitykselle?! Odotin sitä innolla, mutta eihän siellä ollut samanlaista naisjoukkoa kuin aiemmassa videossa.

Vierailija
7906/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita joita ärsyttää jo tämä euroviisujen valjastaminen kaiken maailman seksuaali-identiteettivammaisten tuuletusareenaksi? Tämä on LAULUKILPAILU. Seksuaalisuudella ei ole tässä mitään merkitystä eikä sitä pitäisi tuoda esiin eikä korostaa millään tavalla. Ei kiinnosta oletko homo, hetero, värttinä- tai sulkapalloseksuaali. Biisi ja lauluääni kiinnostavat - ei muu.

No joo mutta nämä asiat on usein iso osa elämää, ja artistit laulavat elämästään ja mistä inspiraatiota saa. On siellä voittajissakin monta pariskuntaa ollut, ja rakkauslauluja tuhat.

Vierailija
7907/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsytti itseäni hieman bambi lehdistön pressissä.

Ensin se syytti Ebua,ettei saanut pitää vartalossaan kirjoituksia tulitauko ja vapautta palestiinaan (ceasefire,  freedom for palestine).

Sitten siltä kysyttiin mikä tekee siitä erikoisen:" katso minua, olen queer ja witch!!!!!"

Ainiin ja heti pressin alussa kertoi olevansa eka nonbinary ikinä viisujen finaalissa...

(Mitäköhän sanoisivat Palestiinassa,jos menisi sinne heiluttamaan sitä translippuaan). Sen koko pukuhan on lippujen lisäksi transväreissä.

Kävi vaan vähän ärsyttämään.

Itse äänestin Liettuaa.

Ugh, ärsyttää tällaiset. Antaisi sitten sen taiteen puhua puolestaan, mutta ei, pitää sekoilla. Sama on se Ruotsin nainen joka tykkää kieriä vesilammikoissa - nimi ei tule millään päähän - mutta se joka oli ihan kuin tuhannen kännissä pressitilaisuuksissa, kikatteli ja hyppäsi juontajan päälle, kun hän on niiiiin kreisi uuuuuuih! Nolouden huippu.

Vierailija
7908/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa Ausseissa ei ollut mitään karsintaa tälle vuodelle, vaan sisäinen valinta. Ehkä siinä hieman syytä, ei testattu yleisöllä. Aikaisemmin ihan hyviä ollut edustamassa, karsintoihinkin jäänyt hyviä niillä.

Vierailija
7909/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Rules, tää on teille:

Ysärillä nuoruutensa eläneille, oman tiensä kulkijoille, iloa kaipaaville.

Ja yllätysmomenteista pitäville, epänormatiivisille, tilannekomiikan ystäville, hyväntahtoisille.

Vierailija
7910/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jymyjuttu: Käärijä nähdään Euroviisujen toisessa semifinaalissa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c6dab4d1-74d4-4de6-bc8a-6e317c…

Eli finaalissa nähdään itse Loreen.

Loreenin oli pitänyt esiintyä jo eilen yhdessä Johnny Loganin kanssa, Euphoria oli hänen oma valintansa, mutta peruutti yhtäkkiä viime tipassa esiintymisensä ja siksi Johnny esiintyi yksin. Kuka vielä uskoo mukavaksi?

No parempi, että Johnny sai esiintyä ilman noita-akkaa. Ja hyvin toimitti charmantti herrasmies vielä armon vuonna 2024 <3 Loreen voi suksia takaisin Kyöpelinvuorelle.

Vierailija
7911/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla sallitaan oman maan lippujen lisäksi vain sateenkaari ja transliput? Kyllä näitä tärkeitä tuettavia asioita riittäisi. Poliittisia mielenilmaisuja ei kuitenkaan sallita, eikä mainostamista. Ilmeisesti raja on siis osallistujamaiden liput ja sateenkaari ja transliput, eikä muita sallita.

Vierailija
7912/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten. Mikäli luet tätä escunitedin moderaattori.. (joka väittää olevansa suomalainen.)

Että et puhu kaikkien suomalaisten puolesta!!!

Että ärsytti eilen,kun se kirjoitti sinne chattiin, jotain, että baby lasagnan pitää voittaa suomalaisten takia..

Excuse me. Ei todellakaan. Päinvastoin.

Alkanut ärsyttää toikin kanava sen bl hehkutuksen takia. Etenkin gabe.

Miksi kirjoittelet täällä, mene escunitediin asiasi kanssa! Gabelle voit antaa varmasti suoraakin palautetta.

Saan kirjoitella täällä. Et voi estää.

Miksi noin otti koville? Ihmettelen. 

Palaute pitää antaa sinne minne se kuuluu eikä raivota jossakin keskustelupalstalla. Voisit saada Gabe

Ei mua kiinnosta keskustella sen kanssa. Mun mielestä se on tekopyhä näkemyksineen. Mutta pitäköön ne. (Esim.väitti,ettei Israelissa ole seksuaalibähemmistöille oikeasti oikeuksia (juu, ollaan silti propalestine tms).

Ja sen kanavalla ei saa edes olla,ellei osaa puhua artisteista oikeilla pronomineilla. Eli they.

Mattista en ole sanonut mitään pahaa.huom.

Enemmän vaan ärsytti tai muka suomalainen moderaattori,joka muka ajaa suomalaisten mielipidettä "äänestäkää Croatia Käärijän takia". Niinkuin wtf.

Vierailija
7913/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on kai mukana taas Herreysin veljekset, joita mä en kestä enää ollenkaan: Diggi loo Diggi ley alla tittar på mej

Puppelit vauhdissa.

Vierailija
7914/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oli tapahtunut Moldovan esitykselle?! Odotin sitä innolla, mutta eihän siellä ollut samanlaista naisjoukkoa kuin aiemmassa videossa.

Tuosta nyt jäi mieleen vain se silikonien tuuletus. Antiikin tyylinen asu olisi jopa saattanut olla ihan hienokin, jos rinnat olisi peitetty eli asuun olisi tehty peittävämpi normaali yläosa.

Vierailija
7915/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppelit vauhdissa.

Ne on mormoneja eikä mitään puppeleita.

Vierailija
7916/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppelit vauhdissa.

Olihan meilläkin Puppe säestämässä pianolla monet monituiset viisut.

Vierailija
7917/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa Ausseissa ei ollut mitään karsintaa tälle vuodelle, vaan sisäinen valinta. Ehkä siinä hieman syytä, ei testattu yleisöllä. Aikaisemmin ihan hyviä ollut edustamassa, karsintoihinkin jäänyt hyviä niillä.

Tuo duo on hakenut ennenkin mutta tuli toiseksi, ja se biisi oli parempi (2000 & whatever). Ovat kokeneita esiintyjiä myös, joten sisäinen valinta käy järkeen. Kaikki promot ois pitänyt miettiä paremmin.

Vierailija
7918/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisia arvostella vaikka esiintyvät vähäisissä pukeissa.Jollain muistaakseni espanjan edustajalla oli joskus stringit.

Koska pyhä pimppi  - nyt ja aina :o/

Vierailija
7919/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rules, tää on teille:

Ysärillä nuoruutensa eläneille, oman tiensä kulkijoille, iloa kaipaaville.

Ja yllätysmomenteista pitäville, epänormatiivisille, tilannekomiikan ystäville, hyväntahtoisille.

Naivistisesta taiteesta pitäville, salaa älykkäille, huumorintajuisille.

Vierailija
7920/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähän pettynyt Suomen esitykseen. Umk:n esitys oltiin paljon paremmin kuvattu.

Mä yllätyin, että Win95man pääsi jatkoon.

Ketju on lukittu.