Millä tavalla piheys on näkynyt kumppanissa?
Täällä on joskus valitettu oman kumppanin tai deittikumppanin piheydestä. Tämän piheyden kokeneet, miten se on käytännössä näkynyt? Sillä tiedustelen, että mietin vain, onko kyse loppujaan enemmänkin toisen suht normaalista käyttäytymisestä ja toisen halusta taasen kerskakuluttaa.
Kommentit (11)
Jos mennään yhdessä lähimpään ruokakauppaan, pyydetään bensakuluista puolet takas (tyyliin alle 1e). Kukin maksaa tietysti omat ostokset.
Hänen asunnolla ei saanut käydä lämpimässä suihkussa.
En tajua, miten vieläkin haikailen hänen perään. Erottiin, kun olen hänen mielestä suuri tuhlari (mm. käyn kuumassa suihkussa tai en syö huonoksi menneitä hedelmiä).
Se näkyy kaikessa, ei osta synttärilahjaa, ei tarjoa koskaan mitään, vaivaantuu jos joutuu maksaa jotain missä voisi luistella ja liueta.
Me olemme molemmat pihejä, joten sovimme hyvin yhteen. Iloitsemme, kun löydämme punalappuisia tai jotain muuta tarvitsemaamme alesta. Lomalla tosin yritämme elää vähän rennommin, ettei ulkomailla syödä omia eväitä vaan mennään ravintolaan.
Tosin kun olin vasta yksin reissussa, kävin hakemassa kaljan kaupasta ja join sen tyytyväisenä rantakadun penkillä, enkä mennyt terassille. Ja rahan puutteellahan ei ole tämän asian kanssa nykyisin mitään tekemistä.
Tuhlailevainen emäntä vie talon perikatoon. Pyysin naapurin tyttöä iltateelle, eikä hän ollut ottanut omia teepusseja mukaan. Eihän tälläinen suhde voi toimia, joten se oli ainoa kerta kun tuhlasin naisiin. t Laihialainen
Vierailija kirjoitti:
Ei anna nuolla pillua
Ei halua, että syöt pilaantunutta hedelmää. Siitähän voisi sairastua.
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy kaikessa, ei osta synttärilahjaa, ei tarjoa koskaan mitään, vaivaantuu jos joutuu maksaa jotain missä voisi luistella ja liueta.
Treffasitko samaa kuin mä. Kumitkin meinas naisella maksattaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mennään yhdessä lähimpään ruokakauppaan, pyydetään bensakuluista puolet takas (tyyliin alle 1e). Kukin maksaa tietysti omat ostokset.
Hänen asunnolla ei saanut käydä lämpimässä suihkussa.
En tajua, miten vieläkin haikailen hänen perään. Erottiin, kun olen hänen mielestä suuri tuhlari (mm. käyn kuumassa suihkussa tai en syö huonoksi menneitä hedelmiä).
Siis tuohan on satua. Ei todellisuudessa voi tuollaista ihmistä
olla edes olemassa.
Missä tuossa suhteessa oli rakkaus ja välittäminen?
Jos välittää aidosti ja rakastaa, haluaa toiselle vain hyvää,
koettaa tehdä toiselle parhaansa ja hyvän olon.
Miten kylmässä suihkussa peseydytään kunnolla, miten puoliksi mätiä hedelmiä syödään sairastumatta ? .? ?
Voiko siis joku nainen olla / seurustella tuollaisen miehen kanssa.
Tätä en usko.
Ai, ettå oiken kaupassa käynti bensatkn pitäis maksaa puoliksi,
Tommonen mies on mt-tapaus, tunteeton hullu.
No jos aletaan tyyliin kierrättämään kahvin suodatinpapereita ja keräämään ylijäämävesiä hanoista ämpäriin niin sitten ehkä menee överiksi. Jääkaappi sammutetaan pariksi tunniksi jos muutaman sentin kalliimpaa pörssisähköä jne.