Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Taitaa Nemo viedä nää viisut
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Todella lahjakas laulaja. En pistäisi pahakseni jos se voittais.
Oon semisti huolissani Itävallasta, koska ei vaikuta hyvältä laulajalta. En tuomitsisi prepartyjen perusteella muuten paitsi että äänensä vaikuttaa aika hennolta muissakin esityksissä. Se on kyllä tosi hyvä tanssija mutta siellä on kuitenkin kaikki Kyprokset ja Maltat ja Georgiat jotka saa laitettua potkua ja voimaa esitykseen samalla kun tanssivat.
Pääsee kai jatkoon kuitenkin, mutten yllättyisi jos ei.
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan! Se olisi täysin ansaittua. Kiinnostava nähdä millainen esityksestä muotoutuu, toivottavasti toteutus on onnistunut.
Sveitsi jos voittais niin kukaan ei ainakaan voi sanoa että se on lahjaton, laulaa niin tasaisen hyvin ja vielä helpon näköisesti.
Onko Sveitsi miten voittanut euroviisuja?
Ruotsin kappale on kyllä karsea
Vierailija kirjoitti:
No ainakin joskus reilut 30 vuotta sitten Celine Dion voitti viisut Sveitsille.
Bambie Thug oli kyllä Amsterdamisss kovassa vedossa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin joskus reilut 30 vuotta sitten Celine Dion voitti viisut Sveitsille.
Niinpäs niin olikin. Ehkä aika voittaa taas
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa tarkemmin, mutta Sveitsi on voittanut ainakin kerran edustajanaan Celine Dion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan! Se olisi täysin ansaittua. Kiinnostava nähdä millainen esityksestä muotoutuu, toivottavasti toteutus on onnistunut.
Siinä olisikin sitten sellainen voittaja, joka on valittu edustamaan maataan ilman kilpailua ja josta edes sveitsiläiset itse eivät ole kovin innostuneita. Ei minkäälaista hypeä ole laulun tai edes esittäjän ympärillä.
Minä en pidä tuosta kroatiasta, enkä sen esittäjästä. En halua sen menestyvän. Ärsyttää koko rallatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisikin sitten sellainen voittaja, joka on valittu edustamaan maataan ilman kilpailua ja josta edes sveitsiläiset itse eivät ole kovin innostuneita. Ei minkäälaista hypeä ole laulun tai edes esittäjän ympärillä.
Taitava laulaja, mutta en saa tästä voittajaviboja, jollei liveshow ole jotenkin ihan superhyvä ja yllättävä. Kappale ei myöskään ole erityisen onnistunut ja siitä puuttuu tarttuva kertosäe. Tuntuu, että kappale on rakennettu tällaiseksi ihan vaan siksi, että laulaja saa esitellä taitojaan, muuten se ei minusta oikein kanna enkä siitä itse jaksa innostua.
Niin tietäjät, eikö Ruotsin pre partyjä nää mistään?
Sveitdin kappale on minusta tylsää kikkailua. Katsokaa, osaan laulaa opperaa! Katsokaa, osaan räpätä! Kylmäksi jättää. En usko tämän voittoon.
Sveitsi on nimennyt edustajansa vuoden 2024 Euroviisuihin, sillä maata lähtee edustamaan Nemo. Sveitsin historia Euroviisuissa ei ole kaksinen, sillä maa on kahdesti juhlinut voittoa, mutta nuo ovat olleet jo vuosina 1956 ja 1988.
Tykkään tosi paljon Ukrainan tämän vuoden kappaleesta, mutta Amsterdamin live ei ollut kovin hyvä. Toivottavasti parantavat menoa itse viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin tietäjät, eikö Ruotsin pre partyjä nää mistään?
Siltä vähän näyttää. Kai niitä videoita tulee näkyviin pienellä viiveellä?
No jää, korkea papapapa- kohta ei ole edes iso, ja se sanoo sen Europa kohdan ensin. Se papapapa-jatko on munkin mielestä enemmän biitin kuuloinen muutenkin. Mikä on lajissa yleistä.
Videon atmosfääri sen sijan saa lavalle. Eilinen näytti että se osaa esiintyä, vaikka se nyt olikin jo tiedossa. Voittomahikset on toki paljon pienemmät kuin Kroatialla ja Sveitsillä, mutta olemassa.