Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä tuosta kroatiasta, enkä sen esittäjästä. En halua sen menestyvän. Ärsyttää koko rallatus
Miu ja mau sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tietäjät, eikö Ruotsin pre partyjä nää mistään?
Siltä vähän näyttää. Kai niitä videoita tulee näkyviin pienellä viiveellä?
Plääh. Miksei näitä enää näe livenä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo kuulleet, että Windows95;an edustaakin nyt Ruotsia?
Jee, nyt Windows95Man voittaa raatipisteet!
Vierailija kirjoitti:
Jep. Heti aamusta ja sitä pirukka nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, nyt Windows95Man voittaa raatipisteet!
Rruotsi on ollu aina vähä parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Nemo viedä nää viisut
Kannatetaan! Se olisi täysin ansaittua. Kiinnostava nähdä millainen esityksestä muotoutuu, toivottavasti toteutus on onnistunut.
Siinä olisikin sitten sellainen voittaja, joka on valittu edustamaan maataan ilman kilpailua ja josta edes sveitsiläiset itse eivät ole kovin innostuneita. Ei minkäälaista hypeä ole laulun tai edes esittäjän ympärillä.
Hypeä ei aina tarvita. Sisäisesti valittuja kuitenkin menestyy tasaisesti.
Jotkut maat eivät myöskään hypetä viisuja mitenkään erityisesti. Hollanti on yksi tällainen maa (Joost vähän poikkeus koska oli jo tunnettu valmiiksi, Duncan Laurence tuli puskista). Italia myös. Voiton jälkeen on ehkä kiinnostanut hitusen enemmän, mutta Sanremo on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden homoimman esiintyjän titteli meni muistaakseni Belgian Gustaphille. Tänä vuonna palkinnon voisi antaa Nebulossan tanssijoille, ne on niin söpöjä että oksat pois! Yhdellä kaukaa kuvatulla videolla näkee hyvin kuinka kankea tanssija Nebulossan lähes 60-vuotias laulaja on, ei paljon taivu leidi tai sitten korsetti on liian kireällä.
Nebulossan tanssijat on tosiaankin söpöjä ja hurjan taitavia. Tosin tykkäsin siitä, kun niillä oli vielä parrat Espanjan finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan! Se olisi täysin ansaittua. Kiinnostava nähdä millainen esityksestä muotoutuu, toivottavasti toteutus on onnistunut.
Siinä olisikin sitten sellainen voittaja, joka on valittu edustamaan maataan ilman kilpailua ja josta edes sveitsiläiset itse eivät ole kovin innostuneita. Ei minkäälaista hypeä ole laulun tai edes esittäjän ympärillä.
Jotkut maat eivät myöskään hypetä viisuja mitenkään erityisesti. Hollanti on yksi tällainen maa (Joost vähän poikkeus koska oli jo tunnettu valmiiksi, Duncan Laurence tuli puskista). Italia myös. Voiton jälkeen on ehkä kiinnostanut hitusen enemmän,
Duncan ei kyllä tullut mistään puskista, Suomenkin viisuselostaja oli ihan haltioissaan ennen Duncanin esitystä ja vakuutti, että kyseessä oli yksi suurista voittajasuosikeista. Ehkä viisuja ei silloin yhtä intensiivisesti kuin nyt.
Henri lauloi hyvin Amsterdamissa! Kyllä tästä hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden homoimman esiintyjän titteli meni muistaakseni Belgian Gustaphille. Tänä vuonna palkinnon voisi antaa Nebulossan tanssijoille, ne on niin söpöjä että oksat pois! Yhdellä kaukaa kuvatulla videolla näkee hyvin kuinka kankea tanssija Nebulossan lähes 60-vuotias laulaja on, ei paljon taivu leidi tai sitten korsetti on liian kireällä.
Nebulossan tanssijat on tosiaankin söpöjä ja hurjan taitavia. Tosin tykkäsin siitä, kun niillä oli vielä parrat Espanjan finaalissa.
Partajuttu on ihan totta. Parrat takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin naureskella ihan hervottomasti. Ja Tuli ihan mieleen studio julmakuvin sketsi
Sitten katsoin muutamia reaktioita. Pari ei ainakaan tajunnut miten hauska se oli. Mietin onko oma huumorintaju jotenkin outo, vai miksi ne ei tajunnut sitä vitsiä..
Outoja ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin naureskella ihan hervottomasti. Ja Tuli ihan mieleen studio julmakuvin sketsi
Sitten katsoin muutamia reaktioita. Pari ei ainakaan tajunnut miten hauska se oli. Mietin onko oma huumorintaju jotenkin outo, vai miksi ne ei tajunnut sitä vitsiä..
Outoja ollaan
Toi on kuin Nemon video
Eikö ne ole korjannut tuohon Suomen esitykseen, ettei ole sweden? Onko jo tahallista?
Tarkoitin Duncan Laurencen puskista tulolla sitä, että se valittiin sisäisesti eikä ollut Hollannissa yhtään tunnettu henkilö (oli joskus ollu paikallisen voicen semifinalisti mutta siinä se). Mutta hyvin valitsivat.
Itse viisuihin tultaessahan Arcade oli ennakkosuosikki kyllä, mutta puhuttiin hypestä ylipäätään. Joillakin voi olla helmiä sisäisissä valinnoissa, eikä ne hetkauta kansaa sen enempää. Tosin Arcade on niin hyvä pop-balladi ettei sitä viisuksi tunnista.
Suomalaisilla on niin surkea maku, että harkitsen poismuuttoa
Stockholm
Albania Besa
Austria Kaleen
Belgium Mustii
Czechia Aiko
Estonia 5MIINUST x Puuluup
Finland Windows95man
Iceland Hera Björk
Latvia Dons
Netherlands Joost Klein
San Marino Megara
Slovenia Raiven
Spain Nebulossa
Sweden Marcus & Martinus
Switzerland Nemo
United Kingdom Olly Alexander
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole korjannut tuohon Suomen esitykseen, ettei ole sweden? Onko jo tahallista?
Kukaan ei halua tunnustaa omakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut maat eivät myöskään hypetä viisuja mitenkään erityisesti. Hollanti on yksi tällainen maa (Joost vähän poikkeus koska oli jo tunnettu valmiiksi, Duncan Laurence tuli puskista). Italia myös. Voiton jälkeen on ehkä kiinnostanut hitusen enemmän,
En tunne Alankomaita sen enempää, mutta siellähän oli Baby Lasagna esiintymässä tv-ohjelmassa nyt viikonloppuna. Juontaja tietenkin kysyi myös mielipidettä Joostista.
Viime vuonna prepartyviikonloppuna oli Loreen vieraana ja Käärijän paikallinen tanssija osallistui ohjelmaan myös. Joostin biisi on yksi striimatuimmista. Olen itse asiassa ajatellut, että siellä ollaan aika kiinnostuneita viisuista.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, top kymppiin heilahtamalla kun juryt on sulaa vahaa tämän edessä!