Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervaskannot istuvat varojensa päällä loppuun asti vaikka voisivat jakaa jo hyvää eläessään. Mistä ahneus johtuu?

Vierailija
20.01.2024 |

Mitä vanhus tekee mittavalla omaisuudella? Nuorilla on sille käyttöä.

Kommentit (244)

Vierailija
241/244 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ovat ahneita. Tästä ketjustakin sen näkee. Nuorten pitäisi puurtaa, mutta heille on kaikki kannettu nokan eteen koko elämä. Työpaikan ovat saaneet vain kävelemällä sisään.

Rikkaissa suvuissa raha annetaan hyvissä ajoin nuoremmille. Ei niitä anneta valtiolle hoitopaikkamaksujen muodossa.

Vierailija
242/244 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolla ne kädet on jatkuvasti toisten taskuilla.

Persut hoitaa homman niin, ettei niitä taskuja enää tarvita, kun ei enää jää mitä niihin laittaa.

Purra hoitaa homman.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f4a57632-faba-405a-9e33-ad305f950…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/244 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset ovat ahneita. Tästä ketjustakin sen näkee. Nuorten pitäisi puurtaa, mutta heille on kaikki kannettu nokan eteen koko elämä. Työpaikan ovat saaneet vain kävelemällä sisään.

Rikkaissa suvuissa raha annetaan hyvissä ajoin nuoremmille. Ei niitä anneta valtiolle hoitopaikkamaksujen muodossa.

Mä nyt en ole vielä  vanhus, vasta jäin eläkkeelle. 

Jaa ettei 40 vuoden työrupeamalla ja tiukalla taloudenpidolla (omista rahoita) ole merkitystä, olen vain ahne paska kun en jaa rahaa ilmaiseks?? Saanut kaiken ilmaiseksi??

Yhtään työpaikkaa en ole lahjana saanut, kaikkiin olen joutunut hakemaan tai minut on niihin pyydetty koska olen ollut hyvä työntekijä. Joku meriitti täytyy olla, ei hyviin duuneihin pellet pääse. 

Mun lapseni ovat töissä ja paremmin tienaavia kuin minä joten eivät kerjää perintöä kuten sinä! Selkeästi älykkäämpiä ja paremmin kasvatettujakin. 

Vierailija
244/244 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ei ole rikas, saa eläkettä 1800. Siitä hän antaa mulle ja lapsille joka kuukausi 300 ja joskus muutenkin rahaa. Asumme myös hänen omistamassaan asunnossa mitättömällä vuokralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi