Työttömyys ahdistaa parisuhdetta ajatellen
Minulla ei siis vielä ole miestä, mutta ahdistaa jo etukäteen ajatus, kun menemme ensimmäistä kertaa miehen vanhemmille syömään, ja joudun sanomaan että olen työtön, jos kysytään mitä teet. Eihän sitä voi olla menemättäkään, ainakaan tuollaisen syyn takia.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menet kyllä asioiden edelle. Jos ei vielä ole miestäkään näköpiirissä, niin turha murehtia työttömyysjuttuja sen suhteen mitä miehen vanhemmat miettivät. Vai suunnitteletko loppuelämäsi olevasi työtön?
No onhan se ilmiselvää että sitä ap suunnittelee. Siksi hän pohtii tällaista.
No en suunnittele. Olen menossa haastatteluun työvoimakoulutukseen, joka edesauttaisi työllistymistäni. Toivottavasti tulen valituksi koulutukseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menet kyllä asioiden edelle. Jos ei vielä ole miestäkään näköpiirissä, niin turha murehtia työttömyysjuttuja sen suhteen mitä miehen vanhemmat miettivät. Vai suunnitteletko loppuelämäsi olevasi työtön?
No en suunnittele. Olen menossa haastatteluun työvoimakoulutukseen, joka edesauttaisi työllistymistäni. Toivottavasti tulen valituksi koulutukseen.
Ap
Ne kestävät muutamia kuukausia, ei vuosia. Silti suunittelet jo miten kerrot kuvitteellisen miehen vanhemmille, että olet työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ne kestävät muutamia kuukausia, ei vuosia. Silti suunittelet jo miten kerrot kuvitteellisen miehen vanhemmille, että olet työtön.
Mistäs sinä kuvittelet, että en voisi tavata miestä jo ennen kesää? Tai viimeistään kesällä?
Ap
Heko heko, olipa kerrassaan hassunhauskaa.