Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys ahdistaa parisuhdetta ajatellen

Vierailija
20.01.2024 |

Minulla ei siis vielä ole miestä, mutta ahdistaa jo etukäteen ajatus, kun menemme ensimmäistä kertaa miehen vanhemmille syömään, ja joudun sanomaan että olen työtön, jos kysytään mitä teet. Eihän sitä voi olla menemättäkään, ainakaan tuollaisen syyn takia. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko pitkäänkin olla työtön?

Siinä tapauksessa voit tehdä suoraselkäisen vaikutuksen miehen vanhempien päivällispöydässä kieltäytymällä tarjoilusta ja sanomalla, että "joka ei työtä tee, ei hänen syömänkään pidä".

Heko heko, olipa kerrassaan hassunhauskaa. 

Vierailija
62/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menet kyllä asioiden edelle. Jos ei vielä ole miestäkään näköpiirissä, niin turha murehtia työttömyysjuttuja sen suhteen mitä miehen vanhemmat miettivät. Vai suunnitteletko loppuelämäsi olevasi työtön?

No onhan se ilmiselvää että sitä ap suunnittelee. Siksi hän pohtii tällaista. 

No en suunnittele. Olen menossa haastatteluun työvoimakoulutukseen, joka edesauttaisi työllistymistäni. Toivottavasti tulen valituksi koulutukseen. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menet kyllä asioiden edelle. Jos ei vielä ole miestäkään näköpiirissä, niin turha murehtia työttömyysjuttuja sen suhteen mitä miehen vanhemmat miettivät. Vai suunnitteletko loppuelämäsi olevasi työtön?

No en suunnittele. Olen menossa haastatteluun työvoimakoulutukseen, joka edesauttaisi työllistymistäni. Toivottavasti tulen valituksi koulutukseen. 

Ap

Ne kestävät muutamia kuukausia, ei vuosia. Silti suunittelet jo miten kerrot kuvitteellisen miehen vanhemmille, että olet työtön.

Vierailija
64/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ne kestävät muutamia kuukausia, ei vuosia. Silti suunittelet jo miten kerrot kuvitteellisen miehen vanhemmille, että olet työtön.

Mistäs sinä kuvittelet, että en voisi tavata miestä jo ennen kesää? Tai viimeistään kesällä? 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme