Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys ahdistaa parisuhdetta ajatellen

Vierailija
20.01.2024 |

Minulla ei siis vielä ole miestä, mutta ahdistaa jo etukäteen ajatus, kun menemme ensimmäistä kertaa miehen vanhemmille syömään, ja joudun sanomaan että olen työtön, jos kysytään mitä teet. Eihän sitä voi olla menemättäkään, ainakaan tuollaisen syyn takia. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koulutus? YO?

Mitäs jos julistaisit feminismin syvimpään helvattaan ja ilmoittaisit, että etsit kotiäidin paikkaa.

Saattaisit päästä ylemmälle tasolle.

Vierailija
22/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin vain vähäisessä osa-aikatyössä, pääasiassa työtön. En ikinä alkaisi seurustella tälläisessä tilanteessa ja kertoilla raha- ja elämäntilanteestani. Olen mieluummin yksin, niin ei tarvi selitellä kenellekään, eikä hävetä itseään ja tilannettaan.

Itseä ei ole olemassa, joten sitä ei voi hävetä.

- Buddha, ehkä

Koita nyt herätä todellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt ketään kiinnosta parisuhteessa käykö toinen töissä vai onko työtön? Jos kiinnostaa, ei noin ahneen kanssa kannata olla suhteessa.

Vierailija
24/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Av-kiusaaja taas vauhdissa 

Vierailija
25/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luopua siitä ajatuksesta, että muihin ihmisiin pitäisi tehdä vaikutus. Olet vain oma itsesi. 

Vierailija
26/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tunkea syömään. Eläkää omaa elämäänne. 

On ihan normaalia, että jossain vaiheessa tapaan miehen vanhemmat.

Ap

Kyllä ne vanhemmat tietää mitä teet ennenkuin heidät ensi kerran tapaat. Huolet pois ja melaa mekkoon.

Vierailija
27/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Hieno juttu, jos pääset treffeille. Itse miehenä ja työttömänä tiedostan erinomaisen hyvin, että työttömyys rajoittaa kärjistäen mitä tahansa sosoaalista kanssakäymistä. - En väitä, että naiset olisivat vaatimassa ja odottamassa, että minun miehenä tulisi olla (ensisiainen) maksaja mutta onhan se totta. että olisi mutkattomampaa deittailla, jos ei tarvitsisi olla niin tarkka rahojen riittävyyden suhteen. - Mutta hiljaista ja vähäist se oli deittailu silloinkin kun hetki sit olin töissä kun en oikein edes tiedä. mistä sitä lähtisin deittikumppania etsimään kun baareissa ja yökerhoissa viihdyn j aolen aina viihtynyt vähän huonosti ja Tinderkinä taitaa olla enempi ruuhkaSuomen juttuja...

Harrastuksista? Kuntosalilta, vaellusreiteiltä, marjametsästä? Ihmiset tutustuvat mitä oudoimmissa paikoissa. Minä tapasin puolisoni bussipysäkillä 80-luvulla. 

Vierailija
28/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei kannata ryhtyä parisuhteeseen ennen kuin olet töissä taas. Mukavaltakin tuntuva mies alkaa vähitellen kohdella sinua huonosti, jos olet rahaton. 

Vierailija
29/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt ketään kiinnosta parisuhteessa käykö toinen töissä vai onko työtön? Jos kiinnostaa, ei noin ahneen kanssa kannata olla suhteessa.

Kyllä se on varsinkin nuorille miehille nykyään erittäin oleellinen asia, että se tyttöystävä tai puoliso tuo rahaa talouteen ja maksaa menoja samoin kuin mieskin. Vanhemmille miehille saattaakin joku työtön puoliso kelvata, mutta ei useimmille nykymiehistä. Johan se tosiasia nyt tälläkin palstalla on nähty, kun joku ruikuttaa täällä esim. treffiseuransa 15 euroa maksaneesta kaakosta ja paninista, jonka joutui hänelle kustantamaan kahvilassa.

Vierailija
30/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo vanhemmille jo etukäteen, niin asiasta ei tarvitse siinä yhdessä sitten puhua.

Vierailija
31/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että laitat ensin joko itsetuntosi kuntoon, että työttömänäkin kehtaat olla oma itsesi myös muiden seurassa. Tai sitten hankit ensin työn ja vasta sitten suostut poikaystävän suvun kanssa tutustumaan. Seurustella mielestäni voit ihan hyvin, jos se kumppani kerran viihtyy seurassasi. Sitä tapaamista suvun kanssa sopii lykätä vaikka kuinka pitkälle, jos ei olla edes kihloissa tai yhteen muuttamassa. Ja voihan sitä rehellisesti sille poikaystävälle sanoa, että et halua selitellä hänen suvulleen työttömyyttäsi.

Vierailija
32/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Hieno juttu, jos pääset treffeille. Itse miehenä ja työttömänä tiedostan erinomaisen hyvin, että työttömyys rajoittaa kärjistäen mitä tahansa sosoaalista kanssakäymistä. - En väitä, että naiset olisivat vaatimassa ja odottamassa, että minun miehenä tulisi olla (ensisiainen) maksaja mutta onhan se totta. että olisi mutkattomampaa deittailla, jos ei tarvitsisi olla niin tarkka rahojen riittävyyden suhteen. - Mutta hiljaista ja vähäist se oli deittailu silloinkin kun hetki sit olin töissä kun en oikein edes tiedä. mistä sitä lähtisin deittikumppania etsimään kun baareissa ja yökerhoissa viihdyn j aolen aina viihtynyt vähän huonosti ja Tinderkinä taitaa olla enempi ruuhkaSuomen juttuja...

Lopeta heti!

Tuo on pelkkää yhteiskunnan ja naisien luomaa sosiaalista painetta, jolla ne pyrkivät extraktoimaan työtäsi ja aikaasi. Illuusiota ja satua - et ole yhteiskunnalle etkä naisille mitään velkaa!

Miehenä voit elää todella askeettisesti ja itseesi keskittyen, jolloin et tarvitse kuin 1/4 siitä rahamäärästä, joka parisuhteessa menisi.

Nyt runkkaat pussit tyhjäksi, pään selkeäksi ja sitten mietit mitä haluat elämältäsi. Tapa aktiivisesti kaikki ajatukset perheestä ja parisuhteesta, koska elareihin se päättyy kuitenkin. Tavan tallaaja ei pysty korjaamaan yhteiskunnan tasolla viturallaan olevia asioita, joten sopeudu.

33/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä pian löydä uuden työn, kun nykypäivänä on vähän kaikkialla työvoimapulaa.

Vierailija
34/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko pitkäänkin olla työtön?

Siinä tapauksessa voit tehdä suoraselkäisen vaikutuksen miehen vanhempien päivällispöydässä kieltäytymällä tarjoilusta ja sanomalla, että "joka ei työtä tee, ei hänen syömänkään pidä".

Vierailija
35/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on varsinkin nuorille miehille nykyään erittäin oleellinen asia, että se tyttöystävä tai puoliso tuo rahaa talouteen ja maksaa menoja samoin kuin mieskin. Vanhemmille miehille saattaakin joku työtön puoliso kelvata, mutta ei useimmille nykymiehistä. Johan se tosiasia nyt tälläkin palstalla on nähty, kun joku ruikuttaa täällä esim. treffiseuransa 15 euroa maksaneesta kaakosta ja paninista, jonka joutui hänelle kustantamaan kahvilassa.

Ei ole sukupuolikysymys. Jos raha ja työ painaa millään tavalla vaakakupissa parisuhteessa, niin parisuhteessa ollaan aivan vääristä syistä ja tuollaiset ihmiset kannattaa passata.

Vierailija
36/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot loora. Siis miehelle.

Ei sitä kiinnosta sun työ ..vaan loora.

Mikä on "loora"? Ei ole suomea ainakaan.

Vierailija
37/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta heti!

Tuo on pelkkää yhteiskunnan ja naisien luomaa sosiaalista painetta, jolla ne pyrkivät extraktoimaan työtäsi ja aikaasi. Illuusiota ja satua - et ole y

Entä jos mies ei halua elää elämäänsä todella askeettisesti ja yksin? 

Vierailija
38/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukupuolikysymys. Jos raha ja työ painaa millään tavalla vaakakupissa parisuhteessa, niin parisuhteessa ollaan aivan vääristä syistä ja tuollaiset ihmiset kannattaa passata.

Ei periaatteessa, mutta 95% naisista odottaa miehiltä sitä rahaa, joten tilanne on se, että että noita loppuja 5% ei edes kannata yrittää etsiä, koska riskit "tämä arpa ei voita" tilanteeseen on aivan liian suuri.

Vierailija
39/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospas etsisit ensisijaisesti työttömiä tai työkyvyttömyyseläkkeellä naisia? Ei olisi mitään ongelmaa. 

Vierailija
40/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukeeko miehes sua? Älä jää suhteeseen jossa joudut kutistamaan itseäsi. Muista! Suurin tukijasi pitäisi olla puolisosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi