Viisas Halla-aho
Ei kyllä ole viisas kuin yksinkertaisten, tunteilla manipuloitavien hölmöjen mielissä: toistelee latteuksia ja itsestäänselvyyksiä muka viilipyttymäisenä, ei antaudu lainkaan räiskyvään debattiin, koska ei vaan pysty.
Sopii siis "mestariksi" suomalaisille putinisteille.
Kommentit (8)
Ketä ovat nämä pútinistit? Minä seuraan aika paljon näiden pútinistien menoa kuten Ano Turtiainen. Ja siellä piireissä ei todellakaan pidetä Halla-ahosta. Johan Bäckmän ja venäläiset haukkuivat telkkarisssa Venäjällä Halla-ahoa ja kehuivat Eero Heinäluomaa ja kumppaneita.
Tästä syystä persut myös vihaavat verisesti laatujournalismia: toimitajat pistää koville ja haastaa, omissa "vaihtoehtomeedioissa" kaikki horinat menee läpi ja tosiasioista ei tarvitse välittä, kun asiat voi kokea tunteilla. :/
Vierailija kirjoitti:
Ketä ovat nämä pútinistit? Minä seuraan aika paljon näiden pútinistien menoa kuten Ano Turtiainen. Ja siellä piireissä ei todellakaan pidetä Halla-ahosta. Johan Bäckmän ja venäläiset haukkuivat telkkarisssa Venäjällä Halla-ahoa ja kehuivat Eero Heinäluomaa ja kumppaneita.
Juuri ennen sotaa eva:n tutkimuksen mukaan persut tykkäävät Putinin Venäjästä eniten Suomessa, enemmän kuin punaisin vasemmistokaan ja onhan heillä hyvin yhtenevät "arvot".
Teette totisesti kunniaa sille taholle jota äänestätte. Onnittelut. Tuon alemmaksi on melko vaikeaa enää päästäkään, ja sehän on se millä te ylpeilette. Koska mitä välii, puhuuko paskaa vai totta.
Toisille sillä edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan voi puhua tosiasioista? Puhu vaikka siitä kuinka Halla.aho on saanut 400 euron sakot tai jotain. Miksi edes vastaan sinulle? Sinä olet rottasyöpäiläinne toivottavasti m*tu tuhoaa sinut äärimmäisen väkivaltaisesti.
Ainakin argumentaation olet hyvin omaksunut mestariltasi.
En ole havainnut. Voi olla kieltämättä erittäin pätevä muinaisslaavissa.
Itse keskinkertaisuus on, ei lainkaan arjalaista verta.