Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömyys ahdistaa parisuhdetta ajatellen

Vierailija
20.01.2024 |

Minulla ei siis vielä ole miestä, mutta ahdistaa jo etukäteen ajatus, kun menemme ensimmäistä kertaa miehen vanhemmille syömään, ja joudun sanomaan että olen työtön, jos kysytään mitä teet. Eihän sitä voi olla menemättäkään, ainakaan tuollaisen syyn takia. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot koulutuksesi, johon loppuu kysely. Problem solved.

Vierailija
2/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat helpommin työpaikan kuin hyvän miehen, joten ongelma ei realisoidu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
4/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt toisaalta mikään siivoojakaan haluaisi olla. Ei senkään kertominen mitenkään ylpeyttä aiheuta.

Vierailija
5/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on siis irtisanottu työstäni. 

Ap

Vierailija
6/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot loora. Siis miehelle.

Ei sitä kiinnosta sun työ ..vaan loora.

Vierailija
7/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla menemättä. Tai sitten keksikää yhdessä mitä sanotaan. Ota mies jota se ei häiritse. Ehkä on turha mennä jos vanhempi on rasisti työttömiä kohtaan, turha reissu sinne.

Vierailija
8/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat helpommin työpaikan kuin hyvän miehen, joten ongelma ei realisoidu.

Ei saa helposti hyvää työpaikkaa, mutta kyllä nainen aina jonkun häntäheikin saa sänkyynsä. Yhtä moraalittomia kaikki

Vierailija
9/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä, jos vanhemmat ovat jotain armottomia perskokoomuslaisia ilman empatiaa.

Vierailija
10/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on siis irtisanottu työstäni. 

Ap

Tottakai, koska olit jollekkin narsistille tai jollekkin muulle k u s i päälle liian "hankala", kyse ei ollut ammattitaidostasi, vaan siitä, että et alistunut hyväksikäyttöön.

Näitä paradokseja tapahtuu tulevaisuudessa lisää useita ja paljon

Vierailija
11/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että aika ahdistavaa on olla myös miehenä tuossa tilanteessa. Omalla kohdalla ero oli ainoa ratkaisu, koska työllistyminen on vaikeaa pitkäaikaisen sairauden vuoksi.

Vierailija
12/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tunkea syömään. Eläkää omaa elämäänne. 

Vierailija
13/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Hieno juttu, jos pääset treffeille. Itse miehenä ja työttömänä tiedostan erinomaisen hyvin, että työttömyys rajoittaa kärjistäen mitä tahansa sosoaalista kanssakäymistä. - En väitä, että naiset olisivat vaatimassa ja odottamassa, että minun miehenä tulisi olla (ensisiainen) maksaja mutta onhan se totta. että olisi mutkattomampaa deittailla, jos ei tarvitsisi olla niin tarkka rahojen riittävyyden suhteen. - Mutta hiljaista ja vähäist se oli deittailu silloinkin kun hetki sit olin töissä kun en oikein edes tiedä. mistä sitä lähtisin deittikumppania etsimään kun baareissa ja yökerhoissa viihdyn j aolen aina viihtynyt vähän huonosti ja Tinderkinä taitaa olla enempi ruuhkaSuomen juttuja...

Vierailija
14/64 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että aika ahdistavaa on olla myös miehenä tuossa tilanteessa. Omalla kohdalla ero oli ainoa ratkaisu, koska työllistyminen on vaikeaa pitkäaikaisen sairauden vuoksi.

Heikko itsetunto se ongelma on, mutta paskavaltio ja kusipäiset ihmiset suurin ongelma

Vierailija
15/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tunkea syömään. Eläkää omaa elämäänne. 

On ihan normaalia, että jossain vaiheessa tapaan miehen vanhemmat.

Ap

Vierailija
16/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä, jos vanhemmat ovat jotain armottomia perskokoomuslaisia ilman empatiaa.

Kyllä nämäkin yleensä tosielämässä reagoivat empaattisemmin kuin netissä, jossa mitään oikeaa keskustelua ei voi käydä.

Vierailija
17/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet kyllä asioiden edelle. Jos ei vielä ole miestäkään näköpiirissä, niin turha murehtia työttömyysjuttuja sen suhteen mitä miehen vanhemmat miettivät. Vai suunnitteletko loppuelämäsi olevasi työtön?

Vierailija
18/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin vain vähäisessä osa-aikatyössä, pääasiassa työtön. En ikinä alkaisi seurustella tälläisessä tilanteessa ja kertoilla raha- ja elämäntilanteestani. Olen mieluummin yksin, niin ei tarvi selitellä kenellekään, eikä hävetä itseään ja tilannettaan.

Vierailija
19/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin vain vähäisessä osa-aikatyössä, pääasiassa työtön. En ikinä alkaisi seurustella tälläisessä tilanteessa ja kertoilla raha- ja elämäntilanteestani. Olen mieluummin yksin, niin ei tarvi selitellä kenellekään, eikä hävetä itseään ja tilannettaan.

Itseä ei ole olemassa, joten sitä ei voi hävetä.

- Buddha, ehkä

Vierailija
20/64 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli syy, että tuli potkut, ap? Sekin vähän vaikuttaa siihen, onko mitään aihetta häpeillä.