Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäsitte tämän viikon jaksosta?
En tykännyt yhtään. Ohjelma on jotenkin täysin hengetön ja sieluton. Katsoin biiseistä minuutin enkä edes jaksanut kuunnella kaikkien höpinöitä.
Onko Kiti Kokkonen noin tosikko? Yllättävää. Antoi jollekin biisille vähän pisteitä, koska siinä laulettiin dokaamisesta. Kiti alkoi tilittämään, kuinka ystävää pitäisi auttaa muilla tavoin. Mitä hittoa? Eihän laulun sanoja pidä ottaa minään lakina, että niiden mukaan pitää oikeasti elämässään toimia.
Onko Lina Schiffer hieman varautuneempi kuin ekalla kaudella? Arkaileeko Chisua?
Mun soittolistoille meni viime jaksosta:
- Tanssiva Karhu - Hiljaisuus
- Figaro - Kun mä tapasin sut
Mä tykkään tuosta ohjelmasta, kun siitä saa musiikkia korville mistä en ole kuullutkaan. Kuten en edes tiennyt Tanssivaa Karhua ja Figaroa ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lina Schiffer hieman varautuneempi kuin ekalla kaudella? Arkaileeko Chisua?
Kyllä on. Ekalla kaudella oli vapautunut ja revitteli, oli tosi hauska ja sanavalmis. Nyt ilmeisesti arkailee juuri Chisua joka onkin siinä skene-poliisina tuomitsemassa jos innostuu liikaa tai "väärin".
Ihailen Väinö Karjalaista.Hänellä selkeät mielipiteet.Antoi ihan aiheestakin Kitille kuittia.Kiti vähän " syrjähteli " alheesta ja oli muiden yläpuolella.
Hei, pysytäänkö yhdessä ketjussa? Levyraati 2025
Levyraadin esittämä musiikki on aivan hirveää.
Portion Boysin kaikki biisit on taidokkaasti sanoitettuja (kaksoismerkitys aina jossain kohtaa), että jokainen kuuntelija voi tulkita ja ymmärtää ne omalla tavallaan.