Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Mulle tulee niin hyvä olo levyraadista. Olen syntynyt 77 ja on muistoja kasarin levyraadista.
Vierailija kirjoitti:
Levyraati 2025 -ketju tehty.
Ai on. Pitää etsiä.
Miksei täällä voi jatkaa? Sama ohjelma jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Bowie oli varmasti Jorman valinta, hieno kappale kyllä.
Päätin jo lapsena, että jos joskus menen naimisiin, ensimmäinen tanssi hääparina tanssitaan tuon biisin tahtiin. Ei tullut häitä, mutta David Bowie ja hänen upea musiikkinsa ovat aivan omassa sarjassaan.
Tämä ketju sopii edelleen hyvin, avauksessa ei ole määritelty kautta, koskee siis kaikkia.
Phil Lynott on hyvä.
Vaikka nyt tää kaikkien tuntema Thin Lizzyn
Whiskey In The Jar
- n68v-
Miks raati ei saa ruotia Jennin valintaa???? Olis kiva kuulla jennin perustelut miks tää biisi. Mikä tää ees on?
Vierailija kirjoitti:
Miks raati ei saa ruotia Jennin valintaa???? Olis kiva kuulla jennin perustelut miks tää biisi. Mikä tää ees on?
Alanis Morrisette, you oughta know, ysäriklassikko. Mutta juu, perustelut ja tarina olisi ollut kiva kuulla.
Tykkään tosta väinö karjalaisen analysoinnista. Fiksu tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tosta väinö karjalaisen analysoinnista. Fiksu tyyppi.
Niin minäkin. Tosi aito ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Alannys Morisette. Ihan jees mutta täytyy sanoa että pidin enemmän Prinsestä ja Ultra Bra :sta
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen aloitus Princellä kun osa raadista ei edes olleet syntyneet tuolloin. Ultra Bran olisi voinut jättää välistä.
Chisu näyttää joltain Mollamaijalta etenkin lähikuvissa.
Prince ja Ultra Bra olivat kuitenkin parhaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alanis Morrisette, you oughta know, ysäriklassikko. Mutta juu, perustelut ja tarina olisi ollut kiva kuulla.
Ainut kuunneltava kappale noista. Tää oli hyvä, että raatilaiset saivat valita itse biisinsä, mutta huono, että kaikki nuo viisi olivat aivan hirveitä.
Alanis oli parempi kuin muistinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Alanis oli parempi kuin muistinkaan.
Alanis on jees mutta jollain sydämen tasolla mulle iskee vielä enemmän jotkut muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen aloitus Princellä kun osa raadista ei edes olleet syntyneet tuolloin. Ultra Bran olisi voinut jättää välistä.
Chisu näyttää joltain Mollamaijalta etenkin lähikuvissa.
Prince ja Ultra Bra olivat kuitenkin parhaat!
Nyt kun pitkästä aikaa kuulin Ultra Brata, niin taas nousi karvat pystyyn. Surkea jokaisella kuuntelu kerralla, ehdoton kestoinhokki namper van. Kun en vaan ala tykkäämään.
Bowie oli OK. Ultra Bra myös hyvä, vaikkei bändin paras biisi.
Oliko siellä Phil Lynott? En ehtinyt katsomaan alusta saakka. Tykkään kuulemattakin 😎
Levyraadin idea oli aikoinaan kun se aloitettiin arvioida uusia tuoreita levyjä. Miksi se ei enää ole pääidea?
Mistä löydän uuden tän vuoden ketjun