Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Levyraadin idea oli aikoinaan kun se aloitettiin arvioida uusia tuoreita levyjä. Miksi se ei enää ole pääidea?
Voi, voi. Jaksanko edes vastata. Tämä oli erikoisjakso: raatilaisten omat kympin biisit. Ensi jaksossa palataan normaaliin.
Levyraadissa on aina soitettu paskaa ja sama linja näköjään jatkuu.
Kenen elämän biisit ovat jotain räp paskaa? Varmaan alle kasin ei saanut edes antaa pisteitä.
Mun 10 biisi olisi ollut Supertrampin Logical song. Olin vielä lapsi, kun kuulin sen ja sen kautta tajusin, että on ok olla erilainen, ajatella itse. Jäänyt mulle symboliksi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen elämän biisit ovat jotain räp paskaa? Varmaan alle kasin ei saanut edes antaa pisteitä.
Väinö antoi kutosen, oliko Paperi T:lle. Minusta se oli huomattavasti parempi kuin se toinen aivan karsea naisräppärin biisi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli erikoisjakso, jossa soitettiin raatilaisten valitsemat biisit. Soitettiin biisit, jotka olivat heidän omasta mielestä parhaita, täyden kympin biisejä. Huomasin, että heidän musiikkimaku on täysin erilainen kuin meikäläisen. Itse olisin antanut kaikille max. 4 pistettä. Lopuksi, kun pisteet oli jo laskettu, soitettiin vielä Jennin valitsema biisi. Se olikin mielestäni paras kaikista, mutta sekin artisti sellainen, josta olen kyllä kuullut, mutta jota ei ole ikinä tullut kuunneltua.
Maailmassa on tehty niin helvetisti erilaista musiikkia kautta aikojen, bändejä ja artisteja on tullut ja mennyt. Ei ole tietoinen, mitä kaikkea on ollut, mitä kaikkia biisejä tehty. Omat suosikit ja mitä on tullut kuunneltua, niin aika suppeaksi vetää siihen nähden, kuinka paljon erilaista musiikkia maailmassa tehdään ja on tehty.
Levyraadissa on mielenkiintoista kuunnella, kuinka kappaleita arvostellaan. He ovat asiantuntijoita, jotka osaavat käyttää puhuessaan sanoja, termejä, joista en tiedä hevonhumppaa. Nytkään en edes muista sanoja, joita just eilenkin käytettiin. Olisi aikoinaan pitänyt käydä musiikkiopisto ja perehtyä aiheeseen, niin olisi viisaampi. Mutta kun on vaan kuunnellut musiikkia kapealta alueelta ja vaan kuunnellut biisejä. No, peruskoulussa olin kutosen oppilas ja sen jälkeen käynyt pelkän amiksen 2 vuotta ja myöhemmin kursseilla, niin se näkyy ja heijastuu monessa asiassa. Oon tosi semmonen "kulturelli, sivistynyt ja hienostunut" yksilö. Takana "pitkä" työura ja tienaankin "hirmuisesti". Toisaalta se on ihan sieltä kotoa lähtenyt, millainen meikäläisestä on tullut ja kasvanut. Sellainen lapsi, millaiset vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levyraadin idea oli aikoinaan kun se aloitettiin arvioida uusia tuoreita levyjä. Miksi se ei enää ole pääidea?
Voi, voi. Jaksanko edes vastata. Tämä oli erikoisjakso: raatilaisten omat kympin biisit. Ensi jaksossa palataan normaaliin.
Hän ei ollut hereillä katsoessaan eilistä jaksoa, jossa selvästi sanottiin tästä asiasta.
Erikoispitkä jakso? Tämä olisi saatu tiivistettyä normaali pituiseen jaksoon, jos mainostaukoja ei olisi ollut melkein kappaleen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ollut hereillä katsoessaan eilistä jaksoa, jossa selvästi sanottiin tästä asiasta.
Erikoispitkä jakso? Tämä olisi saatu tiivistettyä normaali pituiseen jaksoon, jos mainostaukoja ei olisi ollut melkein kappaleen jälkeen.
Siis: jos mainostaukoja ei olisi ollut melkein jokaisen kappaleen jälkeen. Niin piti kirjoittaa. Puhelin ei ole ihan kirjoituskoneen väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väinö antoi kutosen, oliko Paperi T:lle. Minusta se oli huomattavasti parempi kuin se toinen aivan karsea naisräppärin biisi.
Mun mielestä molemmat olivat yhtä huonoja. Sillä erolla, että Paperi T:n oli järkyttävän puuduttava kuunnella. Kumpikaan ei ollut toista parempi. Naisräppärin biisissä oli parempi video.
Räppi ei oo ikinä uponnut muhun, eikä tule uppoomaan. En tiedä, pitäisikö kolauttaa jossakin onnettomuudessa päänsä pahasti, niin sen jälkeen alkaisi tykätä räpista. Samoin kuin Ultra Brasta.
c te osto r
helsinki40
iq$oxford|
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin miettimään 10/10-jakson perusteella, mikä olisi itselleni sellainen täysi kymppi biisi. En osaa päättää Radioheadin Street spiritin ja Portiaheadin Glory boxin väliltä, mutta jompi kumpi niistä.
;~ tossa teidän tutkimanne vastauksenne iha c selvaa muutoin kans cops 100%-1ug ym s
Vierailija kirjoitti:
Prince oli eilen ainoa 10/10-biisi. Yllättävää että se tuli Väinöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väinö oli ihan oikeassa. En ymmärrä Paperin suosiota, liiam wokea ollut aina mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä molemmat olivat yhtä huonoja. Sillä erolla, että Paperi T:n oli järkyttävän puuduttava kuunnella. Kumpikaan ei ollut toista parempi. Naisräppärin biisissä oli parempi video.
Räppi ei oo ikinä uponnut muhun, eikä tule uppoomaan. En tiedä, pitäisikö kolauttaa jossakin onnettomuudessa päänsä pahasti, niin sen jälkeen alkaisi tykätä räpista. Samoin kuin Ultra Brasta.
Naisräppärin biisissä olisin antanut Nissanista lisäpisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun Chisukin sanoi Anni Sinnetännemäki. :)
Jenni näytti eilen ihan Jennifer Anistonilta. Näyttikö muidenkin mielestä?
Ehkä jotenkin se kun brunetin pitkät hiukset oli blondattu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bowie oli varmasti Jorman valinta, hieno kappale kyllä.
Päätin jo lapsena, että jos joskus menen naimisiin, ensimmäinen tanssi hääparina tanssitaan tuon biisin tahtiin. Ei tullut häitä, mutta David Bowie ja hänen upea musiikkinsa ovat aivan omassa sarjassaan.
Mä en oo tajunnut davidbowieta vieläkään. Oon jo 56 v. Mahdanko tajuta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tosta väinö karjalaisen analysoinnista. Fiksu tyyppi.
Vanha sielu, vaikka nuori mies.
Itse jäin miettimään 10/10-jakson perusteella, mikä olisi itselleni sellainen täysi kymppi biisi. En osaa päättää Radioheadin Street spiritin ja Portiaheadin Glory boxin väliltä, mutta jompi kumpi niistä.