Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:Mitä itse saavutat trollaamisellasi? Samanlaista sadistista mielihyvää.
Mielenkiintoista. Saat siis "rumpalin" vainoamisesta sadistista mielihyvää?
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
"Täysi nobody."
Muusikko.netissä on tosi tunnettu.Tunnetaan siellä trollina ja suunsoittajana, jonka kirjoitukset pyyhittiin siksi pois.
Eli Sera ei ollut kyseessä. Hänen viestejään palstalla on useita ja keskustelee siellä edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Laitetaan sulle nyt vaikka Billy Cobhamia. Eikä puhuta suomalaisista rumpaleista.
Rumpusoolo on ihan eri asia kuin soittaa joku kappale alusta loppuun asti improvisaationa, kuten kilpailussakin tehtiin. Ei siellä esitelty mitään rumpusooloja.
Missä kilpailussa, missä päin ja minä vuonna?
Shuren improvisaatiokilpailu. Soitettiin improvisaatiota taustanauhan päälle. Vuotta en muista. Yksi suomalainenkin osallistui siihen.
Niin onko tästä pari vuotta? Kymmenen vuotta? Vai enemmän? Ja jos oli ja soitti siellä, niin mitä väliä? Ei ole netissä mitään miehestä. Maailmassa on kymmeniä tuhansia fiddlereitä, jotka osaa vetää La Campanellan paremmin kuin säveltäjä itse 1800-luvulla, mutta ei ne inise olevansa maailman parhaimpia.
Njaa Sera siirtyny AV:lle rölläämään. Täältäpä se ei ikuisia banaaneja saakkaan. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mitä itse saavutat trollaamisellasi? Samanlaista sadistista mielihyvää.
Et vastannut kysymykseen. Olet tylsä trolli. Et ollenkaan viihdyttävä ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Laitetaan sulle nyt vaikka Billy Cobhamia. Eikä puhuta suomalaisista rumpaleista.
Rumpusoolo on ihan eri asia kuin soittaa joku kappale alusta loppuun asti improvisaationa, kuten kilpailussakin tehtiin. Ei siellä esitelty mitään rumpusooloja.
No jos tästä kilpailusta on jo 20 vuotta, niin pitäisikö sinun ajatella jo jotakin muuta? Osta itsellesi esimerkiksi tekovittu. Sellainen, joka on vuorattu aidoista Pamela Andersonin pillukarvoista.
Että sellainen lapsellinen kommentti tuli tällä kertaa lapsen tasolla olevalta narsistilta. Mitä olet saavuttanut Seraa vainoamalla tähän mennessä?
Millä vainoamisella? Sinä aloitat ketjun rumpalista ja sitten ihmettelet kun sinulle puhutaan paskaa? Ihmiset ovat puhuneet paskaa ennen trollaamista ja nettiä. Ihminen on puhunut paskaa nin kauan kuin puhetaito on ollut olemassa. Koska sitähän trollaaminen on. Paskanpuhumista. Ja sitä tekee ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
"Täysi nobody."
Muusikko.netissä on tosi tunnettu.Tunnetaan siellä trollina ja suunsoittajana, jonka kirjoitukset pyyhittiin siksi pois.
Eli Sera ei ollut kyseessä. Hänen viestejään palstalla on useita ja keskustelee siellä edelleenkin.
Ei ole. Koska muuten niitä voisi linkata tänne.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä tuosta aiemmasta vastaajasta, mutta tuo Sera on kyllä taimin ja biitin vierestä kannuttaja. Jos se ei sitä hyväksy tai sinä et sitä hyväksy, niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
"Täysi nobody."
Ei ole. Koska muuten niitä voisi linkata tänne.
Muusikoiden.netin rumpupalstalla on Seran aloittamia keskustelujakin. Sieltä voi käydä katsomassa.
"
Muusikoidennetissä Sera ei kehuja kerää, koska siellä ei pysty kehumaan itseään eri sivupersooniensa avulla, toisin kuin täällä suomi24:ssä. Muusikoissa itsekehuiset suunsoittajat laitetaan jäähylle ja niin trollaavalle Seralle kävi. "Bänni on bänni" kertoi muusikoiden ammattilainen Seran tilanteesta.
"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä tuosta aiemmasta vastaajasta, mutta tuo Sera on kyllä taimin ja biitin vierestä kannuttaja. Jos se ei sitä hyväksy tai sinä et sitä hyväksy, niin se on voi voi.
Ja Seraa on siis pidetty Muusikoiden.netissä parhaana improvisaatiossa ja Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja Youtubessa. Hyväksy se.
Ei kannata tutustua ainoastaan muusikoiden net-palstan kommentteihin tästä Sera69:sta vaan kannattaa googlettaa lisätietoa hänestä mitä mieltä hänestä on esim monet ammattimuusikot. Suosittelen! On helppo aina ivata ja se ivaaminen näyttää todella typerältä etenkin silloin jos moni ammattimuusikko on todennut miehen olevan omanlaisensa nero ja perustan nerouden siihen, ettei kukaan aiemmin ole soittanut tolla tavalla vaikka tiedän kyllä että se on täysin musiikin soiton perustapaa vastaan, mutta hän silti mullisti musamaailmaa se on kiistaton fakta ja kiistaton fakta on myös se, että tuolla tavalla rummuttaminen vaatii paljon ammattitaitoa, koska vetää eri rytmissä suhteessa muuhun musiikkiin/lauluun.
Vierailija kirjoitti:
"
Muusikoidennetissä Sera ei kehuja kerää, koska siellä ei pysty kehumaan itseään eri sivupersooniensa avulla, toisin kuin täällä suomi24:ssä. Muusikoissa itsekehuiset suunsoittajat laitetaan jäähylle ja niin trollaavalle Seralle kävi. "Bänni on bänni" kertoi muusikoiden ammattilainen Seran tilanteesta."
Olet siis vainonnut Seraa useallakin nettiforumilla? Ja kirjoittanut tuon saman valheesi montakin kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Seraa on siis pidetty Muusikoiden.netissä parhaana improvisaatiossa ja Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja Youtubessa. Hyväksy se.
Ja se tekee hänestä maailman parhaan, koska häntä on kehuttu Muusikoiden.netissä ja Youtubessa? Hämmästyttävää. Heitäpä linkkiä hänen soitostaan. Juu minuakin on kehuttu sängyssä, niin kyllä mä varmasti olen Euroopan paras biologinen panokone. Kirkkaasti ja selvinpäin ilman kumia tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Muusikoidennetissä Sera ei kehuja kerää, koska siellä ei pysty kehumaan itseään eri sivupersooniensa avulla, toisin kuin täällä suomi24:ssä. Muusikoissa itsekehuiset suunsoittajat laitetaan jäähylle ja niin trollaavalle Seralle kävi. "Bänni on bänni" kertoi muusikoiden ammattilainen Seran tilanteesta."
Olet siis vainonnut Seraa useallakin nettiforumilla? Ja kirjoittanut tuon saman valheesi montakin kertaa?
No niin sinä näköjään olet tehnyt. Hyvä että on nettipoliisi valppaana!
Vierailija kirjoitti:Ja se tekee hänestä maailman parhaan, koska häntä on kehuttu Muusikoiden.netissä ja Youtubessa? Hämmästyttävää.
Seraa pidettiin Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla, ja improvisaatiokin on saanut paljon kehuja.
Mikä hevonpaska ketju tää on? Varmasti mammoja kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ja se tekee hänestä maailman parhaan, koska häntä on kehuttu Muusikoiden.netissä ja Youtubessa? Hämmästyttävää.
Seraa pidettiin Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla, ja improvisaatiokin on saanut paljon kehuja.
Muusikoiden.net ei ole maailman rumpalien ja soittajien tai arvostelijoiden lakipiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusikoiden.net ei ole maailman rumpalien ja soittajien tai arvostelijoiden lakipiste.
Seraa kuitenkin pidettiin Muusikoiden.netissä parhaana improvisaation saralla, ja improvisaatiokin on saanut Youtubessa paljon kehuja ympäri maailman.
Tunnetaan siellä trollina ja suunsoittajana, jonka kirjoitukset pyyhittiin siksi pois.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16884142/parhaat-kotimaiset-rumpali-lis…