Naistenvessoihin on alkanut ilmestyä miehiä
Oppilaitokseni wc:t on muutettu
1. naisille ja muille sekä
2. miehille ja muille.
Tämän jälkeen naisten vessassa on alkanut lapata miehiä. Missä yksityisyys? Intimiteetti? Onko naisilla enää mitään arvoa, mitään omaa, turvallista tilaa, kun kerran sinne voi pamahtaa kuka tahansa?
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on, että kullinkuvan lähettäneelle tj:lle tuli sakkoja ja korvauksia ja kuluja melkein 10 000euroa, eli kullinkuva puhelimeen lähetettynä on lähes raiskaus, mutta sitä samaa kullia voi mennä esittelemään naisten vessaan pikku tytöille ja naisille sanomalla "koen itseni naiseksi, identifioidun naiseksi"?
-Kertokaapa naiset nyt mikä idea tässä on?
Vihervasemmistolainen maailmankuva.
Kuka tahansa voi olla nainen ja mies voi synnyttää, niinhän se menee.
Paitsi jos kullikuva lävähtää puhelimen näytölle, niin sukupuolessa ei ole silloin mitään epäselvää.
Vihervasemmiston mukaan naisella voi olla penis ja mies voi synnyttää, joten ei pe
Pääasia että sinusta on tajuttu pysyä erossa, neitsykäinen.
Turvallisempi, jos sekavessat. Minua oltiin raiskaamassa ranskalaisessa naistenvessa, kun ex-miesystävä tuli apuun. Ravintolan vartija valitsi minut ja päästi muut naiset ulos. Ehdottomasti käyttäisin sekavessoja, koska minulla on vessapelko.
Itse aion nostaa melkoisen metelin jos joku äijän kuvatus pyrkii naisten vessaan. Kehotan lämpimästi muitakin tekemään niin. Ei kaikkea ole pakko hyväksyä hiljaa. Myös meillä tavallisilla, oikeilla naisilla, on oikeus turvallisiin tiloihin.
Naisten wc naisille.
Miesten wc miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP edelleen vastailee itselleen 🥱
En ole vastannut itselleni. On täällä muitakin, jotka kommentoivat. Miksei saisi olla? Miksei tästä asiasta saisi syntyä keskustelua? Ap
Vihervassarinaiset elävät kognitiivisessa dissonanssissa, jossa kalukuva puhelimessa triggeröi traumakokemuksen, mutta penikset naisten pukkarissa eivät haittaa.
Todella hyvin lohkaistu siellä. Asiahan on juurikin näin :)
Nämä piirit on empiirisesti todettu täysin mielisairaiksi, ei niille pidä antaa mitään sijaa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halusi. Saivat mitä tilasivat ja nyt valittavat. Kannattaisi miettiä ensin.
Minä en ole tätä missään vaiheessa halunnut. Eikä minun mielipidettäni ole myöskään kysytty. Ap
Iso osa naisista vastustivat aikoinaan ja vastustavat yhä.
Muistan, kun olin joskus lapsuudessa reissussa urheiluseuran kanssa. Olimme matkalla takaisin kotiin ja pysättiin Oulussa jossain Hesessä tms. Oli ilta jo kello varmaan jo ainakin 21. Menin naisten vessaan ennen kuin ne ruoat tuotiin pyötään. Jo sinne mennessä huomasin miehen joka meni myös sinne ja hänellä oli joku peruukki ja hame päällä. Vessassa siis monta erillistä wc-koppia. Kyllä se tilanne pelotti hieman ja nopeasti kävin, että vaan äkkiä pääsin pois. Selostin sitten muille lapsille kuinka vessassa oli sellainen outo naiselta näyttävä mies. Toisaalta myöhemmin olen ymmärtänyt paremmin kaiken. Silloin en ollut ikinä edes nähnyt miestä "naisten asussa" ja melko hämmentävää. Tuli tämä vaan nyt heti ketjua lukiessa mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisempi, jos sekavessat. Minua oltiin raiskaamassa ranskalaisessa naistenvessa, kun ex-miesystävä tuli apuun. Ravintolan vartija valitsi minut ja päästi muut naiset ulos. Ehdottomasti käyttäisin sekavessoja, koska minulla on vessapelko.
Tässä taas yksi aivoton imbesil-li keksimässä tarinoita päästään, koska "miehillä on oikeus naisten vessoihin" ja keksi sitten tälläisen tarinan, mitä en usko.
-Toisekseen eikö tuo kokemus juurikin opettanut, että miehiä ei pidä päästää naisten vessoihin, tuossahan mies tuli naisten vessaan raiskaaamaan sinua?
Otetaanpa esimerkki, menet naisten vessaan ja siellä on vastassa 10 mahaanmuuttajaa, joista yksi menee nopeasti ovelle estämään muiden sisäänpääsyn ja sinä olet siellä yksin näiden kanssa, kuulostaako houkuttelevalta, minusta ei ainakaan.
Haluavat nähdä nuoria tyttöjä läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halusi. Saivat mitä tilasivat ja nyt valittavat. Kannattaisi miettiä ensin.
Minä en ole tätä missään vaiheessa halunnut. Eikä minun mielipidettäni ole myöskään kysytty. Ap
Iso osa naisista vastustivat aikoinaan ja vastustavat yhä.
Ei ainakaa tämän palstan kirjoituksien ja peukkujen perusteella.
-Lisäksi ette te mitään vastusta vaan olette hiljaa asiassa julkisuudessa, koska pelkäätte feministien kostoa!
Vierailija kirjoitti:
Naisten wc naisille.
Miesten wc miehille.
No, entäs ne kymmenet ellei sadat muut sukupuolet, joita kukaan ei osaa sanoa, mutta joita on olemassa? Ja voisiko joku jo vihdoin kertoa, mitä muita on naisen, miehen ja määrittämättömän lisäksi?
Mikä hätänä, tuotahan te halusitte
Vierailija kirjoitti:
Yandex-translate työssään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva mennä vessaan jonkun runkkuäijän jälkeen. Saa varoa epätoivottua raskautta tahrituista kalusteista.
Tääkin vielä. Enpä ole edes tullut ajatelleeksi tätä mahdollisuutta, että jonkun hyypiön hyypiösiitin uisi väkisin sisään. Mutta eihän se mahdotonta ole, jos esim. edellinen kävijä ruiskii mälliänsä pöntön reunat ja wc-paperit täyteen. Ja nainen menee heti hänen jälkeensä, jolloin siittiöt eivät ehdi kuolla välissä.
Toi on vähän kun sais klamydian risteilylaivan lakanoista.
No entäs jos ruiskii mälliänsä vessapaperirullaan? Hyvä tarkastaa vessapaperit ennen käyttöä perverssien varalta.
Tämä onkin jatkossa oiva syy pimittää mieheltään syrjähyppy, mistä on tullut -ei toivotusti raskaaksi.
"Unisex-vessan paperirullasta raskaaksi tulin"...
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätänä, tuotahan te halusitte
Sinullahan se hätä kuuluu olevan 😂.
itsehän kärkyt miehiä muuallakin, puskista ko yrität meuhkata?
Keitä ne muut ovat? Miksi tietoa pimitetään? Kysyin lääkärisiskoltanikin, että mitä ne muut sukupuolet ovat, ei osannut kertoa. Sanoi vain, että kysy vihervasemmistolta, ovat tästä asiasta paremmin perillä kuin lisääntymislääketieteen asiantuntijat.
Vierailija kirjoitti: vaivaako aloittajaa jokin?
Ai vaivaako? Kysy vain mikä kaikki. Diagnooseja löytyy. Ap
Tää on kyllä käsittämätöntä, että voit esitelle munia pienille tytöille naisten vessoissa ja pukkareissa, jos vain "koet" olevasi nainen, tähän ei voi puuttua, mutta auta armias jos lähetät kikkelin kuvan 4-kymppiselle naiselle, se on kymppitonnin lasku perään, käsittämätöntä minusta?
-Toivottavasti tuo tuomittu tj ottaa opikseen ja menee naisten puolelle tästä lähtien vessoissa ja pukkareissa muniaan esittelemään, se on kerta laillista ja naiset näin halunneet!