Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi joku salaisuus, jota et ole kertonut kenellekään ja jota sinusta muut eivät uskoisi

Vierailija
20.01.2024 |

Aihe on vapaa

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovakin voi varastaa yhwh hups älä varasta käsky rikottu. Mooses.  Varmaan toi Post traumaattinen shokki tila mitä muut ei tiedä . 

Vierailija
62/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen käynyt Intiassa . Voi nyt kaikki tietää ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kerran päästiin ystävien kanssa suklaariippuvuudesta kaalikeitto kuurilla . 

Vierailija
64/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vasemmistoliiton kaupunginvaltuutettu ja nykyään vihreiden varavaltuutettu. Oikeasti haluaisin kaikki afrikkalaiset ja lähi-itäläiset pois Suomesta, mutta esitän hyvistä koska sillä saa todella helposti nättejä hippinaisia. Kukaan ei todellakaan uskoisi.

Minäkään en ole suvaitsevainen, inhoan maahanmuuttajia, varsinkin muslimeja. Euroopan puolelta tänne tulleet, avioituneet yms eivät haittaa.

Vierailija
65/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja kirjoittanut Harry Potter -fanifiktiota yli 20 vuoden ajan. Aloitin suomeksi, siirryin myöhemmin englantiin ja kirjoitan ja luen yhä. Oikeastaan joka päivä.

Fandom on kulkenut mukana läpi nuoruuden, opiskelujen, ihmissuhteiden, työpaikanvaihdosten ja kaiken aikuiselämän. Olen kirjoittanut öisin, lomilla, hotellihuoneissa työmatkoilla, työajalla. Olen saanut lukijoilta viestejä eri puolilta maailmaa, käynyt pitkiä keskusteluja hahmojen motiiveista ja juonikuvioista, hionut dialogia tuntikausia ja elänyt rinnakkaiselämää velhojen maailmassa samalla kun arjessa pyörii Excel ja kalenterikutsut.

Työskentelen yhdessä niin sanotuista Big Four -tilintarkastus- ja asiantuntijayhtiöistä. Työni on kaikkea muuta kuin luovaa: sääntelyä, tarkastuksia, numeroita, dokumentaatiota. Tuttuni pitäisivät minua todennäköisesti viimeisenä ihmisenä, joka käyttää iltaisin tuntikausia pohtien velhomaailman moraalisia ristiriitoja ja vaihtoehtoisia aikajanoja.

Yksi englanninkielisistä ficeistäni on vuosien varrella noussut legendaariseen asemaan omassa fandom-kuplassaan. Sitä suositellaan edelleen uusille lukijoille ja siitä keskustellaan.

En näe itseäni lopettamassa pitkään aikaan. Luen aktiivisesti muiden tarinoita ja saan niistä jatkuvasti inspiraatiota omiin juoniini.

Vierailija
66/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan salaa seksiä shemale prostituoiduilta ja tykkään kun pannaan perseeseen

Vierailija
67/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Oletetaan, että minulla on sellainen salaisuus. Minkä ihmeen vuoksi paljastaisin sen nyt av palstalla??

Vierailija
68/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kristilliseen, kansallismieliseen oikeistoon. Olen puolueen (oik) kunnanvaltuutettu ja kirkkovaltuutettu. Minulla ulkomaalaistaustainen vakipoikakaveri isossa kaupungissa.

Vierailija
69/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varallisuus, ei näy päälle ja ihmiset on pahoillaan kun työt loppui.

Oikeasti jolla on varaa, ei käy paskaduuneissa. Eikä kirjoittele vauva-sivustolle. Mutta saathan näin kuvitella jos se auttaa jaksamaan elämää.

Olet väärässä.  Tuntemani henkilö käy työssä jota joku voisi määritellä paskaduuniksi. Hänellä on miljoonaomaisuus.  Asian tietää vain hyvin pieni lähipiiri.  Työ on hänelle tärkeä, hän on työnsä ulkopuolella piireissä joissa   esim.hyväntekeväisyys toteutuu. Koskaan ei voi tietää   työpaikan perusteella.

Vierailija
70/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellarivapari käyttää huumepiippuja eivät tiedä että muut tietää .  Luulevat olevansa piilossa. 

Mikå on "hellarivapari"?

Vierailija
71/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti tosi fiksu.

Minua pidetään tyhmänä ja lahjattomana. Virallisessa testissä äö 148.

ÄlykkyysÖsämäärä?

Vierailija
72/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimovainajani oli elämäni ainoa seksikumppani. Jutuistani päätellään toisin. 

Vierailija
73/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena erittäin aktiivinen seksuaalisesti, aivan kyltymätön.  Ajoittain myin seksiä, se oli minusta mukavaa työtä ansiotyöni vastapainoksi.  Olin hyvännäköinen silloin, nykyisin olen tavallinen keski-ikäinen tantta. Kukaan ei uskoisi millainen menneisyyteni oli, minua luultavasti pidetään siveänä ämmänä joka ei tiedä miehistä mitään.  Voi jos tietäisivät! 

Vierailija
74/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlykkyysÖsämäärä?

Tuo oli näppäilyvirhe, tuskin osoitus kirjoittajan älynlahjoista, luulen.

Vierailija
75/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulevat, että kirjoittelen Vauva-palstalle. 

Tietäisivätpä vain, että oikeasti en kirjoittele...

Vierailija
76/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkomailla morfiini ja heroiiniluolissa lojumassa 2 viikoa vuodessa. Muuten olen normaali ja vastuullinen ihminen. Mitään muuta en käytä. Skarppina pitävät.

Vierailija
77/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlykkyysÖsämäärä?

Tuo oli näppäilyvirhe, tuskin osoitus kirjoittajan älynlahjoista, luulen.

Itse tunnen viiltävän älykkään ihmisen kait jonkin sortin nero jolla ei ole yhdyssanat hallussa. Pitää oikeinkirjoitusta irrelevanttina.

Vierailija
78/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut suhde 50 vuotta riippumatta siitä olinko minä tai hän naimisissa. Ikuinen rakkauteni.

Ällöttävää. Vanha ihminen, kehtaatkin.

Vierailija
79/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-aste ikäisenä tyttönä roikuin usein puussa tai esim ovenkahvoissa ja hieroin itseäni sillä tavalla että sain seksuaalista mielihyvää, en muista sainko orgasmia. Oli myös yhden sisaruksen kanssa (en mainitse sukupuolta) intiimiä kanssakäymistä. 

Vierailija
80/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksosveljeni annettiin adoptioon. Kuulin asiasta kun vanhemmat puhuivat siitä. Veljeni oli käynyt meilläpäin adoptioperheensä kanssa ja äitini oli tavannut heidät. Puhui asiasta isäni kanssa huomaamatta että olin omassa huoneessani. Eivät koskaan saaneet tietää että tiesin.

Tapahtuuko tuollaista oikeasti Suomessa, että toinen kaksosista adoptioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan