Kerro itsestäsi joku salaisuus, jota et ole kertonut kenellekään ja jota sinusta muut eivät uskoisi
Kommentit (112)
Olen oikeasti salainen agentti vaikka esiinnyn puutarhatonttuna julkisesti.
Kaksosveljeni annettiin adoptioon. Kuulin asiasta kun vanhemmat puhuivat siitä. Veljeni oli käynyt meilläpäin adoptioperheensä kanssa ja äitini oli tavannut heidät. Puhui asiasta isäni kanssa huomaamatta että olin omassa huoneessani. Eivät koskaan saaneet tietää että tiesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tappanut naisen. Kuuluu noihin ns kadonneisiin.
Tämä kannatti sanoa internetissä. Poliisi on kohta ovella.
Valehtelu ei ole rikos.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti tosi fiksu.
Minua pidetään tyhmänä ja lahjattomana. Virallisessa testissä äö 148.
Muovipillit ovat järkevämpiä kuin paperiset. Vain tyhmät heittävät niitä luontoon, eivätkä roskikseen.
Että on seurattu, maalitettu, salakuunneltu vuosikymmeniä ulkomaita myöten. Tehty laittomuuksia terveydenhuollossa. Ollut lukuisten kummallisten rikosten kohde.
Monet eivät uskoisi enkä niistä
kerrokaan muuta kun vihjaillen sellaisille, joilla älyä tajuta tai huomata tuo tai jo tietävöt tuosta.
Tuo ei mikäön uskomisen asia ja tuosta kyllä tietää usea henkilö.
Minulla on ajokortti. Lällää. Joku väitti ettei ole.
Joutuuko se helvettiin joka varasti koiran rotu koiran.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole asia joka edes kuuluisi mulle, mutta olen kinky ja tämän mieltymyksen kautta olen tavannut myös ihan sattumalta mieheni. Työroolini on ilmeisesti niin kuivan asiallinen että työkaverit muutaman kerran tirskuen kertoivat yhden yön seikkailustaan ja pahoittelivat minulle että anteeksi "Marjatta" että näin pervoja puhutaan :D
Millä tavalla kinky?
Olen mies ja käytän sukkahousuja päivittäin vaatteiden alla ja nukun sukkahousuissa.
Tiedän että tiedän että
Tiedän . Soluttautuminen tapahtuu uskontojen kautta.
Tiedän että meiltä varastettua tavaraa on myyty uskontolahkossa.
Ei sellaista ole, vähintään terapeutille olen kaiken kertonut. Tarkemmin kun mietin, niin kyllä jokaisen asian minusta aina joku muukin (puoliso, sisko, lähin ystävä) tietää terapeutin lisäksi.
Hellarivapari käyttää huumepiippuja eivät tiedä että muut tietää . Luulevat olevansa piilossa.
Terapeutti ei välitä muusta kuin rahoista mitkä hän saa 45 min käynnistä ! Turha kuvitella mitään . Se on rahan tienaus työ !
Wikipedia KRIMIN tataarit . Tatarstan tuottaa venäjän öljyt.
Joka erottaa Jeesuksesta saa kuolemansa jälkeen myllynkiven kaulaansa Ilmestyskirja . Sen mukaan .
Petin entistä miestäni kolme kertaa 8 vuoden suhteen aikana. Ero tuli myöhemmin, mutta pettäminen ei koskaan tullut esiin. Vieläki ollaan asiallisissa väleissä ja olis varmasti miehelle ja yhteisille tutuille järkytys jos sais tietää.
Sijoittaminen kannattaa. Voisin hyvin jäädä pois töistä jos haluaisin. 20v ihan tavallista rahastosijoittamista takana ja vähän osakkeilla pelaamista viime vuosina. Rahastot pääosassa.