Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi joku salaisuus, jota et ole kertonut kenellekään ja jota sinusta muut eivät uskoisi

Vierailija
20.01.2024 |

Aihe on vapaa

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varallisuus, ei näy päälle ja ihmiset on pahoillaan kun työt loppui.

Oikeasti jolla on varaa, ei käy paskaduuneissa. Eikä kirjoittele vauva-sivustolle. Mutta saathan näin kuvitella jos se auttaa jaksamaan elämää.

No, itse en ole useaan vuoteen ollut töissä, irtisanoin itseni kun ei enää huvittanut. En ilmoittautunut työttömäksi eli en saa mitään tukia, omassa velattomassa talossani asun ja ihan omillani elän mukavasti. Silti silloin tällöin kirjoittelen tänne. Miksi en? Aikaakin siihen on kun ei ole mitään velvollisuuksia.

Vaikka talo olisi velaton on siitä kuluja kumminkin. Samoin eläminen maksaa. Jos omillasi elelet, on sinulla jostakin rahaa kattaa se. Perintö yms? 

Sijoittaminen kannattaa. Voisin hyvin jäädä pois töistä jos haluaisin. 20v ihan tavallista rahastosijoittamista takana ja vähän osakkeilla pelaamista viime vuosina. Rahastot pääosassa.

Vierailija
42/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen impotentti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti salainen agentti vaikka esiinnyn puutarhatonttuna julkisesti.

Vierailija
44/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosveljeni annettiin adoptioon. Kuulin asiasta kun vanhemmat puhuivat siitä. Veljeni oli käynyt meilläpäin adoptioperheensä kanssa ja äitini oli tavannut heidät. Puhui asiasta isäni kanssa huomaamatta että olin omassa huoneessani. Eivät koskaan saaneet tietää että tiesin.

Vierailija
45/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tappanut naisen. Kuuluu noihin ns kadonneisiin. 

Tämä kannatti sanoa internetissä. Poliisi on kohta ovella.

Valehtelu ei ole rikos.

Vierailija
46/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti tosi fiksu.

Minua pidetään tyhmänä ja lahjattomana. Virallisessa testissä äö 148.

Vierailija
47/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipillit ovat järkevämpiä kuin paperiset. Vain tyhmät heittävät niitä luontoon, eivätkä roskikseen.

Vierailija
48/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on seurattu, maalitettu, salakuunneltu vuosikymmeniä ulkomaita myöten. Tehty laittomuuksia terveydenhuollossa. Ollut lukuisten kummallisten rikosten kohde.

Monet eivät uskoisi enkä niistä

kerrokaan muuta kun vihjaillen sellaisille, joilla älyä tajuta tai huomata tuo tai jo tietävöt tuosta.

Tuo ei mikäön uskomisen asia ja tuosta kyllä tietää usea henkilö. 

Vierailija
49/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ajokortti.  Lällää. Joku väitti ettei ole. 

Vierailija
50/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko se helvettiin joka varasti koiran rotu koiran. 

Vierailija
51/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asia joka edes kuuluisi mulle, mutta olen kinky ja tämän mieltymyksen kautta olen tavannut myös ihan sattumalta mieheni. Työroolini on ilmeisesti niin kuivan asiallinen että työkaverit muutaman kerran tirskuen kertoivat yhden yön seikkailustaan ja pahoittelivat minulle että anteeksi "Marjatta" että näin pervoja puhutaan :D

Millä tavalla kinky?

Vierailija
52/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käytän sukkahousuja päivittäin vaatteiden alla ja nukun sukkahousuissa. 

Vierailija
53/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tiedän että

Tiedän . Soluttautuminen tapahtuu uskontojen kautta. 

Vierailija
54/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että meiltä varastettua tavaraa on myyty uskontolahkossa.  

Vierailija
55/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole, vähintään terapeutille olen kaiken kertonut. Tarkemmin kun mietin, niin kyllä jokaisen asian minusta aina joku muukin (puoliso, sisko, lähin ystävä) tietää terapeutin lisäksi. 

Vierailija
56/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarivapari käyttää huumepiippuja eivät tiedä että muut tietää .  Luulevat olevansa piilossa. 

Vierailija
57/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti ei välitä muusta kuin rahoista mitkä hän saa 45 min käynnistä !  Turha kuvitella mitään . Se on rahan tienaus työ !  

Vierailija
58/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia KRIMIN tataarit .  Tatarstan tuottaa venäjän öljyt. 

Vierailija
59/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka erottaa Jeesuksesta saa kuolemansa jälkeen myllynkiven kaulaansa Ilmestyskirja .  Sen mukaan . 

Vierailija
60/112 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin entistä miestäni kolme kertaa 8 vuoden suhteen aikana. Ero tuli myöhemmin, mutta pettäminen ei koskaan tullut esiin. Vieläki ollaan asiallisissa väleissä ja olis varmasti miehelle ja yhteisille tutuille järkytys jos sais tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi