Kerro itsestäsi joku salaisuus, jota et ole kertonut kenellekään ja jota sinusta muut eivät uskoisi
Kommentit (112)
Varmaan useimmilla on joku salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksosveljeni annettiin adoptioon. Kuulin asiasta kun vanhemmat puhuivat siitä. Veljeni oli käynyt meilläpäin adoptioperheensä kanssa ja äitini oli tavannut heidät. Puhui asiasta isäni kanssa huomaamatta että olin omassa huoneessani. Eivät koskaan saaneet tietää että tiesin.
Tapahtuuko tuollaista oikeasti Suomessa, että toinen kaksosista adoptioon?
Kyllä tapahtuu! Äidin perheeseen tuli adoptiolapsi noin 1-2v ikäisenä. Kaksossisko jäi äidin kasvatettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Että on seurattu, maalitettu, salakuunneltu vuosikymmeniä ulkomaita myöten. Tehty laittomuuksia terveydenhuollossa. Ollut lukuisten kummallisten rikosten kohde.
Monet eivät uskoisi enkä niistä
kerrokaan muuta kun vihjaillen sellaisille, joilla älyä tajuta tai huomata tuo tai jo tietävöt tuosta.
Tuo ei mikäön uskomisen asia ja tuosta kyllä tietää usea henkilö.
Mitä sinulle on terveydenhuollossa tehty?
Kohta 10 vuotta ollut PTSD. Se vaikuttaa jaksamiseeni ja keskittymiskykyyn.
Olen alkoholisti mutta en koskaan ole kännissä tai krapulassa kenenkään nähden, vain yksin. Nyt raitistun ja teen senkin salassa.
36 vuotiaana kävin Sipoossa panemassa yhtä 70v mammaa, ensiksi juotiin pullakahvit pirttipöydällä tuvassa kaappikellon raksuttaessa ja sitten makkariin... Kunnon mummolameininki
Kävin myös Helsingissä yhden brasilialaisen shemalen hoidettavana, mielenkiintoinen kokemus, näytti todella kauniilta naiselta mutta miehen mieli ja valtava työkalu 🤣 teki kipeetä mut olipa unohtumaton reissu.
T. Tavallinen perheenisä 44
Joku oli nuorena poikana taitava myymälävaras...
Olen neitsyt edelleen 30-vuotiaana. Kukaan ei uskoisi, sillä en ole mitenkään ujo seinäruusu, päinvastoin.
Olen ihmispelkoinen miesten suhteen. Pidän miehet kädenmitan päässä varmuuden vuoksi. Minulla ei kuitenkaan ole traumoja tai huonoja kokemuksia miehistä.
Minut on joukkorai...ttu
Ei uskota: olen ruma, kuka nyt rumaa haluaisi vai miten se menikään?
up