Kerro itsestäsi joku salaisuus, jota et ole kertonut kenellekään ja jota sinusta muut eivät uskoisi
Kommentit (112)
Jaahas. Mun kommentti onkin poistettu.
Ei ole asia joka edes kuuluisi mulle, mutta olen kinky ja tämän mieltymyksen kautta olen tavannut myös ihan sattumalta mieheni. Työroolini on ilmeisesti niin kuivan asiallinen että työkaverit muutaman kerran tirskuen kertoivat yhden yön seikkailustaan ja pahoittelivat minulle että anteeksi "Marjatta" että näin pervoja puhutaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olen tappanut naisen. Kuuluu noihin ns kadonneisiin.
Miksi? Oliko syynä riita, päihteet vai sekositko muuten vaan? Kadutko jälkikäteen?
Vierailija kirjoitti:
Olen tappanut naisen. Kuuluu noihin ns kadonneisiin.
Tämä kannatti sanoa internetissä. Poliisi on kohta ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero tulossa lähisuhdeväkivallan mielestäni satuttavimman muodon vuoksi. Kerta tuli puskista ja se riitti. Kukaan ei tiedä, paitsi terapeutti. Kärsin hirveästi, mutta en pysty mulle puhumaan. Kaikki muuttuu tämän myötä. Lapset sentään jää.
Semmoinen sekopää terapiassa ravaaja siellä. Huoh.
Valitettava osa monen elämää. Yhteiskuntaluokasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetin neitsyyteni rippikoululeirillä yhden kivan pojan kanssa. Kummallekin eka kerta.
Huo-ra!
Ymmärrän että harmittaa että kaksi ihmistä harrastaa yhteisestä konsensuksesta seksiä ja sinä jäät ilman, mutta ei se naisesta hutsua tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallisuus, ei näy päälle ja ihmiset on pahoillaan kun työt loppui.
Oikeasti jolla on varaa, ei käy paskaduuneissa. Eikä kirjoittele vauva-sivustolle. Mutta saathan näin kuvitella jos se auttaa jaksamaan elämää.
No, itse en ole useaan vuoteen ollut töissä, irtisanoin itseni kun ei enää huvittanut. En ilmoittautunut työttömäksi eli en saa mitään tukia, omassa velattomassa talossani asun ja ihan omillani elän mukavasti. Silti silloin tällöin kirjoittelen tänne. Miksi en? Aikaakin siihen on kun ei ole mitään velvollisuuksia.
En yhtään ihmettele miksi työt kohdaltasi loppuivat.
Miksi näihin ketjuihin tulee aina joku pelle provoamaan?!! Huoooohhhh
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vasemmistoliiton kaupunginvaltuutettu ja nykyään vihreiden varavaltuutettu. Oikeasti haluaisin kaikki afrikkalaiset ja lähi-itäläiset pois Suomesta, mutta esitän hyvistä koska sillä saa todella helposti nättejä hippinaisia. Kukaan ei todellakaan uskoisi.
Tervetuloa meille SiniMustiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero tulossa lähisuhdeväkivallan mielestäni satuttavimman muodon vuoksi. Kerta tuli puskista ja se riitti. Kukaan ei tiedä, paitsi terapeutti. Kärsin hirveästi, mutta en pysty mulle puhumaan. Kaikki muuttuu tämän myötä. Lapset sentään jää.
Semmoinen sekopää terapiassa ravaaja siellä. Huoh.
Valitettava osa monen elämää. Yhteiskuntaluokasta riippumatta.
Ja me veronmaksajat maksamme. Nämä vielä lisääntyneetkin.. vttu.
Nyt kerron , pieraisin kerran kirkossa oli vuosi 1911, en ole sitä kenellekkään paljastanut ja nimettömänä pysyn edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitävät minua köyhänä, koska asun kaupungin vuokrataossa. En oikeasti ole köyhä. En myöskään aio korjata naapureideni käsityksiä. Eipähän tule kukaan kerjäämään rahaa tai muita palveluksia. Muuttaisin tästä pois, jos löytäisin jonun inspiroivan kivan myytävän asunnon sopivaan hintaa. Tämä o vain kivalla sijainnilla, tämä nykyinen kotini. Lähellä aika paljon metsää, jonne pääse koiran kanssa nauttimaan.
Viet oikeasti köyhältä ihmiseltä kivan kaupungin vuokra-asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti jolla on varaa, ei käy paskaduuneissa. Eikä kirjoittele vauva-sivustolle. Mutta saathan näin kuvitella jos se auttaa jaksamaan elämää.
No, itse en ole useaan vuoteen ollut töissä, irtisanoin itseni kun ei enää huvittanut. En ilmoittautunut työttömäksi eli en saa mitään tukia, omassa velattomassa talossani asun ja ihan omillani elän mukavasti. Silti silloin tällöin kirjoittelen tänne. Miksi en? Aikaakin siihen on kun ei ole mitään velvollisuuksia.
Olen tuo ensimmäinen, jolta työt loppui. Niin, ei se loppunut työ ollut paskaduuni, ihan hyvä työ se oli, mutta yt-neuvotteluissa jouduin tuta-syillä irtisanotuksi. Se ei haitannut taloudellisesti
Mitä iloa rahasta jos ei sitä koskaan käytä, vaan elää ihan samanlailla kuin köyhätkin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole asia joka edes kuuluisi mulle, mutta olen kinky ja tämän mieltymyksen kautta olen tavannut myös ihan sattumalta mieheni. Työroolini on ilmeisesti niin kuivan asiallinen että työkaverit muutaman kerran tirskuen kertoivat yhden yön seikkailustaan ja pahoittelivat minulle että anteeksi "Marjatta" että näin pervoja puhutaan :D
Sairas sinä olet.
Olen hyvin rikas.
Työskentelen paskaduunarina ja ulospäin kaikki näyttää tosi köyhältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vasemmistoliiton kaupunginvaltuutettu ja nykyään vihreiden varavaltuutettu. Oikeasti haluaisin kaikki afrikkalaiset ja lähi-itäläiset pois Suomesta, mutta esitän hyvistä koska sillä saa todella helposti nättejä hippinaisia. Kukaan ei todellakaan uskoisi.
Olen melkolailla varma että kuulut kaveripiiriini 😁 On nimittäin aivan samanlainen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi työt kohdaltasi loppuivat.
No eihän ne loppuneet vaan hän itse lopetti työssäkäynnin eikä nyt ole edes työkkärin otteessa. Niin tekisin minäkin jos pystyisin.
Olen kotoisin toisesta galaksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka talo olisi velaton on siitä kuluja kumminkin. Samoin eläminen maksaa. Jos omillasi elelet, on sinulla jostakin rahaa kattaa se. Perintö yms?
Olen tuo ensimmäinen, jolta työt loppui. Niin, ei se loppunut työ ollut paskaduuni, ihan hyvä työ se oli, mutta yt-neuvotteluissa jouduin tuta-syillä irtisanotuksi. Se ei haitannut taloudellisesti. Nyt on aikaa tehdä itselle mieleisiä asioita. Ja joskus käyn täälläkin lukemassa ja kirjoittelemassa. Miten se on niin vaikea uskoa, että joillakin on oikeasti hyvä tilanne ilman työtä tai että kaikki eivät tuo varallisuuttaan ulkoisesti esille?