SUURLAKKO! / ! \ Suomi pysähtyy helmikuun alussa. / ! \ Aiotteko tekin jäädä lakkoon vai menettekö töihin?
Minä jään tietysti lakkoon.
Rikkurit kyllä pysäytetään.
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kranaattitehtaat suljetaan?
Lakkopomojen rahaliikenne pitäisi oikeasti tarkistaa, Venäjä tukee etenkin aseteollisuuden haittaamista ja muutenkin kaaoksen aiheuttamista NATO maissa...
SUOMESSA TOIMII YKSI JA AINOA RIKOLISJÄRJESTÖ JOKA ON Perus-Suomalaiset ja johdossa on itse ss-akka ja nilkki Venäjä-halla.....Kaikki rikolliset ovat persuissa..
Aamuvuoro, oma auto. Oma alani ( tai työpaikkani) ei taida lakkoilla.
1990-luvulla tehdastyössä työntekijät piti puolitoista tuntia kaikki kahvitauot.
Lähtivät jopa huoltoasemalle ja huoltoasemalta soitettiin tehtaan johtajalle, että teidän työntekijät on olleet täällä kahvitauolla klo 8.00-9.30.
Vierailija kirjoitti:
1990-luvulla tehdastyössä työntekijät piti puolitoista tuntia kaikki kahvitauot.
Lähtivät jopa huoltoasemalle ja huoltoasemalta soitettiin tehtaan johtajalle, että teidän työntekijät on olleet täällä kahvitauolla klo 8.00-9.30.
8 h työpäivä josta työtä 3 ja puoli h.
4 kuukauden sairaslomia.
Nyt haukkuvat sitten työttömiä jotka ovat suorittaneet AMK tutkinnon ja tekevät karenssin uhalla palkatonta työkokeilua.
1990 - luvulla kun olit tehdastyössä niin osa oli siellä kännissä töissä yövuorossa ja ajeli trukilla. Piti aina tarkkaan katsoa mistä itse menee.
Että kyllä me keski-ikäiset ollaan totuttu mihin vaan.
Milloin ay-liike alkaa maksaa veroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sinne työmaalle on mennä 10 km syvässä lumessa, kun bussit ovat kohta TAAS lakossa. Voi hyvä ihme sentään.
Ikävä on 1990-luvun lamaa. Vaikka silloin töitä ja mahdollisuuksia ei ollutkaan, mutta silloin ei ollut tätä kaikkea vaikutuksineen, mitä tässä viimeisen neljän vuoden aikana on ollut. Ja se on paljon se. Kyllähän 30 vuotta sitten elettiin leppoisia aikoja. Nyt on kaikki päin persettä ja koko maailma ihan sekaisin. Tästä ei voi muuta kuin parantaa.
Jos on 10 km lunta niin siinä on moni muukin lakossa kuin bussit.
No sinäpä olet nokkela. 10 kilometrillä tarkoitin kylläkin matkaa, joka pitäisi rämpiä syvässä lumessa. Arvasin, ettei joku taas ymmärrä ja joutuu selittämään.
Vierailija kirjoitti:
SUOMESSA TOIMII YKSI JA AINOA RIKOLISJÄRJESTÖ JOKA ON Perus-Suomalaiset ja johdossa on itse ss-akka ja nilkki Venäjä-halla.....Kaikki rikolliset ovat persuissa..
Siksi en äänestä persu Halla-ahoa... 👍
Hyvä, tänään taas ilmottaui tosi iso joukko lakkoon.. Milloin Prukka ja Urpo herää. talviunilta... Ihan uskomattomia lusmuilijoita. 👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, tänään taas ilmottaui tosi iso joukko lakkoon.. Milloin Prukka ja Urpo herää. talviunilta... Ihan uskomattomia lusmuilijoita. 👍👍👍👍
Sitä nolommaksi muuttuvat mitä kauemmin ovat näin kriittisessä tilanteessa piilossa.
En tule ikimaailmassa hyväksymään sitä, että ihan lailla estettäisi kunta-aloja tavoittelemasta tulevaisuudessa isompia palkankorotuksia kuin vientialat! Se on NIIN väärin! Jokaisella alalla on oltava samat oikeudet ajaa asiaansa! Sehän on ihan itsestäänselvyys! Jos vienti saisi ihan lain turvin aina säädellä muiden palkat, tarkoittaisi se käytännössä naisvaltaisten kunta-alojen tuomitsemista ikuiseen palkkakuoppaan. Näinkö luullaan että ratkaistaan hoitajapula?!
Tänne just kirjoitti joku, jolle yhteiskunta maksaa kalliit hammasimplantit.
Hitto, että vituttaa kun veronmaksajat joutuvat itse kustantamaan itselleen tekarit, kun implantteihin ei ikinä ole varaa ja sitten joku ammattiliitto yrittää pakottaa sen veronmaksajan lakkoilemaan noiden loisten puolesta.
Koska liitto alkaa ajamaan veronmaksajan asioita? Ei ihme, että kato käy
AKT irtiosanoo jo työntekijöitään rahanpuutteen vuoksi. Pitäisikö ammattiliittojen vaihteeksi kysyä, mitä mieltä jäsenet asioista ovat
JESSSSS... TÄNÄÄN PAPERILIITTO IMOITTI MYÖS OSALLISTUVAN LAKKOON.... Haloo Purra ja Orpo.. Mitä ootte mieltä kurjistamisestanne??? 💪💪💪💪
Virkamies ei voi osallistua poliittiseen lakkoon. Olen siis etänä ja pyörittelen virtuaalisia papereita koneeni näytöllä ja kuittaan siitä muhkean päivittäisen korvauksen.
Vierailija kirjoitti:
JESSSSS... TÄNÄÄN PAPERILIITTO IMOITTI MYÖS OSALLISTUVAN LAKKOON.... Haloo Purra ja Orpo.. Mitä ootte mieltä kurjistamisestanne??? 💪💪💪💪
Kyllä tästä yleislakko tulee. Sitä toivonkin, kun änkyrä ei ala neuvotella.. Kaappiin olen varannut kuukauden ruuat lääkkeet ym.
Töihin. En anna valtaa AY-mafialle.
Huvitavaa kyllä että AY-pamput ovat lähes aina reilusti ylipainoisia, palkat niillä on huikeat yli 200t€/ vuosi, täysin verovapaa 'bisnes' tuottaa hyvin tekipä sitten mitä tahansa. Pelkkiä välistävetäviä loisia kaikki...