SUURLAKKO! / ! \ Suomi pysähtyy helmikuun alussa. / ! \ Aiotteko tekin jäädä lakkoon vai menettekö töihin?
Minä jään tietysti lakkoon.
Rikkurit kyllä pysäytetään.
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osallistu poliittisiin lakkoihin demokraattisesti valittua hallitusta vastaan.
Haluatko mitalin?
Haluatko lisäveroja?
Vierailija kirjoitti:
Mene todellakin töihin. Tuen hallitusta siinä, että Suomen velkaantuminen taitetaan. Ja tämä on kuulkaas vasta alkusoittoa!
Suomen velkaantuminen taittuu lähinnä ylöspäin. Jo nyt näin on, mutta tähän tulee vielä lisäksi massiivisen laman siheuttama lisävelkaa kuten kataisellakin.
Hallitus aiheuttaa tämän toimillaan. Kokkareet osaa!
Tottakai hanuri penkkiin ja pannaan perskokkare hallitus nöyrtymään.
Lakko saisi olla pidempi, kerralla vaan luu kurkkuun noille pelleille ja hallitus ulos.
Jos duunarit ovat täyttä paskaa, niin miksi ajatus parista päivästä paljon vähemmillä duunareilla haittaa näin hirveästi? Kyllähän kunnon kapitalisti menestyy ja tekee rahaa pelkästään omalla asenteella, se on kuultu moneen kertaan.
Olisin lakossa, jos jhl ei olisi niin saamaton ettei melkeen kukaan jäsenistään pääse puolustamaan oikeuksiaan.
Sitäpaitsi jos todella olen niin arvoton työntekijä, että multa voidaan leikata satasia jotta etsisin uuden työn, ei kukaan varmasti mua työpaikallani kaipaisikaan.
Menen valitettavasti töihin, hyvin toimeentulevana it ammattilaisena en kuulu enää liittoihin, Olen kuitenkin lakkolaisten kannalla ja jos pystyn mitenkään tukemaan lakkoilijoita muutenkin niin teen sen.
Arvostan sopimusyhteiskuntaa ja sitä että myös pienituloiset voi elättää itsenäs ja perheensä työnteolla. Sitä tämä hallitus yrittää tuhota kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilu vertaantuu isänmaanpetturuuteen tässä maailman tilanteessa. Häpeällistä.
Työläisten päälle kuseminen kansan yhdistämisen sijaan sitä petturuutta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene todellakin töihin. Tuen hallitusta siinä, että Suomen velkaantuminen taitetaan. Ja tämä on kuulkaas vasta alkusoittoa!
Suomen velkaantuminen taittuu lähinnä ylöspäin. Jo nyt näin on, mutta tähän tulee vielä lisäksi massiivisen laman siheuttama lisävelkaa kuten kataisellakin.
Ootko sä vetänyt samaa viivaa kuin possut ay:ssä?
Jep hanurit pekiin ja UUSI HALLITUS joka ymmärtää kansalaisiaan,ei enää näitä natseka jotka istuvat nyt halituksessa ja tekevät vain HALLAA SUOMELLE......
ps ulos/väkä leuka
kok ulos/urpo orpo
+ 2 muuta paskaa myös....uskon sisar :) ja pikku nilviäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmisilleKanelihan on tunnetusti myrkyllinen, ehkä se on jo saavuttanut ay-liikeiden kupolin kaiken sen persistumalihaksen käytöllä kaffepullineen?
Vierailija kirjoitti:
Jep hanurit pekiin ja UUSI HALLITUS joka ymmärtää kansalaisiaan,ei enää näitä natseka jotka istuvat nyt halituksessa ja tekevät vain HALLAA SUOMELLE......
ps ulos/väkä leuka
kok ulos/urpo orpo
+ 2 muuta paskaa myös....uskon sisar :) ja pikku nilviäinen
Ay liikkeet ja hallitus ei ole sama asia. Ay liike ei voi eikä saa kiristää kulloistakin hallitusta toiminnassaan. Tälle on laitettava nyt ja viimein stoppi ja ay pomot oikeuteen vastaaman toiminnastaan.
En mene lakkoon, en tue tyhmiä työtaistoja tällaisena aikana. Erosin liitosta. Minua ei rikkaat AY- pomot laita nälkää näkemään. Tämä on esimiehen kanssa sovittu, tuun töihin ja saan palkan. Ottaa niin päähän tämä hulluus!
Olen ollut palkkatöissä alkaen 16 vuotiaasta saakka, ensin kesätöissä milloin missäkin. Tutkinnon jälkeen kävelin hakee ammattiavastaavaa töitä ja pääsin töihin. Pari kertaa olen työpaikkaa vaihtanut lomautusten vuoksi, työttömänä en ole suostunut olemaan. Suosittelen kaikille!
Ei se kertakaikkiaan mene jakeluun, etteivät ihmiset ole mitään orjia. Työntekoon ei voida pakottaa. Valtava enemmistö ihmisistä tekee työtä oikein mielellään, jos ehdot ovat kunnossa. Tämä ei ole mitään rakettitiedettä ja demokratian vastustamisesta on naurettavaa ja typerää inistä.
Vierailija kirjoitti:
En osallistu poliittisiin lakkoihin demokraattisesti valittua hallitusta vastaan.
Häkämiehen ja Orpon homostelussa ei ole mitään demokraattista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normipäivä.
Eli et mene töihin?
Suomi on kohta luokkayhteiskunta, jossa työläinen ei elä palkallaan ja joutuu rikosten tielle elättääkseen itsensä. Lapset otetaan huostaan ja yksinhuoltajaäiti vankilaan.
Tämä on purran ihanne fiskaalikonservatismia.
Areenassa hyvä sarja Time.
Menen töihin ja nauran päin naamaa lakkovahdeille.
Teillä on varmasti kiva ja kannustava työyhteisö lakon jälkeen. Jos ihmettelet, että joku on kussut sun muroihin, niin se voi jopa pitää paikkansa.