SUURLAKKO! / ! \ Suomi pysähtyy helmikuun alussa. / ! \ Aiotteko tekin jäädä lakkoon vai menettekö töihin?
Minä jään tietysti lakkoon.
Rikkurit kyllä pysäytetään.
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Strejka ni och protestera mot demokratin. Finland sjunker allt djupare in i sin bananrepublik status. Alla vet att finnar är opålitliga handelspartners. Duktiga finnar och deras företag fortsätter sin ström ut ur landet i en ännu snabbare takt än dagens 20.000 bildade/år.
Hur blir det då bara den offentliga sektorn är kvar och ingen lånar pengar åt Finland som med denna takt snart består av offentligt anställda, pensionärer och arbetslösa? I dagens Finland är de privatanställda endast lite dryga 1/5 av befolkningen.
Voi, mekin saadaan sitten EU:lta mittava tukipaketti. Problem solved.
Menen tietenkin töihin. Erosin jo liitosta aikanaan kun näin sen mädännäisyyden.
En arvosta lakkoilua. Epäisänmaallista
Lakkopäivä on torstai, joten olen silloin töissä.
Naurettava 24 tunnin lakko jolla ei ole mitään vaikutusta orpon ja purran tuhoihin.
Olen leikkausosastolla töissä = ei saada lakkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava 24 tunnin lakko jolla ei ole mitään vaikutusta orpon ja purran tuhoihin.
Kyllä tuo hallitus pakottaa työläiset pidempiin lakkoihin. En ymmärrä miten persut kehtaa sanoa olevansa työväen puolue?
Vierailija kirjoitti:
Töihin. Ampukoon ay-mafia itseään jalkaan ihan rauhassa.
AY-mafialla on pelko perseessä kun tuho on edessä ja kannattajien määrä tippuu vauhdilla
Ap, Suurlakko oli vuonna 1900-luvun alussa.
Jotta Suurlakko on jo olllut ja mennyt.
Nykyään Suomessa on paljon perinteisiin ammattiliittoihin kuulumattomia työntekijöitä... he menevät töihin, sillä kukaan ei maksa heille lakkoavustusta.
Turussa tämä näkyi joulukuisessa yhden päivän bussiliikenteen lakossa, busseja kulki vaikka kuinka paljon noiden liittoihin kuulumattomien ajamina.
Miksi kranaattitehtaat suljetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo hallitus pakottaa työläiset pidempiin lakkoihin. En ymmärrä miten persut kehtaa sanoa olevansa työväen puolue?
Monetkin persuja äänestäneet duunarit taitaa lakkoilla.
Töissä olen. Etänä, ettei tarvitse stressata julkisen liikenteen takia.
En voi mennä töihin kun päiväkodit menee lakkoon 🤷. No, ylimääräinen loma.
En osallistu poliittisiin lakkoihin demokraattisesti valittua hallitusta vastaan.
En osallistu lakkoon. Voin tehdä työt etänä niin kukaan ei voi edes estää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kranaattitehtaat suljetaan?
Eiköhän se ay-liike ole itään päin kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Suomessa on paljon perinteisiin ammattiliittoihin kuulumattomia työntekijöitä... he menevät töihin, sillä kukaan ei maksa heille lakkoavustusta.
Turussa tämä näkyi joulukuisessa yhden päivän bussiliikenteen lakossa, busseja kulki vaikka kuinka paljon noiden liittoihin kuulumattomien ajamina.
Hienoa. Lakkoilijat kusevat lakkoilemalla lopulta vai omiin muroihinsa. Nyt ei todellakaan ole varaa lakkoiluun.
Keikkatyö. Jään kotiin, en jaksa taas miettiä millä töihin pääsisi, jos jhl liittyy mukaan.