Äänestäkää sitä ehdokasta, jonka TE aidosti haluatte presidentiksi
Äänestäkää sitä ehdokasta, jonka TE aidosti haluatte presidentiksi.
Muu on älytöntä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin monella muuta. Yhtäkään mieluisaa ehdokasta ei ole, joten mietin Halla-Ahon äänestämistä. Ihan vain siksi, että on ainut kuka uskaltaa sanoa tulenaroista aiheista oikean mielipiteensä, muut vain valehtelee tai puhuu ympäripyöreitä. Li Anderssonia olen aina kunnioittanut suorapuheisuudesta mutta hänen kohdallaan olemme vain ideologisesti liian kaukana toisistaan. Harmittaa, että ainoat suoraselkäiset ehdokkaat ovat Halla-Aho sekä Andersson.
Eli henkilö, joka myöntää valehtelevansa julkisesti sanoo oikean mielipiteensä?
Halla-ahon ja persujen touhusta näkyy kilometrin päähän, että he haluavat Suomesta samanlaisen oikeistopopulistisen, uusfa ssistisen p*skamaan, de facto näennäisdemokraattisen diktatuurin kuin Unkarikin. Joka kerta, kun Halla-aho ei sano haluavansa tällaista, hän valehtelee.
Ukrainassa on yksi maailman korkeimmista korruption asteista. Oletko varma, että et tarkoittanut Ukrainaa Unkarin sijaan?
Haluan presidentiksi Haaviston, joten häntä ennakkoäänestin. Jos hän ei pääse kakkoskierrokselle, yritän äänestää toisella kierroksella jotain muuta kuin Halla-aho tai Stubb. Hankalin tilanne siis olisi, jos nuo kaksi ovat ne vaihtoehdot.
ai TE- toimisto? mistä mä tiedän mikä on TE toimiston kanta asiaan.
En voi. Vladimir Putin ei ole listalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Essayah tästä syystä. Siinä nainen johon voi luottaa.
Mitä tarkoitat? Katsoo salkkarit joka ilta?
Olen miettinyt, äänestisinkö ensin strategisesti vai taktisesti vai ihan nyt suoraan ehdokastani.
Mun valinta on niin alhaalla jokaisessa gallupissa, etten häntä voi äänestää. Vastaa mun ajatusmaailmaa eniten.
Pitää valita sellainen, joka vastaa tärkeimpiin kysymyksiin samalla lailla kuin minä. Jotka tuolla kärkikahinoissa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole ehdokkaiden joukossa.
Valitettavasti näin. Jokaisessa sellaisia vikoja joita en halua presidentissä olevan. En tahdo äänestää ollenkaan koska yhtä huonoja kaikki.
Kukaan ei näkyvästi kyseenalaista nwo-kehitystä niin mielestäni kukaan ei passaa pressaksi
Haha, persut hädissään kun Lin ja Jutan kannattajat taktikoivat Jussin ulos. Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin monella muuta. Yhtäkään mieluisaa ehdokasta ei ole, joten mietin Halla-Ahon äänestämistä. Ihan vain siksi, että on ainut kuka uskaltaa sanoa tulenaroista aiheista oikean mielipiteensä, muut vain valehtelee tai puhuu ympäripyöreitä. Li Anderssonia olen aina kunnioittanut suorapuheisuudesta mutta hänen kohdallaan olemme vain ideologisesti liian kaukana toisistaan. Harmittaa, että ainoat suoraselkäiset ehdokkaat ovat Halla-Aho sekä Andersson.
Alkoi naurattaa, olisin voinut kirjoittaa tuon viestisi itsekin.
Tasan samaa olen ajatellut, ja päädyin samaan lopputulokseen kuin sinä. Päätöksen sinetöi gallup-tulkinnat ja ihan silkka äänestäjien (törkeä) ohjailu. Vihjailtiin kovasti kahdesta ennakkosuosikista, joista on aiemmin annettu ymmärtää, että he ovat kakkoskierroksella. Kolmas ehdokas ei, tulkintojen mukaan, ehdi enää vetää loppukiriä. Toinen asia mikä alkoi ärsyttää, on ei-aina-niin-puolueettomat haastattelijat. Ivallisia hymyjä sopivissa paikoissa tai hyvin korostettua neutraaliutta. Toiselle (en mainitse nimiä tässä) haastateltavalle auringonpaistetta ja todella myötämieliset kommentoijat.
Aika turhaa miettiä fo liohattuilua minulta tässä. Jokainen nainen ainakin tunnistaa ns. sosiaalisten taitojen epämiellyttävän käytön, ilmeet, tuhahtelut, kulmien kohottelut ja ivalliset ilmeet. Ja läpi menee monelle, että ehdokas on ihan yök. Hienovaraista manipulointia. En pidä siitä, että puolueeton media yrittää manipuloimalla vaikuttaa äänestystulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Haha, persut hädissään kun Lin ja Jutan kannattajat taktikoivat Jussin ulos. Oikein!
Ylen ja lehdistön ei soisi taktikoivan ihan niin näkyvästi. Herää ajatuksia sananvapaudesta, puolueettomuudesta ja äänestyksen ohjailusta.
Vierailija kirjoitti:
En halua noista ehdokkaista ketään, joten paha äänestää.
Äänestä.tyhjää. Se tarkoittaa "olen kiinnostunut ja aktikvinen, mutta ei sopivaa ehdokasta".
Jos et äänestä.se tarkoittaa "olen kaljalla tai krapulassa".
Tämä minun tilastotiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Mun valinta on niin alhaalla jokaisessa gallupissa, etten häntä voi äänestää. Vastaa mun ajatusmaailmaa eniten.
Pitää valita sellainen, joka vastaa tärkeimpiin kysymyksiin samalla lailla kuin minä. Jotka tuolla kärkikahinoissa on.
Arvaa miksi ehdokkaasi on niin alhaalla gallupeissa? Siksi, että äänestäjät taktikoivat, ja heitä ohjaillaan siihen, esimerkiksi kertomalla kenellä on suurimmat mahdollisuudet voittaa ja ketä kannattaa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta usein tulee mieleen, jos me kaikki kuitenkin äänestetäisiinnsitä mitä halutaan, niin se voisi yllättää. Nykyään vain on aina joku järkyttävän kamala, joka määrää taktisesti ketä.äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon ja persujen touhusta näkyy kilometrin päähän, että he haluavat Suomesta samanlaisen oikeistopopulistisen, uusfa ssistisen p*skamaan, de facto näennäisdemokraattisen diktatuurin kuin Unkarikin. Joka kerta, kun Halla-aho ei sano haluavansa tällaista, hän valehtelee.
Aika moni ehdokkaista valehtelee vähintään joissakin asioissa. Katselepa kehonkieltä ja epäröintiä vastatessa kysymyksiin.
Kumpi on parempi, se että asia sanotaan sinulle suoraan vai jätetään sanomatta?
Jos tuota mieltä olet, olisi parempi, että Halla-aho on presidenttinä, eikä voisi puuttua sisäpolitiikkaan. Ulkopolitiikan hän oppii. Ei ainakaan ole sinisilmäinen Venäjän hybridivaikuttamiselle tai turhan hidas nyhverö, vaikka on rauhallinen. Aika moni muista ehdokkaista on sekä nyhverö että sinisilmäinen, jotkut lisäksi todella reaktiivisia tunne edellä meneviä.
35 ja 36,
Totta turisette, äänestän häntä.
Näin on. Toisella kierroksella voi sitten äänestää parasta kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on Sari Essayah. Tai Aaltola. Jompi kumpi.