Antipsykooteista eroon
Onko joku AV:lla päässyt eroon antipsykooteista? Millainen prosessi oli ja kauan kesti (kuinka kauan vieroitusoireet kestivät, mitkä olivat pahimmat oireet)? Mikä/(mitkä) lääke ja annos? Miten uni?
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet se sama spämmääjä, joka jankkasi täällä viime syksynä unettomuudesta. Ja nyt olet aloittanut taas. Ilmoitan tämän ketjun asiattomaksi, koska oikeasti sinusta on ihan hirveä paljon haittaa ja harmia täällä.
Et hae apua, et tee niitä mitä sinua neuvotaan tekemään ja vain jankkaat ja jankkaat ja nostelet ketjujasi ihan yksinään. Jos aivosi ovat vaurioituneet, niin me ei voida sille mitään. Jos et nuku (tosin valehtelet tästä ja se tuli selville edellisistä ketjuistasi) niin sillekään me ei voida mitään.
Haluan ainoastaan vertaistukea ja onneksi ketjuun onkin löytänyt joitakin ihmisiä, joiden kanssa olen voinut keskustella. En ymmärrä, mikä mun aloituksessa ärsyttää? Kyllähän täällä jauhetaan paljon hölmömmistäkin aiheista sivukaupalla.
<
Ja tässä ap vastaa omaan ketjuunsa muka jonakin toisena ihmisenä. Oikeesti? Kyllä sulla on aivot vaurioituneet, kun teet noin alkeellisia mokia.
Vierailija kirjoitti:
Lenkille vaan niin tulee uni hyvin. Päihteiden käyttö pitää lopettaa jos sellaista vielä harrastaa.
Yksinkertaista, eikö juu. Mutta kun elämä ei ole sitä.
Täällä ei taaskaan lainaukset toimi, joten vastaan tähän viestiin:
"Ei tarvitse sääliä meitä, eikä hävittää elämäniloa. Ehkä on parempi, ettet lue ollenkaan ketjua, jos ei ole kokemusta aiheesta.🥹. "
Ja tässä ap vastaa omaan ketjuunsa muka jonakin toisena ihmisenä. Oikeesti? Kyllä sulla on aivot vaurioituneet, kun teet noin alkeellisia mokia.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin ihan omana itsenäni.
Eli vastaat sinulle vastaajien puolesta, ettei "Meitä tarvitse sääliä"? Ketä meitä? Sinua ap?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei taaskaan lainaukset toimi, joten vastaan tähän viestiin:
"Ei tarvitse sääliä meitä, eikä hävittää elämäniloa. Ehkä on parempi, ettet lue ollenkaan ketjua, jos ei ole kokemusta aiheesta.🥹. "
Ihan itsenäni vastasin. En nimikoi kirjoituksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, päivärytmisi on ilmeisen kohdillaan ainakin. Aloitat tekstisi aina aamuisin seitsemän pintaan ja häivyt palstalta aina iltapäivällä. Mitä teet loppuillan?
Nukun.🙃
Ylempi ei ollut aloittaja. 🥹. Iltapäivisin yritän ulkoilla ja loppuillan keskityn unihygieniaan liittyviin asioihin. Silti nukun alle 10h viikossa. Ei vaan nukuta.
Keskityt kiivaasti unettomuuteesi; ei sellainen ainakaan tilannetta paremmaksi tee. Jos koko elämä pyörii vain unettomuuden ympärillä, niin unettomana pysyy. Laajenna maailmankuvaasi ja kuuntele vaikka musiikkia..Toisaalta jotkut tulevat toimeen hyvinkin vähillä unilla. Ei hätäily tilannettasi auta.
Olisit jättänyt tämänkin kirjoittamatta, ihan hyödytön kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vastaat sinulle vastaajien puolesta, ettei "Meitä tarvitse sääliä"? Ketä meitä? Sinua ap?
Ketjussa on tullut vastaan ainakin muutama ihminen, joille on käynyt samalla lailla tai muuten tiennyt vastaavia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, päivärytmisi on ilmeisen kohdillaan ainakin. Aloitat tekstisi aina aamuisin seitsemän pintaan ja häivyt palstalta aina iltapäivällä. Mitä teet loppuillan?
Nukun.🙃
Ylempi ei ollut aloittaja. 🥹. Iltapäivisin yritän ulkoilla ja loppuillan keskityn unihygieniaan liittyviin asioihin. Silti nukun alle 10h viikossa. Ei vaan nukuta.
Keskityt kiivaasti unettomuuteesi; ei sellainen ainakaan tilannetta paremmaksi tee. Jos koko elämä pyörii vain unettomuuden ympärillä, niin unettomana pysyy. Laajenna maailmankuvaasi ja kuuntele vaikka musiikkia..Toisaalta jotkut tulevat toimeen hyvinkin vähillä unilla. Ei hätäily tilannettasi auta.
Olisit jättänyt tämänkin kirjoittamat
Ihan validi vinkki. Ap miettii liikaa unettomuutta ja on siksi uneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on tullut vastaan ainakin muutama ihminen, joille on käynyt samalla lailla tai muuten tiennyt vastaavia tapauksia.
Minä en kirjoittanut siitä, vaan siitä, että säälin ap:lle vastaajia. En ap:tä. Hänhän se tässä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kirjoittanut siitä, vaan siitä, että säälin ap:lle vastaajia. En ap:tä. Hänhän se tässä on ongelma.
Eivät he mulle vastentahtoisesti kirjoittaneet, ihan asiallisesti kirjoittivat, olivat kannustavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he mulle vastentahtoisesti kirjoittaneet, ihan asiallisesti kirjoittivat, olivat kannustavia.
Niin oli kannustavia, mutta sinä et opi niistä mitään, vaan toistuvasti käytät vain ihmisiä ja heidän empatiaa hyväksesi ja se on väärin. Kuten aiemmissa ketjuissasi, jossain vaiheessa loppuu kaikilta kärsivällisyys ja jäät upittamaan ketjuasi yksin. Se häiritsee tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli kannustavia, mutta sinä et opi niistä mitään, vaan toistuvasti käytät vain ihmisiä ja heidän empatiaa
Kyllä mä niistä yritän oppia ja ottanut käyttöön monia vinkkejä. Aivojen palautuminen on vaan rajallista, ja olen siksi surullinen. On myös muistissa ja prosessoinnissa vaikeuksia. Enkä ole kirjoittanut kaikkia aihetta sivuavia ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka keskustelua vanhassa ketjussasi https://www.vauva.fi/keskustelu/5233911/unettomuus
Paitsi, ettei tuo ole mun tekemä ketju.
Juu, luuletko, ettei sinun maneereitasi tunnisteta? Ne on poikkeukselliset. Sinulla on kolme hyvin selvää kirjoitusmaneeria, jotka näkyy muille. En kerro niitä tässä, koska yrittäisit muuttaa niitä. Pitkin syksyä yritit tehdä uusia aloituksia samoista teemoista: unettomuus, lääkkeet ja aivojen tuhoutuminen. Aloitat melko normaalisti, mutta pian tyyli muuttuu jankkaamiseksi. Ei sitä kukaan jaksa ja spämmääminen on kielletty täällä.
Lisäksi yrität manipuloida suisidiuhkauksilla ja itkuparkuemojeilla ihmisiä säälimään ja kommentoimaan. Tuo on tasapainottoman käytöstä. Eli sinua vaivaa muu kuin unettomuus, olet liian rakastunut oireisiisi, joita toistat ja toistat. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka keskustelua vanhassa ketjussasi https://www.vauva.fi/keskustelu/5233911/unettomuus
Paitsi, ettei tuo ole mun tekemä ketju.
Juu, luuletko, ettei sinun maneereitasi tunnisteta? Ne on poikkeukselliset. Sinulla on kolme hyvin selvää kirjoitusmaneeria, jotka näkyy muille. En kerro niitä tässä, koska yrittäisit muuttaa niitä. Pitkin syksyä yritit tehdä uusia aloituksia samoista teemoista: unettomuus, lääkkeet ja aivojen tuhoutuminen. Aloitat melko normaalisti, mutta pian tyyli muuttuu jankkaamiseksi. Ei sitä kukaan jaksa ja spämmääminen on kielletty täällä.
Lisäksi yrität manipuloida suisidiuhkauksilla ja itkuparkuemojeilla ihmisiä säälimään ja kommentoimaan. Tuo on tasapainottoman käytöstä. Eli sin
Kyllä mua ihan unettomuus vaivaa, antaisin mitä vaan, jotta edes hieman tokenisin. Aina välillä kuppi kaatuu ja tulee synkkiä ajatuksia. Mutta AV:lla on mahdollista keskustella ja siten saada voimaa eteenpäin.
Ja täällä on ollut toisiakin samantapaisia aloituksia, niin että tilanne ei edes ole kovin harvinainen. 🥹
Mun unettomuutta ei ole hoidettu Käypä Hoidon mukaisesti, ja olen mahdollisesti vammautunut pysyvästi. 🥹.
Ei tarvitse sääliä meitä, eikä hävittää elämäniloa. Ehkä on parempi, ettet lue ollenkaan ketjua, jos ei ole kokemusta aiheesta.🥹.