Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antipsykooteista eroon

Vierailija
19.01.2024 |

Onko joku AV:lla päässyt eroon antipsykooteista? Millainen prosessi oli ja kauan kesti (kuinka kauan vieroitusoireet kestivät, mitkä olivat pahimmat oireet)? Mikä/(mitkä) lääke ja annos? Miten uni? 

Kommentit (384)

Vierailija
241/384 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
242/384 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/384 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
244/384 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt  Ketipinoria 100mg/päivä jo 20vuotta ja jatkan käyttöä. Nukun erinomaisesti, teen ajattelua vaativaa työtä, käyn harrastuksissa ja matkoilla jne. Minulla/meillä on lapsia. Olen suht nuori. Ketipinor ei ole muovannut aivojani mitenkään. Jatkan hyvillä mielin sen käyttöä. Tasaa mielialaa sopivasti.

MUTTA SITÄ EI KETJUN ALOITTAJA KYSYNYT..

Vierailija
245/384 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
246/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa voi todeta, että palautumista ei enää tapahdu? Olisiko 10kk-12kk (nyt mennyt 4kk), jolloin akuutin vaiheen olisi pitänyt helpottaa. Mitä sen jälkeen? 

Vierailija
247/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
248/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
249/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa voi todeta, että palautumista ei enää tapahdu? Olisiko 10kk-12kk (nyt mennyt 4kk), jolloin akuutin vaiheen olisi pitänyt helpottaa. Mitä sen jälkeen? 

):

Vierailija
250/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦

Vierailija
251/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
252/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

):

🥹

Vierailija
253/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se sama spämmääjä, joka jankkasi täällä viime syksynä unettomuudesta. Ja nyt olet aloittanut taas. Ilmoitan tämän ketjun asiattomaksi, koska oikeasti sinusta on ihan hirveä paljon haittaa ja harmia täällä.

Et hae apua, et tee niitä mitä sinua neuvotaan tekemään ja vain jankkaat ja jankkaat ja nostelet ketjujasi ihan yksinään. Jos aivosi ovat vaurioituneet, niin me ei voida sille mitään. Jos et nuku (tosin valehtelet tästä ja se tuli selville edellisistä ketjuistasi) niin sillekään me ei voida mitään.

Vierailija
254/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka keskustelua vanhassa ketjussasi https://www.vauva.fi/keskustelu/5233911/unettomuus

Vierailija
255/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka keskustelua vanhassa ketjussasi https://www.vauva.fi/keskustelu/5233911/unettomuus

Paitsi, ettei tuo ole mun tekemä ketju. 

Vierailija
256/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se sama spämmääjä, joka jankkasi täällä viime syksynä unettomuudesta. Ja nyt olet aloittanut taas. Ilmoitan tämän ketjun asiattomaksi, koska oikeasti sinusta on ihan hirveä paljon haittaa ja harmia täällä.

Et hae apua, et tee niitä mitä sinua neuvotaan tekemään ja vain jankkaat ja jankkaat ja nostelet ketjujasi ihan yksinään. Jos aivosi ovat vaurioituneet, niin me ei voida sille mitään. Jos et nuku (tosin valehtelet tästä ja se tuli selville edellisistä ketjuistasi) niin sillekään me ei voida mitään.

Haluan ainoastaan vertaistukea ja onneksi ketjuun onkin löytänyt joitakin ihmisiä, joiden kanssa olen voinut keskustella. En ymmärrä, mikä mun aloituksessa ärsyttää? Kyllähän täällä jauhetaan paljon hölmömmistäkin aiheista sivukaupalla.

Vierailija
257/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä aihe josta kannattaisi keskustella lääkärin kanssa eikä keskustelupalstalla trollien kanssa? 

Näin joskus somessa kun entinen tuttava ensin kertoi pyrkivänsä lääkityksistään eroon ja seuraavaksi jo kertoili avaruusoliokaveristaan, joka ohjailee häntä telepaattisesti. 

Vierailija
258/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tässä aihe josta kannattaisi keskustella lääkärin kanssa eikä keskustelupalstalla trollien kanssa? 

Näin joskus somessa kun entinen tuttava ensin kertoi pyrkivänsä lääkityksistään eroon ja seuraavaksi jo kertoili avaruusoliokaveristaan, joka ohjailee häntä telepaattisesti. 

Ei ole koskaan ollut psykoosia. Lääkkeet määrättiin ainoastaan unettomuuteen. Mutta kiitän kaikkia, joilta olen saanut vertaistukea ja muuta apua.

Vierailija
259/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, ettei tuo ole mun tekemä ketju. 

Juu, luuletko, ettei sinun maneereitasi tunnisteta? Ne on poikkeukselliset. Sinulla on kolme hyvin selvää kirjoitusmaneeria, jotka näkyy muille. En kerro niitä tässä, koska yrittäisit muuttaa niitä. Pitkin syksyä yritit tehdä uusia aloituksia samoista teemoista: unettomuus, lääkkeet ja aivojen tuhoutuminen. Aloitat melko normaalisti, mutta pian tyyli muuttuu jankkaamiseksi. Ei sitä kukaan jaksa ja spämmääminen on kielletty täällä.

Vierailija
260/384 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan ainoastaan vertaistukea ja onneksi ketjuun onkin löytänyt joitakin ihmisiä, joiden kanssa olen voinut keskustella. En ymmärrä, mikä mun aloituksessa ärsyttää? Kyllähän täällä jauhetaan paljon hölmömmistäkin aiheista sivukaupalla.

Koska sinä olet pohjaton kaivo ja mitään, siis kerrassaan mitään et opi. Mikään ei muutu vaan junnaat paikallasi. Ihmiset kuluu loppuun sinun kanssa. Viet kaiken voiman ja elämänilon. Onneksi ei tietenkään ole pakko lukea ketjuja joita teet, mutta säälin kaikkia niitä, jotka haluavat sinua auttaa siinä onnistumatta.