SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)
No eipä yllättänyt.
Myös puolueena PS on epämiellyttävin.
Lähde: Maaseudun Tulevaisuus
Kommentit (448)
Vähiten vastustetaan Ollia, joka on Oxfordista väitellyt ekonomisti, ollut EU:n johtotehtävissä, kokemusta myös Suomen politiikasta ja tällä hetkellä Suomen Pankin pääjohtaja. Hän on ainoa, joka pystyy yhdistämään suomalaiset. Minun valintani on numero 3.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän paljon ihmisiä, jotka äänestävät Halla-Ahoa, eivätkä edes ole aiemmin äänestäneet persuja.
Mikä siinä Halla-Ahossa ahdistaa niin pahasti?
Se, ettei lähde mukaan leikkiin, että Izlam on hyvä juttu?
Hän on naistenvihaaja ja avoimesti rasse.
Mulla on teoria että noin puolet ihmisistä ymmärtää vaaran paikan kun näkee sellaisen ja tämä kysely taas vahvisti sen idean. Ollaan ihmuskuntana koko ajan vaarassa luisua autoritäärisyyteen koska vain 40+ prosenttia ymmärtää ettei Halla-ahon kaltaista ihmistä voi missään tapauksessa valita presidentiksi. Esimerkiksi Halla-aho on ainoa joka valitsi vaalilauseensa jakaakseen kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
Jutun perusteella 60 % olisi valmis äänestämään Venäjä-myönteistä äärivasemmistolaista rajat auki-Li Anderssonia.
Uskottavaa?
Yllättäen persu valehtelee taas 😅
kainuussa kaikki on halla-ahon puolella ja kaikki vihaa haavistoa homouden takia, ruokajonossa ainakin
Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.
Naisista 90 % ei äänestäisi Halla-ahoa
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän paljon ihmisiä, jotka äänestävät Halla-Ahoa, eivätkä edes ole aiemmin äänestäneet persuja.
EN VOI SIETÄÄ PERSUJA, MUTTA HALLA-AHO ON EHDOKKAISTA SE, JOTA ÄÄNESTÄN.PUOLUEKIRJASTA LUOVUTAAN TUHON VIRKAAN ASTUESSA.
on oikeasti venkkuvastainen muihin verrattuna, siinä syy valintaani
Vierailija kirjoitti:
kainuussa kaikki on halla-ahon puolella ja kaikki vihaa haavistoa homouden takia, ruokajonossa ainakin
On niin tyypillistä että juuri Kainuussa jossa ei ole yhtään ma mua nähty ollaan Halliksen puolella. Samoin tuttavapiirissä Halla-ahoa äänestää vanhat maanviljelijät jotka ei ole eläissään nähneet livenä mustaa miestä.
Enemmistö voisi äänestää Halla-ahoa. Se riittää demokratiassa. Sori, vaihtakaa vasemmisto joko maata tai yrittäkääs taas vaihtaa yhteiskuntakärjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on orbanilainen oikeistopopulistinen uusfa sssisti.
Tilanteen on luonut media, joka on koko ajan demonisoinut Halla-ahoa. Vihervassutoimittajilla on valtaa. Suurin osa inhoajista toistelee vaan Jussista luotuja mielikuvia jotka eivät ole totta. Elikkä ihmiset on niin alttiita mielipiteenmuokkaukselle ja aivopesulle.
Nämä ihmiset perustavat mielipiteensä tunteelle, jota ei tarvitse perustella. Järkeviä perusteita ei edes ole. Näin meitä manipuloidaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisista 90 % ei äänestäisi Halla-ahoa
Naisilla on todella paljon parempi psykologinen silmä kuin miehillä ja naiset ymmärtää mihin Halla-ahon mielenmaisema johtaa.
Halla-ahoa kiinnostaa oikeesti suomi ja suomalaiset. Minä äänestän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.
Siihen ettei nuoleskele ryssssää, siihen se perustuu.
Minusta hän on outo, enkä haluaisi outoa pressaa. Mutta pystyn hyväksymään oudon pressan.
vastustan Anderssonia. En kestä hänen maailmaa sykeilevää asennettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on naistenvihaaja ja avoimesti rasse.
Ilmiannettu. Muista, että näinhän ei ole ja näin ei saa vihapuhelain mukaan panetella.
Jussia äänestämällä menee ääni hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton kannattajista 80 prosenttia kertoo, ettei äänestäisi Halla-ahoa missään tilanteessa. SDP:n kannattajissa vastaava osuus on 77 prosenttia.
Halla-aho on inhokkiehdokas myös vihreiden, RKP:n ja keskustan äänestäjien keskuudessa
Ja tässä tullaan siihen, että persujen kannattaisi antaa äänensä Olli Rehnille, jos eivät halua presidentiksi Haavistoa.
Vasemmistoliiton kannattajista 80 prosenttia kertoo, ettei äänestäisi Halla-ahoa missään tilanteessa. SDP:n kannattajissa vastaava osuus on 77 prosenttia.
Halla-aho on inhokkiehdokas myös vihreiden, RKP:n ja keskustan äänestäjien keskuudessa