Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua miten yli nelikymppisellä neljän lapsen äidillä voi olla parempi kroppa kuin valtaosalla

Vierailija
18.01.2024 |

Työkaveri kyseessä. En kehtaa kysyä onko tehty jotain kirurgisia operaatioita enkä tuijottaa niin tarkkaan, että näkisin mahdolliset arvet. 

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat yleensä lasten jäljiltä on mennyttä

Ei kaikilla, mutta vaatteet päällä jos alla on hyvät rintaliivit, sitä ei huomaa niiltäkään joilla ne on mennyttä. Mulla on ollut raskauksien jälkeen alasti rumat rinnat, kun ne ensin kasvoi valtaviksi imetysaikana ja sitten tyhjeni, jättäen entisten puolipallojen tilalle riippuvat tyhjät pussit. Mutta sopivat liivit ja näyttää varsin hyvältä.

Vierailija
82/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voisi olla. Minun vaimolla on normaali vartalo ja synnyttänyt 2 lasta. Kun harrastaa liikuntaa treenii niin se vartalo kyllä palautuu. Kun saimme toisen lapsen niin minä olin isyysvapaalla  ja vaimo sai käydä salilla pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se selluliitti on? Luulen ettei mulla ole sellaista.

Vierailija
84/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Suurin osa tuntemistani yli nelikymppisistä naisista on hoikempia ja paremman näköisiä kuin keskimäärin 10 vuotta nuorempansa. Nämä on ihan yksilöllisiä juttuja, ei nuorena kaunotar ole yhtäkkiä nelikymppisenä räjähtänyt läski jos elintavat kunnossa. 

Vierailija
85/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kaveri piirissä nimenomaan ne ketkä synnyttäneet ja keillä lapsia ovat hoikkia. Lapsettomista iso osa ylipainoisia. En tiedä onko joku syy yhteys en ole aiemmin asiaa tullut ajatelleeksi. Ehkä terveemmät elintavat? 

Mun kaveripiirissä taas toisinpäin. Ollaan tosin nelikymppisiä, eli nuoremmilla voi olla toinen tilanne. Itse olen tulkinnut keski-ikäisissä asian niin että lapsettomilla on aikaa liikkua ja harrastaa. Ruuhkavuosia viettävät puolestaan istuvat autossa kuskaamassa lapsia harrastuksiin. Itse lapsettomana keski-ikäisenä myös syön ihan toisenlaista ruokaa kuin perheelliset, eikä minullakaan olisi varaa ruokkia kokonaista perhettä tuoreilla vihanneksilla, marjoilla, tuoreella kalalla ja laatulihalla joita syön itse.

Vierailija
86/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit, my ass. Olen hoikka yli 40v äiti, kolme raskautta. Minä haluaisin syödä herkkuja ym hiilarishittiä päivittäin mutta en sitä tee koska en halua lihoa. Varmasti lihoisin jos söisin mitä sattuu.

Ja minä taas voin syödä mitä haluan, mutta silti pysyn hoikkana. Kas siinä se ero. 

Vierailija
87/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät vaikuttaneet rintoihini mitenkään. Ovat ainoastaan pyöristyneet entisestään. Ja viimeisestä imetyksestä aikaa 7 vuotta. Ihan yksilöllistä on miten raskaudet ja imetykset vaikuttavat vartaloon. 

Vierailija
88/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikä tee hyvää kroppaa vaan elintavat ja geenit.

Monella 20v:llä on jo selluliittiä ja ihan sulanut keho ja naama, kun taas joillain harvoilla 40v naisilla on solakka urheilullinen keho ja sopusuhtaiset kasvot.

Joskus ruma yrittää parantaa ulkonäköään leikkauksilla sekä fillereillä tai botoxilla, mutta lopputulos on groteski ja etova.

90% hedelmällisessä iässä olevilla naisilla on selluliittiä. Jopa huippu-urheilijoilla on selluliittiä. Se ei ole merkki yhtään mistään.

Ei todellakaan ole. Olen itse 28v eikä minulla ole ikinä ollut selluliittiä, ja olen synnyttänyt yhden lapsen. En tunne ketään ikäistäni jolla olisi selluliittia.

Ahaa. Eli jos istut reitesi ovat painellessa yhtä sileät kuin barbie nukella? Takamus myös kiinteä kuin juuri puhallerru ilmapallo, joka kimmoisuudessaan peittoaa, jopa huippumallien kropat? Aivan.

Kaikki huippu-urheilijat ovat vain laiskoja läskejä, koska heilläkin on selluliittia, mutta sinulla ja KAIKILLA tuntemallasi ikäisilläsi sitä ei ole.

Kuinka delusional sitä ihminen voi olla... 🤣🤣🤣

Vierailija
89/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on melkein 60v kolmen lapsen äiti ja todella hyväkroppainen. Elää aktiivista elämää, urheilee ja syö perusterveellisesti kieltäytymättä kuitenkaan siitä kahvipullasta. 

Vierailija
90/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset av-mammat ovat tunnistamattoman muodottomia 25-vuotiaina. Vanhemmat ovat serkuksia keskenään ja ruokavalio koostuu sokerista ja hiilareista. Liikuntana on kotirapun portaat kolmesti viikossa, kerran kauppaan ja kahdesti lapsen kanssa hiekkalaatikolle.

Aika ikävästi puhut muista naisista. Ketju on kuitenkin suurimmalta osalta ollut ihan asiallinen

Vierailija
91/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoilla ihmisillä on tunnistettu olevan geenejä, jotka auttavat heitä pysymään solakoina, söivät he mitä tahansa. Tähän tulokseen on tullut tutkimus, joka on tehty Cambridgen yliopistossa.

https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-laihoilla-ihmisilla-on-sellaista-d…

Ei välttämättä vaikuta elintavat vaan ainoastaan geenit. Saanut lotossa sellaiset geenit ettei kroppa repsahda. Puolisoni ihmetteli aina hyvin hoikkaa työkaveria joka pystyi syömään kaikkein eniten eikä mikään näkynyt kropassa. Yksi tuttu sanoin että voi syödä kuin hevonen eikä missään näy kun utelin hoikkuuden salaisuutta.

Heidänlaisiaan kun joitain tunnen niin ei elintavat mitenkään muista poikkeavia eikä he mitään himo liikuntaakaan harrasta.

Vierailija
92/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden todella timmin päälle nelikymppisen, joka vielä muutama vuosi sitten oli semmoinen aika perus, vähän pehmeä perheenäiti, ei mikään lihava mutta ei hoikkakaan. Sitten päätti aloittaa kuntokuurin ja on treenannut itsensä huikeaan kuntoon. Tosin hänellä on kai oikeasti poikkeuksellisen hyvät geenit kun oli käynyt tutkimuksissa ja esim palautuminen oli todettu olevan samaa tasoa parikymppisten kanssa. Lihasta myös tulee helposti, kun ei omien sanojensa mukaan juuri käy salilla vaan ennemmin pyöräilee, hiihtää jne., mutta lihakset erottuu hänellä selvästi. 

Vierailija
93/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset av-mammat ovat tunnistamattoman muodottomia 25-vuotiaina. Vanhemmat ovat serkuksia keskenään ja ruokavalio koostuu sokerista ja hiilareista. Liikuntana on kotirapun portaat kolmesti viikossa, kerran kauppaan ja kahdesti lapsen kanssa hiekkalaatikolle.

Aika ikävästi puhut muista naisista. Ketju on kuitenkin suurimmalta osalta ollut ihan asiallinen

Taitaa kyllä olla mies tuon kirjoittaja.

Vierailija
94/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee ihmisen vain vaatteet päällä, on vaikea sanoa, onko kroppa oikeasati niin hyvä ja timmi, vai tehty vaatteilla. Oikealla pukeutumisella pystyy peittämään aika paljon kehon virheitä. Tai sitten hän käy salilla, kuten minä. :)

Vierailija
95/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on, syö normaalisti ja liikkuu, ei sen kummempaa, oli lapsia tai ei. Tunnen monta lestadiolaista joilla on kymmenestä lapsesta huolimatta hyvä kroppa. 

Vierailija
96/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät vaikuttaneet rintoihini mitenkään. Ovat ainoastaan pyöristyneet entisestään. Ja viimeisestä imetyksestä aikaa 7 vuotta. Ihan yksilöllistä on miten raskaudet ja imetykset vaikuttavat vartaloon. 

Niin ja joillekin synnytyskin on helppo. Useimmiten kuitenkin tulee muutoksia ja tähän kannattaa henkisesti varautua, jos lapsia tekee.

Vierailija
97/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri on melkein 60v kolmen lapsen äiti ja todella hyväkroppainen. Elää aktiivista elämää, urheilee ja syö perusterveellisesti kieltäytymättä kuitenkaan siitä kahvipullasta. 

Jotkut onnelliset välttyvät sairauksilta ja onnettomuuksilta, jotenka ilman niitä voi porskuttaa hyvinkin pitkään aktiivisesti.

Tosin en menisi vannomaan saastemääristä ja tehotuotannosta johtuen onko mikään ruoka niin terveellistä enää kuin ennen. Ei me tiedetä mitä kaikkea lisäaineita, saasteita, muovia ja lääkkejäämiä saadaan ruuasta. Jotkut kestävät paremmin pitempään ja toiset huonommin.

Vierailija
98/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Mä olin 42v, 4 lapsen äiti.Painoin 58kg ja olin timmissä kunnossa. 3. lapsen jälkeen painoin vielä n 52kg.

Ei mulla ollut aikaa maata sohvalla eikä oikein syödäkään. Työt ja perhe vei kaiken ajan ja energian

Tämä. Neljä lasta pitää kyllä vauhdissa.

Mieheni yksi työkaveri on 10 lapsen äiti (ei, ei edes lestadiolainen) ja mies sanoo sen näyttävän 10 vuotta ikäistään nuoremmalta ja on hoikka ja hyvässä kunnossa.

Ei ne lapset ketään rupsauta, vaan ihan muut asiat.

Vierailija
99/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilmestys, kun nainen on habitukseltaan kuin viikinkisoturi. Leukaperät hartialinja ja pelkkä askellus paljastaa mistä on kyse.

Napakka ryhti ja jäntevä olemus. Sellainen mikä hakkaisi nykyajan kolmekymppisen miehet alta sekunnin ihan missä vain ja ihan miten päin vain ja ihan milloin vain, vaikka keskellä yötä suoraan sängystä kiskaistuna. Ei ole hetkeä milloin ei voittoa tulisi.

Superpallo tai kuminauha ja hyöhenen kevyt. Mitkään vaatteet ei peitä sitä askellusta ja olemusta mitenkään.

Se vaatii helvetin kovaa treeniä ja spartalaista kuria päivittäin. Siitä on timmit nelikymppiset naiset tehty.

Näistä ne burgermiehet näkee päiväuniaan huulet rasvaisena ja pötsi kylläisenä. Se on namia kun joku suojelee päiväunia.

Vierailija
100/136 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa kaveri piirissä nimenomaan ne ketkä synnyttäneet ja keillä lapsia ovat hoikkia. Lapsettomista iso osa ylipainoisia. En tiedä onko joku syy yhteys en ole aiemmin asiaa tullut ajatelleeksi. Ehkä terveemmät elintavat? 

Mun kaveripiirissä taas toisinpäin. Ollaan tosin nelikymppisiä, eli nuoremmilla voi olla toinen tilanne. Itse olen tulkinnut keski-ikäisissä asian niin että lapsettomilla on aikaa liikkua ja harrastaa. Ruuhkavuosia viettävät puolestaan istuvat autossa kuskaamassa lapsia harrastuksiin. Itse lapsettomana keski-ikäisenä myös syön ihan toisenlaista ruokaa kuin perheelliset, eikä minullakaan olisi varaa ruokkia kokonaista perhettä tuoreilla vihanneksilla, marjoilla, tuoreella kalalla ja laatulihalla joita syön itse.

Minun tuttavapiirissäni taas on kolmen lapsen äitejä, joilla on tohtorin paperit, treenaavat maratonille ja todellakin ruokkivat lapsensa laadulla ruoalla. Ja sitten on niitä kaljaan meneviä pullukkaäitejä, joiden perheessä syödään mitä sattuu. Ja kaikkea siltä väliltä.

Ihmisiä on erilaisia, eikä se lasten määrä ole ensinkään niin merkittävä tekijä kuin luulisi.

N45, lapseton, ränsistynyt rähjä