Miksi niin moni laittaa deittisovellukseen itsestään kuvan, jossa näyttää masentuneelta tai jopa vihaiselta?
On todella vaikea kiinnostua henkilöstä, joka näyttää siltä kuin esim vääntäisi torttua tuskastuneena. Vois tulla aika paljon enemmän mätsejä, jos vaikka leikkais siitä kalansaaliskuvasta sen kasvokuvan.
Sitten itketään kun top 10 miehet vie kaikki naiset, eli ne jotka hymyilee kuvissa...
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta en laita hymykuvia koska hymy korostaa ryppyjä, pyöreitä poskia ja hampaita. Minulla ei ole siis kaunis hymy.
Sama. Hampaani ovat keltaiset ja näytän hymyillessäni marsulta
Meinaatko ettei ne keltaiset hampaat näy treffeillä? Hampaat kuntoon, hammaspeikot ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että ketjun naiset ovat sinkkuja. Please, pysykää inceleinä. Voin vain kuvitella kuinka kohtelisitte miehiä parisuhteissa teidän kommenttien perusteella. M31
Mistä niin päättelee? Palstan naiset on äitejä ja muita perheellisiä naisia, miehet on inceleitä. Omani nauraa inceleille aina kun jonkun juttunne näytän.
Tyhmemmän näköistä on feikki harjoiteltu jenkkihymy. Saa heti tyhmän, pinnallisen ja feminiinisen vaikutelman. Vakavissa miehissä vaan on sitä jotain.
Ilme voi olla positiivinen ilman jenkkihymyä. Mutta kun murjotus toimii äitiin, osa luulee että se toimii myös potentiaalisiin naisiin.
Ei toimi, kukaan ei kaipaa elämäänsä mitään ankeuttajaa. Älä näytä ankeuttajalta, ellet sellainen ole.
Perskokkareiden maassa kaikki ovat masentuneita, naama norsun veellä niin kuin perskokkareiden kansanedustajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta en laita hymykuvia koska hymy korostaa ryppyjä, pyöreitä poskia ja hampaita. Minulla ei ole siis kaunis hymy.
Sama. Hampaani ovat keltaiset ja näytän hymyillessäni marsulta
Meinaatko ettei ne keltaiset hampaat näy treffeillä? Hampaat kuntoon, hammaspeikot ei kiinnosta.
Näin. Sitten ne hampaat kertoo myös elintavoista, taloudesta ja jopa arvoista. Harvalle kelpaa joku hammaspeikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pillastuu ja huutaa kuin pikkulapset naisvihasta, jos mies käskee naista hymyilemään, mutta naiset kokee että heillä on oikeus vaatia miehiä hymyilemään? :) Mies25
Koska naiset ei koe kaksoisstandardejaan miesvihaksi vaan "voimaantumiseksi" ja feminismiksi.
Totta. Tuo on sairasta. Itse ihan tahallani ärsytän naisia enkä hymyile käskystä. Mies25
Sä tarviit sen hymyn saadaksesi itsellesi naisen. Haluutko sä sen naisen vai et? Vissiin et. Älä sitten kitise. Hymyilevät miehet saa.
On pikkasen eri asia mennä nillittämään tuntemattomalle naiselle/miehelle kadulla ja vaatia häntä hymyilemään, kuin hymyillä itse deittiapin profukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pillastuu ja huutaa kuin pikkulapset naisvihasta, jos mies käskee naista hymyilemään, mutta naiset kokee että heillä on oikeus vaatia miehiä hymyilemään? :) Mies25
Naiset nyt vain ovat tuollaisia kontrollifriikkejä.
Mies on onnellisin sinkkuna.
Sä ehkä oot onnellisin sinkkuna mut mä en ole. Älä puhu muitten suulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim passikuvassa moni ihminen näyttää tosi karsealta, vaikka luonnossa olisikin ihan kivan näköinen. Se on se vakava, tympeä ilme mikä sen tekee. Deittiapit eivät ole passi, saa olla pää vinossa ja hymyillä.
Valitettavasti on meitäkin jotka ei ole missään kuvassa ikinä edes normaalin itsensä näköisiä vaan valokuvassa korostuu ihan aina kaikki huonot puolet. Myös siinä tapauksessa ettei edes yritä näyttää tympeältä eikä edes ole totinen. Jostain syystä kamera vaan saa aina vangituksi ihan kummallisen mikroilmeen joka sitten pieneenkin hymynkareeseen yhdistettynä saa näyttämään lähinnä mielipuoliselta sen sijaan että näyttäisi vain tympeältä.
Onkohan se oikeasti näin? Mä kun olen pelännyt että näytän aina vialliselta tai joltain mistä en tunnista itseäni. Yksin kuitenkin peilin edessä näytän normaalilta ja rennolta, eikä kaverit tai kumppanit ole valittanut ulkomuodosta.
eikös aina sanota, että "ole oma itsesi"
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt miesten tulee hymyillä naisten iloksi?
Miten onnellinen sä sinkkuna voit olla jos hymyily on vastenmielistä?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt miesten tulee hymyillä naisten iloksi?
Niinpä. Aivan sairasta naisilta pillastua, jos mies PYYTÄÄ naista hymyilemään, mutta naiset itse VAATII miehiä hymyilemään.
Korealaiset ja japanilaiset naiset eivät ole tuollaisia. Niille riittää kun mies on oma itsensä. Mies25
Kävitkö vähän nips js naps Jspanissa, kun iästä hävisi 3 vuotta 🤭
M28 elää rent-free palstanaisten päissä. Ihan vain tiedoksi, että moni nuori sinkkumies matkustelee Japaniin ja Koreaan. Mies25
Totta > haaveissaan 😂
Eitarvitsekorostaasukupuoltaeikäikää
Haaveissa on kätsyä vaihtaa ikääkin nuorempaan.
Vai että median edustajia. Katsopas ulkona liikkuvien tavallisten ihmisten ilmeitä. Eipä kovin onnellisilta näytä olipa sitten sinkkuja tai varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisilla on reippaasti yli puolet kuvista hymyttömiä murjotuskuvia. Turha sitten itkeä että miesten pitäis hymyillä.
Voihan puolet kuvat olla sellasia missä ei hymyile, jos puolessa kuvista se hymy löytyy. Jos miehellä/naisella on vaan yksi kuva ja siinä ei ole hymyä, niin ei ihme jos jää sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli oma itse on liian tyhmä tai persaukinen hoitamaan hampaat kuntoon. Vähän kuin suutelisi tuhkakuppia ...voi mikä voisi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Miks tää juttu alko sukupuolineutraalina ja sit lopussa oli kuitenki et vaan miehet tekee näin
Ehkä koska suurin osa vastaajista on naisia ja heillä on kokemusta vain miesten profiileista?
Itselläni oli hymyilevä kuva aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että ketjun naiset ovat sinkkuja. Please, pysykää inceleinä. Voin vain kuvitella kuinka kohtelisitte miehiä parisuhteissa teidän kommenttien perusteella. M31
Mistä niin päättelee? Palstan naiset on äitejä ja muita perheellisiä naisia, miehet on inceleitä. Omani nauraa inceleille aina kun jonkun juttunne näytän.
On täällä perheellisiä miehiäkin, ainakin mä.
En tiedä miksi täällä on näin paljon sinkku miehiä nykyään.
Leveää hymyä ei tarvitse, mutta miksi pitää murjottaa ja näyttää vihaiselta? Mitä sillä luulee saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei tarkoita sitä, että voi olla millainen k*rpä tahansa ja toisten pitää vaan sopeutua siihen.
No kertoo totuuden miltä näyttää, niin tietää miltä näyttää arjessa.