Miksi niin moni laittaa deittisovellukseen itsestään kuvan, jossa näyttää masentuneelta tai jopa vihaiselta?
On todella vaikea kiinnostua henkilöstä, joka näyttää siltä kuin esim vääntäisi torttua tuskastuneena. Vois tulla aika paljon enemmän mätsejä, jos vaikka leikkais siitä kalansaaliskuvasta sen kasvokuvan.
Sitten itketään kun top 10 miehet vie kaikki naiset, eli ne jotka hymyilee kuvissa...
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta en laita hymykuvia koska hymy korostaa ryppyjä, pyöreitä poskia ja hampaita. Minulla ei ole siis kaunis hymy.
Sama. Hampaani ovat keltaiset ja näytän hymyillessäni marsulta
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt miesten tulee hymyillä naisten iloksi?
Mies on onnellisin sinkkuna.
Ei ole,vaan sinkkunainen. Sinkkumies on onnettomin. Näin kertoo usea tutkimus,ja sinähän tiedät asian myös henkilökohtaisesti ;)
Siksi että sinä tajuaisit kertoa hänelle masennusdiagnoosista ja sähköshokkoihoidoista, joista hän ei tiedä itse. Buhahaa taas. Voiblapsiparat jos äitylibon masentunut ja vakava, ei vastale hersyvällä hymyllä,ilman aktiivisuutta.
"Olet yrityksen käyntikortti.Äänestäsi pitää kuulua iloisuus etkä saa koskaan, et koskaan olla pätkääkään hermostunut. Et edes ilmeelläsi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole,vaan sinkkunainen. Sinkkumies on onnettomin. Näin kertoo usea tutkimus,ja sinähän tiedät asian myös henkilökohtaisesti ;)
Feministien feikkit tutkimukset.
Naiset ovat onnettomia ja vihaisia sinkkuina.
Sinkkumiehet ovat onnellisia ja iloisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Aika harvasta turpeakasvoisesta suomalaisesta saa kovinkaan edustavaa kuvaa. Meiltä puuttuu jo lähtökohtaisesti oikeastaan ne kaikki kauniina (tai siis somekauniina) pidetyt kasvonpiirteet eli isot silmät, korkeat poskipäät ja selväpiirteinen leukalinja.
Sen sijaan ne valahtaneet posket ja leukaperät vaan korostuu sekä silmät muuttuu todellistakin pienemmiksi jos/kun hymyilee.
Toki jos kuvaa alkaa fiksailemaan ja hurauttaa sen muutaman muokkausohjelman läpi niin joo, silmät on kuin bambilla, leuka onkin nuppineula-mallia ja otsaakin kuin jollain alienilla..
Some on vääristänyt ihan hurjasti sitä miltä ihminen ihan normaalisti näyttää ja sitten kun joku laittaa oikeasti sen #nomakeup ja #nofilter kuvansa sinne niin alkaa marmatus kuinka tuollainen ruma mörökölli ei ansaitsekaan ketään ikinä.
Todellisuudessa sillä tasan samalla lookilla on kuitenkin puoliso löytynyt live-elämässä ja ihan yhtä ongelmitta. Livenä k
Suominaisella on tihrusilmät syvällä päässä, leveät leukapielet ja iso perunanenä.
Joo. Minäkin kieltäydyin lähtemästä treffeille keskelle landea ilman omaa autoa puolituntemattoman ihmisen luokse. Treffeille kyselijä kertoi törmänneensä samasta kunniasta kieltäytymiseen aikaisemminkin. Silti yritti samaa toisen ihmisen kanssa? Tuommoinen tökeryys oli naula arkkuun etten halunnut tavata enää, oli siinä kyllä paljon muutakin.
Ja aiheeseen: jotkut näyttävät Tinder-profiilikuvassa keskisormea :D siinäpä vasta sydämen sulattava näky.
On hyvä, että ketjun naiset ovat sinkkuja. Please, pysykää inceleinä. Voin vain kuvitella kuinka kohtelisitte miehiä parisuhteissa teidän kommenttien perusteella. M31
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että ketjun naiset ovat sinkkuja. Please, pysykää inceleinä. Voin vain kuvitella kuinka kohtelisitte miehiä parisuhteissa teidän kommenttien perusteella. M31
Totta. Ei olisi yllätys, jos ketjun naiset olisivat henkisesti- ja fyysisesti väkivaltaisia. Mies25
epäsuosittu mielipide.musta kalastuskuvat,liikuntakuvat tms.kertoo hieman ihmisen kiinnostuksista eli ne on ok.
Ehkä he eivät halua antaa itsestään valheellista kuvaa. Monet suomalaiset ovat masentuneita ja sitäkin useammat perusvittuuntuneita.
Kyllä naisilla on reippaasti yli puolet kuvista hymyttömiä murjotuskuvia. Turha sitten itkeä että miesten pitäis hymyillä.
En ollut kyllä itse ollenkaan top 10 -mies, kun laitoin hymyilykuvan. Aivan sama olematon määrä mätsejä, kuin vakavanakin.
Vierailija kirjoitti:
En ollut kyllä itse ollenkaan top 10 -mies, kun laitoin hymyilykuvan. Aivan sama olematon määrä mätsejä, kuin vakavanakin.
Jos parisuhdetta etsit, niin ei tarvitsisi kuin sen yhden oikean mätsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimeinen lause :D. Tuskin on onnettomampaa ja pahantuulisempaa otusta kuin sinkkumies kun niiden kommentteja lukee täältä.
Minulla on profiilissani 6 kuvaa, joista yhdessä hymyilen. Miksi? Koska sellainen olen.
Valtaosan ajastani ilmeeni on neutraali. Hymyilen kun siihen on syytä. Aina ja joka paikassa hymyilevät ihmiset ovat mielestäni todella epäilyttäviä (yhtälailla toki myös ihmiset, jotka eivät koskaan hymyile).
Monissa naisten profiileissa ja tälläkin palstalla naiset toivovat miesten olevan profiileissaan rehellisiä ja aitoja. Jos laittaisin profiiliini vain kuvia, joissa hymyilen, kokisin valehtelevani.
Samasta syystä itse swaippaan vasemmalle naisten profiilit, jotka on täynnä pelkkää hymyä, koska en pysty välttymään ajatukselta, että heidän tekstinsä on yhtä feikkiä kuin kuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta en laita hymykuvia koska hymy korostaa ryppyjä, pyöreitä poskia ja hampaita. Minulla ei ole siis kaunis hymy.
Sama. Hampaani ovat keltaiset ja näytän hymyillessäni marsulta
Keltaisille hampaille kannattais tehdä jotain..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisilla on reippaasti yli puolet kuvista hymyttömiä murjotuskuvia. Turha sitten itkeä että miesten pitäis hymyillä.
Tuskin naiset silti itkee sitä ettei saa mätsejä
Miks tää juttu alko sukupuolineutraalina ja sit lopussa oli kuitenki et vaan miehet tekee näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun siellä idässä on niin tylsää, että ehtii elää täällä mammojen kanssa koko päivän.
Väitinkö olevani tällä hetkellä Aasiassa? :) Mies25
Kaikki tietää, että et ole matkustellut lainkaan. Äidin kammarista kirjoitat.
Väitinkö olevani tällä hetkellä Aasiassa? :) Mies25