Miksi niin moni laittaa deittisovellukseen itsestään kuvan, jossa näyttää masentuneelta tai jopa vihaiselta?
On todella vaikea kiinnostua henkilöstä, joka näyttää siltä kuin esim vääntäisi torttua tuskastuneena. Vois tulla aika paljon enemmän mätsejä, jos vaikka leikkais siitä kalansaaliskuvasta sen kasvokuvan.
Sitten itketään kun top 10 miehet vie kaikki naiset, eli ne jotka hymyilee kuvissa...
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin teorian joka kuulosti minusta järkevältä.
Mies ei osaa ajatella naisten kannalta eikä todellisuudessa ole kiinnostunut miellyttämään naista missään asiassa. Mies keskittyy aina vain toisiin miehiin. Siksi deittiprofiilin kuvien tarkoitus on uhota muille miehille ja pelotella kilpailijoita. Naisten ajatukset ovat heille yhdentekeviä.
On huomattu.
Yksi kaverimieheni antoi minun luoda itselleen Tinderprofiilin. Sain valita käytettävät kuvat ja räätälöidä tekstin. Hän valitti miten tuollainen profiili ei ikinä toimi. Kuinkas kävikään: Mätsejä alkoi satelemaan, hän oli viikon loppuun mennessä sopinut kolmet treffit joista viimeisimmät joutui perumaan koska toinen treffatuista kolahti siinä määrin, että ei pystynyt enää ajattelemaankaan muita. Nyt seurustelevat.
Profiilista ja ensit
Miehet eivät joudu kokemaan tai ajattelemaan sitä fyysisen väkivallan uhkaa, minkä me naiset joudumme päivittäin huomioimaan, ihan joka päivä. Lisäksi, suurin osa miehistä on niin itsekkäitä, ja itsekeskeisiä, että he eivät kykene asettumaan naisten asemaan, eikä heitä edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En hymyile naisten käskystä hymyillä.
Naiset heti alapeukuttamassa miehen kommenttia, kun mies ei alistu tottelemaan naisten käskyjä. Mies25
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoi että kuvat myös otetaan usein alaviistosta. Noh: ovatkos ihmiset apinoita?
Apinat istuvat laumalla puussa. Istuuko miesapinat puussa ylempänä kuin naispuoliset apinat? Jos istuvat, niin sittenhän asian täytyy mennä siten että naiset näkee miehet alaviistosta, sieltä puusta, ja myös valokuvista. Sitä mieltä ehkä sitten miehet on. Ainakin jos miehet on apinoita.
Mutta eikös naiset tahdo ihan samaa? Siis onko todella niin että naiset tahtovat että heidän miehensä on heitä pidempi? Eli naisetkin tahtovat nähdä miehensä alaviistosta! Eli naisetkin on apinoita.
Hyvin sopivat toisilleen, miesapinat ja naisapinat. Paitsi tietysti aivan maksimaalisen sairaissa häiriintyneissä apinapopulaatioissa joissa keskitytään enimmäkseen vain väkivallan tekemiseen ihan suuntaan jos toiseenkin.
Kaniinipopulaatiotkin saadaan haluttaessa ajamaan yhtä häiriintyneiksi. Silloin ne lakkaavat lisääntymästä kuin kaniinit ja
Sinun ja vastaavien kannattaa siirtyä viidakkoon deittailemaan XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetelikö mamma ympäri korvia kun et synttärikuvassa saanut naamaasi inhimilliseen ilmeeseen. Ja nyt krooninen kiukuttelu asiasta-en hymyile, en varmana ku äiskä löi.
Ohis. Lasten pakottaminen hymyilemään kuvissa tai heidän ilmeensä haukkuminen niissä (kun ei tullut mieleistä kuvaa someen tai sukulaisten joulukortteihin) ei ole hyvää vanhemmuutta ja varmasti aiheuttaa antipatioita kuvattavana olemiseen.
Minua taas häiritsee ne miesten naamanvääntely-kuvat.
Ehkä jollekin teinipojalle vielä sopii hassut ilmeet ja kielen näyttäminen, mutta ei enää kolmekymppiselle.
Jos ei ole mikään selfie hullu, niin se on todella hankalaa ottaa itsestään kunnollista kuvaa ilman harjoittelua. Useimmat miehet eivät ole viettäneet elämäänsä peilin edessä meikaten ja itseään kuvaillen, ja se tietenkin näkyy lopputuloksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä hymyile kuvissa.
Ja vielä vähemmän hymyilen teille, jotka alapeukutatte miesten kommentteja vain sen takia, kun olemme miehiä.
Palstanaiset luulee, että alapeukutus saa meidät muuttamaan tapamme. Itsekkään en hymyile kuvissa.
Sinä, ja muut miehet voitte tehdä ihan täysin niin kuin haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset heti alapeukuttamassa miehen kommenttia, kun mies ei alistu tottelemaan naisten käskyjä. Mies25
Ei ole mitään käskyä hymyillä. Täällä on yritetty sanoa, että deittisivuston kuvan olisi hyvä viestittää positiivisia asioita, hymy VOI olla yksi sellainen keino tuoda mukavaa luonnettaan esille.
En tajua. Tapailumiehellä on Ig:ssa kuva, jossa näyttää pyöreäposkiselta kaljulta ja naama punainen kuin saunassa. Oikeastaan tulee sellainen väkivaltainen vaikutelma: silmät viiruina ja vihainen ilme. Saunomista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pyytänyt. Hyvä että luonteesi näkyy heti, ei tarvitse tuhlata aikaa tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pyytänyt. Hyvä että luonteesi näkyy heti, ei tarvitse tuhlata aikaa tapaamiseen.
Minun tässä ei tarvitse tuhlata aikaa huonoihin naisiin, jotka vaatii miestä hymyilemään. :) Minä voitin. :)
Mua naurattaa. Eräällä tuntemallani tyypillä on sellaisia hunter eyes -poseerauskuvia profiilissaan. Muikistelee naamaansa ja silmät viiruna vihaisen näköisenä. Oikein korostaa ammattiaan kuvissa, mikä lähinnä tuossa yhteydessä tuo kuvan pinnallisesta ja ylimielisestä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pillastuu ja huutaa kuin pikkulapset naisvihasta, jos mies käskee naista hymyilemään, mutta naiset kokee että heillä on oikeus vaatia miehiä hymyilemään? :) Mies25
Naiset nyt vain ovat tuollaisia kontrollifriikkejä.
Mies on onnellisin sinkkuna.
Ja hakiessaan mammoilta huomiota Vauva-palstalla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim passikuvassa moni ihminen näyttää tosi karsealta, vaikka luonnossa olisikin ihan kivan näköinen. Se on se vakava, tympeä ilme mikä sen tekee. Deittiapit eivät ole passi, saa olla pää vinossa ja hymyillä.
Valitettavasti on meitäkin jotka ei ole missään kuvassa ikinä edes normaalin itsensä näköisiä vaan valokuvassa korostuu ihan aina kaikki huonot puolet. Myös siinä tapauksessa ettei edes yritä näyttää tympeältä eikä edes ole totinen. Jostain syystä kamera vaan saa aina vangituksi ihan kummallisen mikroilmeen joka sitten pieneenkin hymynkareeseen yhdistettynä saa näyttämään lähinnä mielipuoliselta sen sijaan että näyttäisi vain tympeältä.
Kaikki me vaan ei olla kuvauksellisia. Hymy saa näyttämään psykoottiselta tai pieleen menne
Mä olin töissä sellaisessa paikassa jossa piti olla aina näkyvissä kuvallinen kulkulupa joka siis tsekattiin myös ihan joka ikinen kerta kun töihin tuli.
Muutaman sata kertaa tuli kuultua hölmistynyt kysymys, että ootko sä ihan oikeasti tässä kuvassa.. Ja sitä taivasteli ihan kaikki työkaveritkin kuinka oudolta mä näytän. Siinä kuvassa siis sai olla hymykin kasvoilla eli ei ollut mikään passikuva kyseessä, mutta kuitenkin kuva mistä olisi ollut tarkoitus ihminen tunnistaa. Osa ihmetteli sitäkin kuinka se kuva edes hyväksyttiin kun kulkulupaa myönnettiin. Itse siis en sitä kuvaa edes nähnyt kuin vasta siinä valmiissa kulkuluvassa eli ilmeisesti se virkailija joka hakemuksen otti vastaan ja otti tuon kuvan ei sitä kuvaa edes katsonut vaan räpsäisi vaan ja pisti kulkuluvan valmistukseen. Tai sitten se halusi olla ilkeä.
Oli oikeasti kamala noutaa tuo kulkulupa ja ei ollut itku kaukana, kun vielä ohjeistettiin että sen pitää olla koko ajan nähtävissä/luettavissa..
Katso itseäsi peilistä. Ihmisten normaali ilme on neutraali ja se saattaa jopa näyttää siltä, että suupielet ovat alaspäin. Jatkuva selfieiden jakaminen instaan saa kai kehonkuvan vääristymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pillastuu ja huutaa kuin pikkulapset naisvihasta, jos mies käskee naista hymyilemään, mutta naiset kokee että heillä on oikeus vaatia miehiä hymyilemään? :) Mies25
Naiset nyt vain ovat tuollaisia kontrollifriikkejä.
Ja hakiessaan mammoilta huomiota Vauva-palstalla 🤣
Huomiota? Itse ainakin pyrin saamaan naiset reagoimaan ja paljastamaan millaisia naiset todellisuudessa ovat! 🤣🤣🤣
Eli nyt miesten tulee hymyillä naisten iloksi?
Kaikki me vaan ei olla kuvauksellisia. Hymy saa näyttämään psykoottiselta tai pieleen menneeltä plastiikkakirurgialta, naama peruslukemilla on joko peura ajovaloissa tai se pidätyskuva. Passi pitäisi uusia, joten valmiiksi ahdistaa jo se kuvan otto, kun siinä pitää niin nopeasti päättää se huonoista vähiten huono.