MT-gallup: Halla-aho puhaltaa jo Haaviston niskaan
Nyt on kutkuttava tilanne pressavaaleissa. Pekan vauhti hiipuu, Jussin nousee!
Muistakaa äänestää - jokainen ääni lasketaan!
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Onko Pekka siis alla?
Halla-aho ei ole ensimmäinen, joka puhaltaa Pekkaa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen tuota. Ainakin 40% suomalaisista on vihervassareita. Halla-Ahon kannattajat voivat kyllä vastata puhelingallupissa, mutta ei ne sinne uurnille jaksa lähteä.
Muistakaa Perussuomalaiset lähteä äänestämään. Meitä aina irvaillaan, ettei jakseta lähteä. Näytetään viher vassareille mistä kana pissii. Nyt ennakkoäänestämään, kuvallinen henkilökortti mukaan. Tähän aikaan ei ole jonoja, kuten viimeisenä päivänä ja varsinaisena vaalipäivänä.
,
Pekalla ei oikeustajua,oikean ja väärän ymmärtämisessä puutteita.Diktaattori Pekka jo kitisee kehitysapurahoista.
Äänestin Jussia, muttA kakkoskierroksella Stubbia.
T. Helsingin Kokoomuksen jäsen
Olisi aikaisemmin Pekka jo lähtenyt peruuttamaan,kun pahoja tekojaan touhusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on monia Jussin faneja, joille en minkäänlaista pahaa toivoisi, mutta itse Jussi on kyllä ihan pebskuugeli pebs pebasta pröt. Ei muuta.
Naurettava olet.
Ei ole ihme, ettet pidä Jussista, koska tajuntasi ei riitä siihen.
Näin on, se on vain tämä minun kirottu tajuntajani, joka estää näkemästä Jussin kaltaisen suuren ajattelijan briljanttiutta.
Voi, kun te Jussi-fanit näkisitte maailman Jussin ohi. Näkisitte kuinka laiska ja yhdentekevä Jussi koiranpilleineen ja tuumailuineen on. Jussi ei ole minkäänsortin toisinajattelija tai uhka. Lopulta liberaalielitiille sopisi varsin hyvin että Jussin kaltainen varttinasse olisi vallassa, Jussi ei uhkaa taloudellisen vallan keskittymiä millään tavalla. Pitää vain teitä faneja mukana matkassaan kumileimaamaan alati syvenevät heikennykset yhteiskunnan sosiaali-demokraattisiin rakenteisiin - käynnissä oleva persut/kokoomus liitto on täydellinen esimerkki tästä dynamiikasta, "populistisen oikeiston" ja liberaalielitiin avioliitosta.
Pekka sössöttää Tampereella ja pistelee kertomuksiinsa väliin, kun minä ulkoministerinä ja kun minä ja minä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa nää vaalijutut kun en itse pääse äänestämään vaikka haluaisin äänestää Hallaa. Ei oo voimassa olevia henkkareita. Passi meni vanhaksi kolme vuotta sitten enkä paniikkihäiriön takia oo saanut hankittua uutta.
Käykää kaikki henkkarit omistavat täysi-ikäiset Hallan kannattajat äänestämässä sitä niin se kompensoi mun äänestämättömyyttä.
Äänestämistä varten voi hankkia tilapäisen henkkarin.Ajanvaraus: Varaa aika verkkopalvelussamme https://asiointi.poliisi.fi/ajanvaraus-fe tai puhelimitse poliisin neuvontapalvelun numerossa 0295 419 800 (pvm/mpm) arkisin klo 8.0016.15. Halutessasi voit myös jonottaa poliisiasemalla ilman ajanvarausta, mutta odotusaika voi etenkin kesäisin olla pitkä.
Henkilöllisyyden todistaminen: Kun asioit poliisiasemalla, todista henkilöllisyytesi voimassa olevalla passilla tai henkilökortilla. Jos sinulla ei ole kumpaakaan, poliisi pystyy tunnistamaan sinut ilmankin, mutta se vie aikaa. Ota mukaan vanhaksi mennyt passi tai henkilökortti, jos sinulla on sellainen, tai esimerkiksi ajokortti ja muita asiakirjoja, joita voidaan käyttää apuna tunnistuksessa.
Oikeastaan ainoa jännittävä asia koko vaalissa on se, pyyhkiikö Jussi Peken ohi kakkoseksi. Stubbin asema on suht vakaa ykkösenä, ja hänestä tulee näillä spekseillä pressa. Hän sopii useimmille eli on esim. vasureillekin loppupeleissä se ns. "pienempi paha".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen tuota. Ainakin 40% suomalaisista on vihervassareita. Halla-Ahon kannattajat voivat kyllä vastata puhelingallupissa, mutta ei ne sinne uurnille jaksa lähteä.
Muistakaa Perussuomalaiset lähteä äänestämään. Meitä aina irvaillaan, ettei jakseta lähteä. Näytetään viher vassareille mistä kana pissii. Nyt ennakkoäänestämään, kuvallinen henkilökortti mukaan. Tähän aikaan ei ole jonoja, kuten viimeisenä päivänä ja varsinaisena vaalipäivänä.
,
Tiedän monta persua jotka eivät Jussia kannata. He antavat äänensä Ollille koska ovat sotaveteraanien lapsia tai lapsenlapsia. Presidentin pitää olla armeijataustainen. Sitä ei Jussi ole, mutta Olli on.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ainoa jännittävä asia koko vaalissa on se, pyyhkiikö Jussi Peken ohi kakkoseksi. Stubbin asema on suht vakaa ykkösenä, ja hänestä tulee näillä spekseillä pressa. Hän sopii useimmille eli on esim. vasureillekin loppupeleissä se ns. "pienempi paha".
Vasurina, Jos Halho ja Stybbi olisivat vastakkain, jättäisin äänestämättä. Samaa sontavanaa molemmat. Presidentti-instituutio sen verran yhdentekevä, että tällä kertaa "f*sistin blokkaaminen f*sistin mahdollistajalla (eli liberaalilla)" ei tuntuisi houkuttelevalta. + Jussi on jollain tapaa hauska, jota ei voi sanoa Stybistä. Kuvitelkaa linnanjuhlat ja uudenvuoden puheet Jussilla. Meidän Jussi maailmalla, voi jukra.
Ja Haavisto voittaa vaalit.
Olisipa Halla-ahon vaiko tukemassa vaaliohjelmaa. Halla-ahossa on ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,
Tiedän monta persua jotka eivät Jussia kannata. He antavat äänensä Ollille koska ovat sotaveteraanien lapsia tai lapsenlapsia. Presidentin pitää olla armeijataustainen. Sitä ei Jussi ole, mutta Olli on.
Tiedän monta entistä Keskustan äänestäjää, joka ovat siirtyneet Perusuomalaisten äänestäjäksi ja äänestää nytkin Presidentin vaaleissa Halla-ahoa. Keskusta, puolueena, ajaa vain suurtilallisten, tehotuottajien etuja. Ei tavallisten maalaisten, pienviljelijöiden yms. Se heijastuu myös Presidentinvaaleihin.
Lisäksi moni heistä vihaa EU:ta, ja Rehn, kuten Stubb ja Urpilainenkin, ovat EU:n lyhyessä talutusnuorassa. EU:n viroissa toimineita kaikki.
Halla-aho on kertonut katuvansa sitä, ettei käynyt armeijaa. Nuorena me kaikki olemme tehneet virhearvioita, jotka aikuisena tekisimme toisin.
Nyt kaikki äänestämään!
Kun olen menettänyt luottamukseni virkamiehiin, sori siitä, niin onko ennakkoääniä helpompi hukata, muokata yms. kuin vaalipäivänä annettuja ääniä. Juu ja en kaipaa mitään foliohattu juttuja.
Mistä me tiedämme, että ennakkoon annettu ääni lasketaan? Onko meillä joku systeemi, jolla voimme varmistua tästä, kun ei luottamusta enää ole. Vakuuttakaa minut.
MT:n gallup. MT= Maaseudun Tulevaisuus- lehti. Keitä lie tähän gallupiin saatu vastailemaan. Ei maaseudullakaan tyhmiä olla.
Äänestän tietysti Aaltolaa kun sillä on ulkopoliittista tuntemusta koska on Ulkopolitiikka instituutin johtaja.
Äänestin Haavistoa eli kirjoitin lappuun viitosen.
Jos joku asia on itselleni merkityksetön presidentin valinnassa niin se on ehdokkaan puolison äidinkieli.