MT-gallup: Halla-aho puhaltaa jo Haaviston niskaan
Nyt on kutkuttava tilanne pressavaaleissa. Pekan vauhti hiipuu, Jussin nousee!
Muistakaa äänestää - jokainen ääni lasketaan!
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
No kuule ei onnistu, liian suuri ero. Osanottoni.
Jos mahdollinen virhemarginaali otetaan käyttöön voi tilanne olla jo tasapeli.
Itse kävin tänään äänestämässä ensimmäistä kertaa ennakkoon. Suuri ilo ja kunnia päästä äänestämään Jussia ensimmäistä kertaa elämässäni.
Odotin koko ajan, että etenkin Haavisto pyrkisi jonkinlaiseen spurttiin maaliviivan lähestyessä. Sitä ei nähty, ei tod!
Jotenkin kaikki tuntuvat vain alistuvan nyt siihen, että median paapoma Stubb valitaan pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin tänään äänestämässä ensimmäistä kertaa ennakkoon. Suuri ilo ja kunnia päästä äänestämään Jussia ensimmäistä kertaa elämässäni.
Ja lisään tähän vielä sen että minun ääneni ei näy gallupeissa koska en ole vuosiin enää vastannut noihin gallup-soittoihin.
Ei Halla-aholla ole Haaviston kaltaista ulkopolitiikan kokemusta.
Haaviston suurin meriitti naisille on että hän on homo. Naiset eivät ole kiinnostuneita politiikasta ja siksi heille riittää että ehdokas on jotenkin sopiva. Tälle ajalle on ominaista että homous tai naiseus on riittävä ominaisuus presidentille naisten ja homojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Haaviston suurin meriitti naisille on että hän on homo. Naiset eivät ole kiinnostuneita politiikasta ja siksi heille riittää että ehdokas on jotenkin sopiva. Tälle ajalle on ominaista että homous tai naiseus on riittävä ominaisuus presidentille naisten ja homojen mielestä.
Persu jakaa tätä omasta mielestään kovinkin älykästä kommenttia joka ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
'Näin on.
T. Sebastian T. ja Joakim V., perussuomalaiset
Mestari sai tänään ääneni. Emäntä myös äänesti samoin. Poikamme myös. Ystävät ovat myös Jussin leirissä.
Vierailija kirjoitti:
Mestari sai tänään ääneni. Emäntä myös äänesti samoin. Poikamme myös. Ystävät ovat myös Jussin leirissä.
Et ollut siellä kopissa. Et tiedä mitä sinne raapustivat.
166: Trumpillakaan ei ollut päivääkään kokemusta edes politiikasta, kun valittiin USA:n pressaksi. Valta-aikansa oli kultainen Bideniin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Persut parjaamassa identiteettipolitiikkaa, aikamoista, ottaen huomioon että perussuomalaisten koko agenda on puhdasta identiteettipolitiikkaa. Kuka tahansa voi projisoida puolueeseen ja sen toimintaan mitä ikinä haluaa, puolueella ei ole ohjelmaa, vain sekalainen kokoelma erilaisia vaikutelmia joista jokainen voi poimia itselleen mieluisan. Mikään Jussin/persujen horinoista ei kestä käytännön politiikan testiä.
Ja koska Pekan poliittiset näkemykset eivät ole puhdasta roskaa, kuten Stubbin ja Halla-Ahon, niin sen päälle se että Pekka edustaa seksuaalivähemmistöä on hyvä lisämääre presidentin virkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ok persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään tähän vielä sen että minun ääneni ei näy gallupeissa koska en ole vuosiin enää vastannut noihin gallup-soittoihin.
Tuskin sulta on kukaan koskaan mitään kysynytkään. 😄
Stubb tai Haavisto on edelleen kaksi ainoaa ehdokasta, joilla on mitään saumaa. En näe miten tilanne olisi millään tavoin muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kuitenkin valtiomiesmäistä Rehniä. Jos ei riitä ja tokalla on tuppi ja hallis, en äänestä. Jos tuppi ja pekkis niin pekkikselle lähtee ääni.
Eihän Rehn ole valtiomiesmäinen.
Vierailija kirjoitti:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/kun-jussi-halla-aho-fan…
En halua presidentiksi ihmistä,joka fantasioi naisten raiskaamisella.
Halla-ahihan nimenomaan siinä kirjoituksessa haluai estää r-iskau-sten lisääntymist rajoittamalla tulijoiden määrää. Ilmaisi tuossa turhautumistaan siihen, että pahimmim rajoittamista vastustavat punavihreät naiset.
Eilen oli muuten uutisissa lukuja, miten kyseinen rikostyyppi lisääntyi valtavasti 2016 lähtien verrattuna aikaan ennen 2015.
Vierailija kirjoitti:
Ei Halla-aholla ole Haaviston kaltaista ulkopolitiikan kokemusta.
Tässä tapauksessa se puhuu Halla-ahon puolesta. Haavisto ei ole hoitanut niitä asioita kovin mallikkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollut siellä kopissa. Et tiedä mitä sinne raapustivat.
Jos joku näinä aikoina uskaltaa ääneen myöntää äänestävänsä Jussia, niin kyllä se varmaan tekeekin niin. Itse en myönnä, ja olen aika varma, että tunnen muitakin samoin toimivia.
Äänestin tänään Mika Aaltolaa.