MT-gallup: Halla-aho puhaltaa jo Haaviston niskaan
Nyt on kutkuttava tilanne pressavaaleissa. Pekan vauhti hiipuu, Jussin nousee!
Muistakaa äänestää - jokainen ääni lasketaan!
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, gallupissa Jussi lahnaa Rehnin takana 12% osuudella, Rehn 15%, kärjessä Stubb (24%) ja Haavisto (21%).
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010127858.html
Tämänkö media on teiltä persuilta halunnut pimittää? Jussista ei presidenttiä tule, se on hyvä. Hyvä tietenkin olisi että ei Stubbistakaan, aivan hirvittävä tapaus. Joten Haavistoa sitten äänestämään kaikki toisella kierroksella, Pekka on kuitenkin ihan ihmiseksi tunnistettava, joka näiden ehdokkaiden joukossa on jo paljon.
Luepas uudelleen: Stubb 24%, Haavisto 21%, Halla-aho 15% ja Rehn 12%.
Mikä mahtaa olla seuraava kerta? Onko jo:
Stubb 28%, Halla-aho 24%, Haavisto 12%, Rehn 12%?
Vierailija kirjoitti:
Koska Stubb voittaa joka tapauksessa, voisin äänestää taktisesti Halla-ahoa. Olisi ihanaa nähdä vihervasemmiston epätoivo, kun kaikki heidän ehdokkaansa putoavat toiselta kierrokselta!
Miten tuo toimii? Olitko mahdollinen Pekan äänestäjä, mutta annatkin äänesi Halla-Aholle (jonka olisit todellisuudessa tehnyt jokatapauksessa) ja siksi Haavisto ei ole toisella kierroksella?
Vierailija kirjoitti:
FasseNassella ei riitä meriitit pressanhommiin
No ei kai sitä pelkkää ylioppilasta ja fassenassea kukaan juuri äänestä, paitsi toiset samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilas Larvanto ei sittenkään ole akateemisten naisten suosikki!
Naisia ei kannata aliarvioida. Ylioppilaana lähes 50 vuotta, kertoo löysyydestä.
Halla-Ahoa pidetään liian älykkäänä, ja se ei suomalaisille äänestäjille sovi alkuunkaan.
Kyllähän noissa tietyissä päämedioissa tiedetään entuudestaan, että no. persujen äänestäjät voivat tehdä yllättävänkin isoja muuveja vaalien aikana. Siksi galluphiljaisuus.
Täällä naisilta tuli piirrettyä tänään 5 niin älykäs faktan kertoja. Pekka inhottaa joka tavalla.
Halla-aho ei pidä älykkäänä muut kuin vähän koulutetut persut. Muut pitää häntä hieman yksinkertaisena autistisena persuna.
Mua ahdistaa nää vaalijutut kun en itse pääse äänestämään vaikka haluaisin äänestää Hallaa. Ei oo voimassa olevia henkkareita. Passi meni vanhaksi kolme vuotta sitten enkä paniikkihäiriön takia oo saanut hankittua uutta.
Käykää kaikki henkkarit omistavat täysi-ikäiset Hallan kannattajat äänestämässä sitä niin se kompensoi mun äänestämättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän jo kipaista äänestämässä Halla-ahoa...
Malta vielä, vasta vaalipäivänä. Eivät pääse vaalivilppiä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiseten todellinen kannatus on aina kaksinkertainen gallupeihin verrattuna, eli Halla-aho tällä hetkellä 30%
Jussin kannatus on puolueen kannatusta pienempi.
Itsekin tiedän persuja, jotka eivät kyllä ikinä antaisi ääntään Halla-Aholle, syyt saattavat olla aika värikkäitä, koska persut ja oikeistolaiset yleensäkään eivät omaa kovinkaan koherenttia kuvaa poliittisista kysymyksistä ja niiden merkityksestä, mutta Jussi ei kyllä millään ole "kansan oikeistolaisia syviä rivejäkään" yhdistävä hahmo, ja miksi olisikaan, naurettava sekamelska koko Jussi, suurfaneilleen suuri mestari syistä tuntemattomista.
Jussi puskee takaapäin yhä kiihtyvällä tahdilla
Ap, Halla- aho on Haavusyoa jäljessä 6 %.
Haaviston kannatus nyt 21 %.
Halla- ahon kannatus 15 %.
Vaaleihin on aikaa. 10 päivää. Siinä ajassa Halla ei mistään vetäise niin paljon kannattajia, että ohittaisi Haavison.
Ja kaikissa tapauksissa, vaikka Halla toiselle kierrokselle pääsisikin, suomalaisia ei löydy niin paljon, että. r a s i s t i n e n ja rikoksesta tuomittu henkilö äänestettäisiin Suomen presidentiksi.
Never !
Miksi viher Pekka sotkeentuu hallituksen rahapolitiikkaan?.Itse muninut kaikki asiat ministeri aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho ei pidä älykkäänä muut kuin vähän koulutetut persut. Muut pitää häntä hieman yksinkertaisena autistisena persuna.
Tämä sata kertaa! :D
Vihervasemmiston hätä on käsinkosketeltava.
Voi käydä näet niin, että tokalla kiekalla on kaksi oikeiston edustajaa ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa nää vaalijutut kun en itse pääse äänestämään vaikka haluaisin äänestää Hallaa. Ei oo voimassa olevia henkkareita. Passi meni vanhaksi kolme vuotta sitten enkä paniikkihäiriön takia oo saanut hankittua uutta.
Käykää kaikki henkkarit omistavat täysi-ikäiset Hallan kannattajat äänestämässä sitä niin se kompensoi mun äänestämättömyyttä.
Äänestämistä varten voi hankkia tilapäisen henkkarin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, pitää olla vähintään yhtä korkeasti koulutettu kuin Haavisto. Haavisto on sentään Ylioppilas. Olen kuullut, että Haavisto käyttää kesälomilla peltotöitä tehdessään ylioppilaslakkia päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston hätä on käsinkosketeltava.
Voi käydä näet niin, että tokalla kiekalla on kaksi oikeiston edustajaa ehdolla.
Sulla on hätä housussas kun hallis jää kuin nalli kalliolle.
Perussuomalaiseten todellinen kannatus on aina kaksinkertainen gallupeihin verrattuna, eli Halla-aho tällä hetkellä 30%