Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävitkö jo äänestämässä?

Vierailija
18.01.2024 |

Oliko ruuhkaa?

Minä kävelin suoraan äänestyskoppiin.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persulahkoa inhoan  heidän edustajansa on täysin arvoton rikollinen, pettäjä, huonosti artikuloiva Jussi. Ei presidentiksi siis kelpaa.

Mutta kelpaa monelle muulle. Halla-aholla ei ole rikoshistoriaa. 

Entäs tämä Haaviston morsio, jota on syytetty pahoinpitelyistä ja ties mistä kaikesta.

Vierailija
42/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persulahkoa inhoan  heidän edustajansa on täysin arvoton rikollinen, pettäjä, huonosti artikuloiva Jussi. Ei presidentiksi siis kelpaa.

Jos et ymmärrä vitosen argumentointia, niin kysyisin mikä on kemmaisdiagnoosisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin viime viikolla Pöllöraatia, jossa Rosa Meriläinen minusta aika oivaltavasti sanoi, että Hallan kannatus on tietynlaista lällättämistä. H-A:ta kannattavat heikosti koulutetut ja matalapalkkaiset henkilöt, siitäkin huolimatta, että perussuomalaisten ajama talouspolitiikka osuu pahiten juuri tähän porukkaan.

Populistinen retoriikka ilmeisesti puree. Projisoidaan paha olo Etelä-Suomessa ulkomaalaisiin ja muualla maassa tsadilaisiin (tämä on ilmeisesti joku uusi vitsi).

Olen itse saanut kasvaa turvallisessa Suomessa ja saanut todella paljon hienoja etuja, joita muissa maissa ei välttämättä ole, kuten vaikkapa ilmainen koulutus. Niistä meillä kaikilla on ollut mahdollisuus nauttia. Niiden etujen rakentajat eivät ole olleet äärioikeistolaisia.

Nämä vastakkainasettelut pelottavat. Meillä on nyt sinimusta hallitus, joka ei tee muuta kuin kurjistaa köyhimpien elämää. Siitä huolimatta juuri tämä porukka haluaa itselleen

Meriläisen oma tausta huomioiden näkemykseen kannattaa suhtautua tietyllä varauksella.

Vierailija
44/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huonot ehdokkaat että jätän äänestämättä 

Silloin kannattaa äänestää vähiten huonointa.

Niin olen yleensä tehnyt mutta tällä kertaa kaikki on yhtä tasaisen huonoja, eri syistä toki.

Vierailija
45/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huonot ehdokkaat että jätän äänestämättä 

Silloin kannattaa äänestää vähiten huonointa.

Miksi huonoa ehdokasta tai huonoa puoluetta pitäisi äänestää vaaleissa? 

Vierailija
46/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kymmeneltä, ei ollut ruuhkaa. Jono koululaisten järjestämään vaalikahvilaan oli pidempi kuin äänestämään.

Vierailija
47/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollinen Hallalaho on vaaraksi Suomelle.

Pelkäätkö myös pimeää ja mörköjä? Tarkistatko sängynaluseai joka ilta? Löydätkö mistään turvallista tilaa?

Vierailija
48/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin viime viikolla Pöllöraatia, jossa Rosa Meriläinen minusta aika oivaltavasti sanoi, että Hallan kannatus on tietynlaista lällättämistä. H-A:ta kannattavat heikosti koulutetut ja matalapalkkaiset henkilöt, siitäkin huolimatta, että perussuomalaisten ajama talouspolitiikka osuu pahiten juuri tähän porukkaan.

Populistinen retoriikka ilmeisesti puree. Projisoidaan paha olo Etelä-Suomessa ulkomaalaisiin ja muualla maassa tsadilaisiin (tämä on ilmeisesti joku uusi vitsi).

Olen itse saanut kasvaa turvallisessa Suomessa ja saanut todella paljon hienoja etuja, joita muissa maissa ei välttämättä ole, kuten vaikkapa ilmainen koulutus. Niistä meillä kaikilla on ollut mahdollisuus nauttia. Niiden etujen rakentajat eivät ole olleet äärioikeistolaisia.

Nämä vastakkainasettelut pelottavat. Meillä on nyt sinimusta hallitus, joka ei tee muuta kuin kurjistaa köyhimpien elämää. Siitä huolimatta juuri tämä porukka haluaa itselleen

Rosa Meriläisen mielipiteet ei kiinnosta puupennin vertaa. 

Hän itse rakastaa lällättää ja ärsyttää ihmisiä ja se on ainoa asia jossa on koskaan onnistunut. 

Vierailija
49/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Aholle kävin antamassa äänen jo ennakkoon.

Vierailija
50/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kävin ja annoin ääneni Halla-Aholle, kuten myös perheeni. Käykää äänestämässä

Turha valittaa, jos ei ole intoa äänestää. Itse myöskin äänestin äskettäin Halla-ahoa. 

Nyt epäilläänkin, että Halla-aho tekee huiman nousun äänissä ja on toisella kierroksella ja se on hyvä.

Mainitsittekin juuri ne syyt, miksi äänestin jo ennakkoon numeroa 10. Sehän on tasan puolet suurempi kuin 5, sekä ihmisenä, että arvomaailmaltaan.

Tulevan presidentin täytyy pärjätä mahdolisesti sekä Putinin, että Trumpin että Xin kanssa ja olla valmiina heti kansainvälisiin haasteisiin. Kokoomus ja Persut hallituksessa ovat näyttäneet, ettei sisäpoliittisesti kannata kummankaan ehdokasta jatkoon päästää, jos ainoa mitä aikaan saadaan on lakkoilu ja sisäinen riitely suomalaisten keskuudessa.

Stubbia tai Halla-ahoa en äänestäisi koskaan. Joten toisella kierroksella en käy, jos nämä ovat jatkossa.

-winner-

Vierailija
51/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14:03 mestari varmistaa pääsyn toiselle kierrokselle.

Vierailija
52/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehniä äänestetty jo viime viikolla.

Vierailija
53/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto toi  itseään monta kymmentä vuotta nuoremman pojan suomeen petikaverikseen.

Johan siitä olisi aika haloo noussut, jos  Haavisto olisi suomessa jahdannut nuoria poikia.

Haavisto toi etelän tuliaisenaan nuoren pojan suomeen,  onko edes ollut täysi ikäinen, kun hänet sen pojan  suomeen toi. 

Olisi se suomen kamaralla ollutkin aikamoinen asia, jos olisi itse muutamakymmenen vuotta vanhempana liikkunut nuoren pojan kanssa.

Vierailija
54/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ei tarvinnut odotella.

Vierailija
55/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisa tulokset romahti, kun nämä Rosan ideologian kannattajat pääsi huseeraamaan koulutuksessa.

Vierailija
56/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin piirtämässä kirkkoveneen lappuun ja kirjotin siihen lappuun että suomi on paskamaa. En ole koskaan antanut ääntäni kellekkään ehdokkaalle ja suomi ei ole minun maani vaikka täällä olen syntynyt ja elänyt koko elämäni. 

Haluan vapaaehtoisesti syrjäytyä yhteiskunnasta. Vaalit ja politiikka ei minua kosketa.

Vierailija
57/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äänestämässä ja nyt voi illalla jännittää tuloksia. Toivottavasti kaksi huonointa eivät ole toisella kierroksella. Järkyttävä se koululaisten äänestystulos.

Vierailija
58/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiltä sekopäänaisilta en kysy mitään neuvoja.

Vierailija
59/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käynnyt äänestämässä, en ole koskaan vaaleissa äänestänyt.

M34

Älä sitten valita. Mistään. 

Vierailija
60/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käynnyt äänestämässä, en ole koskaan vaaleissa äänestänyt.

M34

Älä sitten valita. Mistään. 

Enkö saa edes sanoa että huonosti kansa äänesti? Itse en äänestä koska ei ole hyviä ehdokkaita/puolueita. 

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä