Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävitkö jo äänestämässä?

Vierailija
18.01.2024 |

Oliko ruuhkaa?

Minä kävelin suoraan äänestyskoppiin.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kävin ja annoin ääneni Halla-Aholle, kuten myös perheeni. Käykää äänestämässä

Huvittavaa nämä minä ja koko sukuni ja tuhatpäinen tuttavapiiri äänestettiin Jussukkaa. Ei teitä silti ole tarpeeksi.😂

Enemmistä päättäkööt. Tulevaisuudessa teitäkään ei ole tarpeeksi, kun ei ole vaihtoehtona suomalaista pressaa :D

Vierailija
22/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Epäilen ettei 2008 vanhaksi mennyt passi kelpaa. Omasta mielestä peilissä on sama naama, mutta kännyn valokuvassa on joku vanhempi tyyppi. Omituinen ilmiö. Onneksi en ole nähnyt itseäni videolla nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussille ääni ennakkoon

Vierailija
24/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussista saan pressan armaan.

Vierailija
25/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huonot ehdokkaat että jätän äänestämättä 

Silloin kannattaa äänestää vähiten huonointa.

Vierailija
26/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin käydä mutta venäläisittäin suomea puhuvat nahkatakkiset gangsterit ei päästäneet äänestyspaikalle kun sanoin äänestäväni Halla-ahoa! Yritän myöhemmin uudelleen! 

Vierailija
27/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä miettiä. Kun ehdoton arvo minun presidentille on, että ei saa olla SIVARI.  Sivari olisi pilkkaa koko puolustusvoimille. t. sotaveteraanin tytär

Vierailija
28/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kävin ja annoin ääneni Halla-Aholle, kuten myös perheeni. Käykää äänestämässä

Huvittavaa nämä minä ja koko sukuni ja tuhatpäinen tuttavapiiri äänestettiin Jussukkaa. Ei teitä silti ole tarpeeksi.😂

Se on aina se yksi ja sama pieni vaalea rouva Eirasta (epäilty Hillaksi), jonka koko akateeminen perhe äänestää Perussuomalaisia.

Vierailija
29/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jonoa, tuli samalla hoidettua kauppareissu ja kävelylenkki.

Vierailija
30/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äskettäin tulin äänestämässä ja piirsin lappuun numeron 5 ja se on tosi.

Vierailija
31/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin viime viikolla Pöllöraatia, jossa Rosa Meriläinen minusta aika oivaltavasti sanoi, että Hallan kannatus on tietynlaista lällättämistä. H-A:ta kannattavat heikosti koulutetut ja matalapalkkaiset henkilöt, siitäkin huolimatta, että perussuomalaisten ajama talouspolitiikka osuu pahiten juuri tähän porukkaan.

Populistinen retoriikka ilmeisesti puree. Projisoidaan paha olo Etelä-Suomessa ulkomaalaisiin ja muualla maassa tsadilaisiin (tämä on ilmeisesti joku uusi vitsi).

Olen itse saanut kasvaa turvallisessa Suomessa ja saanut todella paljon hienoja etuja, joita muissa maissa ei välttämättä ole, kuten vaikkapa ilmainen koulutus. Niistä meillä kaikilla on ollut mahdollisuus nauttia. Niiden etujen rakentajat eivät ole olleet äärioikeistolaisia.

Nämä vastakkainasettelut pelottavat. Meillä on nyt sinimusta hallitus, joka ei tee muuta kuin kurjistaa köyhimpien elämää. Siitä huolimatta juuri tämä porukka haluaa itselleen pikimustan presidentin.  

Vierailija
32/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin käydä mutta venäläisittäin suomea puhuvat nahkatakkiset gangsterit ei päästäneet äänestyspaikalle kun sanoin äänestäväni Halla-ahoa! Yritän myöhemmin uudelleen! 

Keksi parempaa.

Vierailija
33/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin. 

Vierailija
34/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulahkoa inhoan  heidän edustajansa on täysin arvoton rikollinen, pettäjä, huonosti artikuloiva Jussi. Ei presidentiksi siis kelpaa.

Vierailija
35/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aamulla käytiin hieman ennen klo9.30, oli jonakin vähän. 2x ääni nrolle <3 ja 1x toisaalle.

Vierailija
36/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha valittaa, jos ei ole intoa äänestää. Itse myöskin äänestin äskettäin Halla-ahoa. 

Nyt epäilläänkin, että Halla-aho tekee huiman nousun äänissä ja on toisella kierroksella ja se on hyvä.

Vierailija
37/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vielä miettiä. Kun ehdoton arvo minun presidentille on, että ei saa olla SIVARI.  Sivari olisi pilkkaa koko puolustusvoimille. t. sotaveteraanin tytär

Näinä aikoina pitää valita se ainoa ehdokas, joka on maamme ja kansamme puolella.

Samaa mieltä olisi sankarivainaja iso-isäni, jonka muistoa tässä kunnioitan numerolla 5.

Vierailija
38/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin juuri äänestyspaikkani joka on näemmä "Meilahden ala-asteen koulu

(Meilahti A 015A)

Jalavatie 6

Helsinki Suomi"

Kavereita mukaan äänestämään?

Vierailija
39/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulettko jonkun Halla-Ahon tuovan Suomen takaisin? Joo kyllä, missä se perussuomalaisten Eu-ero oikein viipyy, viisitoista vuotta on ollut aikaa hoitaa se.

Paras kun ei kukaan käy äänestämässä, se on ainoa vastarinta mitä tavan ihminen voi tehdä.

Vierailija
40/85 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynnyt äänestämässä, en ole koskaan vaaleissa äänestänyt.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän