Kävitkö jo äänestämässä?
Oliko ruuhkaa?
Minä kävelin suoraan äänestyskoppiin.
Kommentit (85)
en aijo äänestt, vielä kyllä olisi yli 7 tuntia aikaa.
ei OLLUT HYVIÄ EHDOKKAITA.
toisella kierroksella äänestän " vähemmän huonoa"
Kävin ja kävelin kansss suoraan äänestyskoppiin.
En vielä. Tämä päivällisaikaa edeltävä ulkoiluaika on yleensä vilkkain viimeistä tuntia lukuunottamatta. Odottelen siis vielä muutaman tunnin.
Kävin jo heti aamusta, eikä ollut mitään ruuhkaa.
Ääneni oli suora keskari Orvolle, Purralle, Rydmanille, Satoselle, Keskikaljalle, Merelle ja kumppaneille.
En ole ikinä äänestänyt missään vaaleissa. Ikää 38v
Joo kävin ja annoin ääneni Halla-Aholle, kuten myös perheeni. Käykää äänestämässä
Menin, näin, piirsin numeron viisi, sain leiman, laitoin lipun uurnaan. Mestari voitti.
Äänestin jo ennakkoon. Yleens vasemmistoa, mutta nyt täytyi äänestää yli puolue rajojen.
Kävin ja kävin myös kaupassa samalla reissulla. Olen vain 2 kertaa jättänyt äänestämättä 40 vuoteen.
Rikollinen Hallalaho on vaaraksi Suomelle.
Minä lähden kohta antamaan ääneni. Ajatteli ensin antaa lohdutusäänen H. Harkimolle, mutta kun se menee kuitenkin hukkaan, äänestän sittenkin varman päälle voittajaa.
Äänestin hallaa ihan vain siksi ettei ainakaan stuppi pärjää ja jos toiselle kierrokselle mennään niin toivon että ihme tapahtuis ja siellä ei olisi kaksintaistelussa kukaan noista nyt sijoituksissa olevista!
Kyllä, Jussi eli mestari on paras.
Helppo valinta, Jussi on ainut joka haluaa pitää Suomen Suomena. Lapsille pitää jättää hyvä tulevaisuus.
Minäkin haluan lapselleni samanlaisen suomen, missä itse olen saanut elää. Aika toivotonta ollut lähivuodet... Jos sama jatkuu niin eihän suomea enää pian ole, koska äänestäjät eivät enää ole edes suomalaisia. Valitsevat itselleen mieleisemmän ehdokkaan uskontoineen.
Niin huonot ehdokkaat että jätän äänestämättä
Piti jättää väliin, mutta puolinukun - nyt äänestin siten, että toisella kierroksella Stubb on 100% pressa enkä näin ollen äänestä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Joo kävin ja annoin ääneni Halla-Aholle, kuten myös perheeni. Käykää äänestämässä
Huvittavaa nämä minä ja koko sukuni ja tuhatpäinen tuttavapiiri äänestettiin Jussukkaa. Ei teitä silti ole tarpeeksi.😂
Miksi kysyt? Hankipa elämä.