Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset väittävät, ettei miehen kropalla ole väliä, mutta...

Vierailija
18.01.2024 |

Jos kesällä käyn uimassa ja heilun siellä treenatun vartaloni kanssa, niin saan vähän liiankin paljon huomiota. Kroppani on enemmän Hunksin tapainen kuin Mentulan tapainen. Treenaan usein omakotitaloni pihamaalla, jossa on penkkivarusteet, kyykkyteline jne. Kummasti näyttää naapurissa asuvaa noin 30-vuotiasta naista kiinnostavan, kun treenaan ilman paitaa.

Kilpaa väitätte suu vaahdossa, ettei vartalolla ole merkitystä. Mutta miten muka sitten se ensimmäinen mielenkiinto saadaan aikaiseksi? Varsinkin tuntemattomien ihmisten välillä. Kyllä se sopivasti treenattu vartalo vain herättää huomiota, tosin myös huomiota miehissä.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kroppa vaikuttaa. Sen lisäksi vaikuttaa moni muu asia.

Eikä se miesten ihannekroppa ole sama kuin naisten ihannekroppa miehillä. 

Vierailija
82/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. kyllä mä nautin taidemuseossa käymisestäkin ja taiteen estetiikasta tai hyvästä musiikista ilman seksuaalisia ajatuksia. Samalla tavoin pidän kaunista ihmiskehoa visuaalisesti miellyttävänä katsottavana ihan yhtä lailla miehellä kuin naisella. Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisin henkilöstä (seksuaalisesti) pätkän vertaa kiinnostunut. Jos siis sitä hait tuolla aloituksellasi. 

Voihan mieskin taidemusomaisessa mielessä ihastella hyvännäköistä naiskroppaa, miksi siitä hermostutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää jo oppia , että naiset sanovat suullaan ihan eri asioita kuin vulvallaan. 

Tämähän se. Tässäkin ketjussa pääosin akkojen hyödytöntä löpinää. Haarat aukeaa kuitenkin viikonloppuna sille treenatulle ja tatuoidulle könsikkäälle.

Taidat itse haaveilla tuollaisesta tatska-lihaskimpusta, kun naisiakin kutsut akoiksi.

Vierailija
84/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää, että naiset väittäisivät noin? Tottakai miehen vartalolla/ulkonäöllä on väliä. 

Vierailija
85/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihaskuntotreenillä merkitystä on. Ite 108kg ja 183cm ja sanoisin olevani melko lihaksikas, semmonen vähän "karhumainen". En suinkaan rasvaton. Aiemmin vieraat naiset eivät juuri olleet kiinnostuneita, nykyään kyllä. Ero on merkittävä. Varmasti myös ns. itsetuntopuolella ja miten itse kantaa itsensä.

Vierailija
86/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aikoinaan seksiseuraa hakiessa miehen treenattu kroppa herätti kyllä helpommin mielenkiinnon, mutta ei sillä pelkästään sen pidemmälle kukaan edennyt. Vähän vaatimampikaan vartalo ei myöskään ollut mikään este seksuaalisellekaan kiinnostukselle, mutta ensikontakti syntyi silloin enemmän keskustelemalla. Parisuhteeseen päädyin kaikkien näiden adonisten viidakosta bongaamani kropaltaan hiukan pulleamman miehen kanssa, joka herätti mielenkiintoni olemalla vaan ajatuksiltaan kiinnostava, avoin, kohtelias ja hauska. 

Ei treenattu kroppa tai ulkonäkö yhdentekevä asia ole, mutta ainakin omalla kohdallani se on vain yksi osa ihmistä, eikä missään tapauksessa merkittävin kriteeri. 

40 senä tajusit

Enää en saa adoniksia

Hyvät tulot alistuva persoona kaljakummulla

Menköön

Ethän itsekään ole enää hoikka ja kaunis

Vierailija
87/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äärimmilleen treenattu vartalo herättää huomioni sukupuolesta riippumatta, varsinkin jos sitä tuolla tavalla esittelee. On nimittäin poikkeuksellista. Mutta siinä se onkin. Omalla ukollani on pikkuisen ylipainoa, ja hän on se, joka saa pöksyni kostumaan. Naisille tyypilliseen tapaan (?) tarvitsen henkisen yhteyden ja turvan, jotta tunnen vetoa. 

Miten se henkinen yhteys luodaan sinänsä ehkä tuntemattomaan ihmiseen? Kyllä jos naiset iskumielessä katselevat tuntemattomia miehiä niin lihaksikas kroppa on se, jolla ensimmäinen mielenkiinto herätellään. 

Olet väärässä, mutta et sille itse mitään voi. Tsempposet 👍

Vierailija
88/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän naisena että herättää huomiota joo, mutta ei siinä mielessä kuin vaikutat ajattelevan :D Jos joku tosielämän Hunks pyörii silmien edessä puolialastomana niin tulee väkisinkin mieleen että on kävelevä kondylooma kun on niin epävarman olonen. Ikinä uskaltaisi seksiä harrastaa kun tiedä minkä taudin sieltä ittellensä saisi mukaansa, hrr.

Vierailija
89/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Tässäkin ketjussa pääosin akkojen hyödytöntä löpinää. Haarat aukeaa kuitenkin viikonloppuna sille treenatulle ja tatuoidulle könsikkäälle.

Taidat itse haaveilla tuollaisesta tatska-lihaskimpusta, kun naisiakin kutsut akoiksi.

Tämä se huvittava piirre onkin että nämä miesten kuvailemat "ihannemiehet" on aina Tom of Finlandeja eli kuvailevat todellisuudessa homoikoneja - ei naisten ihannemiehiä :D 

Vierailija
90/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tuhdeilla lihaksilla saa kyllä huomiota muilta sali-Makeilta kuin norminaisilta. 

Vierailija
91/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole miehet, jotka väittävät että naisille ei miehen ulkonäöllä ole väliä? Siksihän vanhat rahjukset yrittävät nuoria naisia, kun ovat uskoneet tuon oman väitteensä, että naiset etsivät turvaa tms. pskaa eivätkä ole kiinnostuneita miehen seksikkyydestä tai vartalosta?

Itse olen täälläkin useaan kertaan sanonut, että minut kyllä sytyttää nuoren miehen treenattu kroppa enemmän kuin vanhuksen riippuva liha, mutta miehet ovat tulleet joukolla kertomaan että he tietävät ajatukseni ja haluni paremmin kuin minä. Että miehet ovat visuaalisia ja naiset eivät. Samat miehet, jotka eivät panosta vaatteisiin, sisustukseen, ympäristöön ym. visuaalisuuteen yhtään, ovat muka yhtäkkiä paljon visuaalisempia kuin naiset, joille yleensä nuokin merkitsee enemmän. 

Parisuhteessa toki merkkaa paljon muukin kuin kroppa ja muu ulkonäkö. 

En ole se jolle vastasin mutta ainakin minä ansaitsen pari tonnia kuussa enemmän kuin mieheni. Eikä ole mitenkään vaikuttanut römpsäni aukeamiseen, päinvastoin kun se taas on että mieheni on todella fiksu, empaattinen ja mahtava isä lapsillemme.

Vierailija
92/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä homo, mutta en alkuunkaan tykkää tatuoinneista, joten vastaus on ei. Minulla on useampi faghag-kaveri, ja heidän puheensa ja tekonsa ovat erittäin suuressa ristiriidassa keskenään.

Vierailija
93/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että pitkässä suhteessa olisi äärimmäisen seksikästä jos mies pitäisi kropastaan (ja hygieniastaan) huolta. Olen ainakin sen verran visuaalinen ihminen, että se valaan näköinen tyyppi ähkimässä sängyssä ei innosta.

Suhteen alussa sillä kropalla ei ole niin väliä, jos kemiaa riittää muutenkin.

Vierailija
94/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti miehen vartalolla on väliä, yli puolet miehistä on hyviä: hoikat, normaalit, lihaksikkaat ja ihan vähän pehmeät. Kaikkia noita katselee mielellään mutta ihastuminen vaatii jo muutakin.

Vierailija
95/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilut uimarannalla ja saat huomiota? Ok.

Asuukos naapurin 30v nainen myös omakotitalossa?

Vierailija
96/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran parisuhdetta miesbarbin kanssa. Eipä se kauaa kestänyt, kun pintaa syvemmältä ei löytynyt oikein mitään. Oli lisäksi superkatkera eksälleen ja yritti nakittaa oman lapsensa viikonloppuhoidot minun niskoille. 

Jos löytyisi sellainen hunksi, joka olisi myös sisäisesti kaunis ihminen, niin asia olisi eri. Ei ole vielä tullut vastaan. Yhdeksän tapausta kymmenestä on itseriittoisia ja ulkonäkökeskeisiä tyhjäpäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän