Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset väittävät, ettei miehen kropalla ole väliä, mutta...

Vierailija
18.01.2024 |

Jos kesällä käyn uimassa ja heilun siellä treenatun vartaloni kanssa, niin saan vähän liiankin paljon huomiota. Kroppani on enemmän Hunksin tapainen kuin Mentulan tapainen. Treenaan usein omakotitaloni pihamaalla, jossa on penkkivarusteet, kyykkyteline jne. Kummasti näyttää naapurissa asuvaa noin 30-vuotiasta naista kiinnostavan, kun treenaan ilman paitaa.

Kilpaa väitätte suu vaahdossa, ettei vartalolla ole merkitystä. Mutta miten muka sitten se ensimmäinen mielenkiinto saadaan aikaiseksi? Varsinkin tuntemattomien ihmisten välillä. Kyllä se sopivasti treenattu vartalo vain herättää huomiota, tosin myös huomiota miehissä.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvinpä se aloittajan kroppa on toiminut, kun uimarannalla on katsottu ja naapuri ikkunasta, mutta silti lopputuloksena on vauvapalstalla kiukuttelu :D

Vierailija
22/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kunto ja kroppa paljastaa ihmisen itsekurin. Niin mie sen näen. Miten ihminen pystyy pitämään mistään muista asioista huolta jos hän ei pysty edes omasta itsestään ja hyvinvoinnistaan pitämään? 

T:Nainen

Tämä nyt on kyllä ihan kakkaa, on ihan valtavasti ihmisiä jotka on esim. lihavia, mutta pitävät työnsä ja muut elämänsä asiat erittäin hyvin hallinnassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva katsoa, ei muuta. Mun miehellä ei ole sellaista vartaloa. Ulkonäkö ei ole ykkönen.

Vierailija
24/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin keksitty TROLLI.

Vierailija
25/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äärimmilleen treenattu vartalo herättää huomioni sukupuolesta riippumatta, varsinkin jos sitä tuolla tavalla esittelee. On nimittäin poikkeuksellista. Mutta siinä se onkin. Omalla ukollani on pikkuisen ylipainoa, ja hän on se, joka saa pöksyni kostumaan. Naisille tyypilliseen tapaan (?) tarvitsen henkisen yhteyden ja turvan, jotta tunnen vetoa. 

Miten se henkinen yhteys luodaan sinänsä ehkä tuntemattomaan ihmiseen? Kyllä jos naiset iskumielessä katselevat tuntemattomia miehiä niin lihaksikas kroppa on se, jolla ensimmäinen mielenkiinto herätellään. 

Ei minua ainakaan kiinnosta erityisemmin lihaksikas kroppa, se on lähinnä lievä turn-off. Mutta minä kiinnostun ihmisestä kasvojen ja olemuksen kautta. Kiltin ja pilke silmäkulmassa olevan näköinen mies kiinnostaa. Ei haittaa onko lyhyt tai pitkä, ohut vai paksu. Jos kasvoista ja olemuksesta tulee älykäs ja hauska vaikutelma, kiinnostun.

Toki nämä varmaan on eri jossain yökerhomaailmassa. Itse kävin sellaisissa lähinnä hyvin nuorena, ja siellä oli miesten sekä naisten suhteen aika lihatiskimeininki. Itse en siellä viihtynyt, kun minua ei yhden illan seksi ole koskaan kiinnostunut, ja jos enemmän kiinnostaa henkinen puoli, yökerho tai baari ei ole paras paikka tutustua. Seurustelukumppaneihini ja lopulta aviomieheeni 32 vuoden iässä olen tutustunut ihan arkielämässä, platonisen kaveruuden kautta, opiskeluissa ja töissä.

Vierailija
26/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen huomio saadaan keskustelemalla. 

Muista en tiedä, mutta keskustelu oli se, jonka myötä lähdin mieheni kanssa treffeille. Kun näin hänet, en pitänyt häntä hyvän näköisenä, mutta se ei haitannut, koska olin jo oppinut että hänellä sydän on kultaa ja aivoissa muutakin kuin proteiinijauhetta. Kun sitten hiljalleen rakastuin häneen, niin hän alkoi näyttää komealta, vaikka tiedänkin ettei hän edusta "ihannemiestä".

Ulkonäöllä ei ole minulle väliä. Paitsi - itsestään pitää pitää sen verran huolta, että on puhdas ja siisti. Mahaa ja ylimääräistä saa olla, mutta jos se vaikeuttaa elämää tai aiheuttaa terveyshaittaa, niin sitten sille pitää tehdä jotain.

Vierailija
27/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mikä pointtina, mutta jos joku tyrkyttää itseään, niin kai sitä katsotaan kun selkeästi hakemalla hakee huomiota? 

Itse oon pieni ja urheilullinen ja enemmän mua kiinnosta lievästi ylipainoiset kun mitkään salimaket. Ne lievästi sanottuna semmoisia.. Lismaisia ja itseään täynnä olevia.

Jos joku tossa mun pihassa vetäis treeniä ilman paitaa niin olo olisi lähinnä myötähäpeä että taasko sitä pitää, mutta onhan niitä naisia, ketä se vetää puoleensa.

Erilaisia täällä ollaan.

Vierailija
28/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äärimmilleen treenattu vartalo herättää huomioni sukupuolesta riippumatta, varsinkin jos sitä tuolla tavalla esittelee. On nimittäin poikkeuksellista. Mutta siinä se onkin. Omalla ukollani on pikkuisen ylipainoa, ja hän on se, joka saa pöksyni kostumaan. Naisille tyypilliseen tapaan (?) tarvitsen henkisen yhteyden ja turvan, jotta tunnen vetoa. 

Miten se henkinen yhteys luodaan sinänsä ehkä tuntemattomaan ihmiseen? Kyllä jos naiset iskumielessä katselevat tuntemattomia miehiä niin lihaksikas kroppa on se, jolla ensimmäinen mielenkiinto herätellään. 

Sanoisin että kasvot merkkaa 9/10, kroppa se 1/10. 

Vierailija
29/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kunto ja kroppa paljastaa ihmisen itsekurin. Niin mie sen näen. Miten ihminen pystyy pitämään mistään muista asioista huolta jos hän ei pysty edes omasta itsestään ja hyvinvoinnistaan pitämään? 

Tämä nyt on kyllä ihan kakkaa, on ihan valtavasti ihmisiä jotka on esim. lihavia, mutta pitävät työnsä ja muut elämänsä asiat erittäin hyvin hallinnassa. 

Nämä ovat tällaisia arkielämän käytäntöjä, tapoja ja sääntöjä, joiden alkuperää ei monestikaan tunneta saati oikeutusta pohdita ja näiden pohtiminen on sosiologian ydinaluetta. Sosiologiassa pohditaan valtaa ja problematisoidaan 'itsestäänselvyyksiä'. 

Voidaan esim. ajatella, että joku, joka on tehnyt väitöskirjan jostain satunnaisesta aiheesta on oikeutettu katsomaan alaspäin AMK:n käynyttä, jolla on aitoa työkokemusta siltä alalta, johon tämä tohtori on kouluttamassa. Lisäksi tohtorilla on sumomaha eikä hän pysty puolustamaan itseään tai muita huohotukseltaan, mutta esiintyy kuitenkin kiperien paikkojen asiantuntijana. AMK:n käyneellä taas voi olla sixpack ja vaaratilanteessa hän ottaa tilanteen haltuun. 

Vierailija
30/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki treenattu kroppa on kiva, mutta ei se itselle ainakaan mikään pääkriteeri ole, jos ajatellaan miehen seksikkyyttä tai kiinnostavuutta. Yhtä lailla kelpaa mies, jolla on ns. tavis kroppa tai lievä ylipainokin. Naiset muutenkin tarkastelee yleensä miehiä ihan erilailla kuin miehet naisia. Naisia ei erityisesti kiinnosta miehen alaston kroppa, vaan paita ja hyvin istuvat housut toimii paremmin. Se että joku mies bodailee näkyvällä paikalla saattaa toki saada aikaan katseita, mutta merkittävää on siitä seuraavat ajatukset. Tilanteesta riippuen ne voi olla positiivisia tai negatiivisia. 

Vierailija
31/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat tällaisia arkielämän käytäntöjä, tapoja ja sääntöjä, joiden alkuperää ei monestikaan tunneta saati oikeutusta pohdita ja näiden pohtiminen on sosiologian ydinaluetta. Sosiologiassa pohditaan valtaa ja problematisoidaan 'itsestäänselvyyksiä'. 

Voidaan esim. ajatella, että joku, joka on tehnyt väitöskirjan jostain satunnaisesta aiheesta on oikeutettu katsomaan alaspäin AMK:n käynyttä

Tai vaikka näin:

sumomaha saa toimia lääkärinä tai vaikka ravitsemusterapeuttina (yleensä kuitenkin varmaan hoitajana tai sosiaalialalla), mutta lapseen sekaantumisesta 20 vuotta sitten toimittu ei saa olla missään työssä lasten kanssa. Millä perusteella tämä suursyömäri on oikeutetumpi toimimaan elämäntapaopettajana kuin tuomittu ihminen lasten kanssa? Tuomio on menneisyyttä ja tämä ohjaaja vetäisee perhepizzan kitusiinsa tänä iltana. 

Vierailija
32/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikissä oleva kroppa ei kerro hyvinvoinnista, vaan siihen on voitu ottaa steroidia sun muuta epäterveellistä. Samoin kropan palvonta kertoo mielen pahoinvoinnista ja vääristä arvoista.

Itsekuria voi olla niin monissa asioissa.  Voit olla erinomaisessa kunnossa ja hyvävointinen, vaikkei ruho olekaan mikään Hunks.

t. toinen nainen

Vierailija
33/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole miehet, jotka väittävät että naisille ei miehen ulkonäöllä ole väliä? Siksihän vanhat rahjukset yrittävät nuoria naisia, kun ovat uskoneet tuon oman väitteensä, että naiset etsivät turvaa tms. pskaa eivätkä ole kiinnostuneita miehen seksikkyydestä tai vartalosta?

Itse olen täälläkin useaan kertaan sanonut, että minut kyllä sytyttää nuoren miehen treenattu kroppa enemmän kuin vanhuksen riippuva liha, mutta miehet ovat tulleet joukolla kertomaan että he tietävät ajatukseni ja haluni paremmin kuin minä. Että miehet ovat visuaalisia ja naiset eivät. Samat miehet, jotka eivät panosta vaatteisiin, sisustukseen, ympäristöön ym. visuaalisuuteen yhtään, ovat muka yhtäkkiä paljon visuaalisempia kuin naiset, joille yleensä nuokin merkitsee enemmän. 

Parisuhteessa toki merkkaa paljon muukin kuin kroppa ja muu ulkonäkö. 

Vierailija
34/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä👍

Sivusta naiselta 

Vierailija
35/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki treenattu kroppa on kiva, mutta ei se itselle ainakaan mikään pääkriteeri ole, jos ajatellaan miehen seksikkyyttä tai kiinnostavuutta. Yhtä lailla kelpaa mies, jolla on ns. tavis kroppa tai lievä ylipainokin. Naiset muutenkin tarkastelee yleensä miehiä ihan erilailla kuin miehet naisia. Naisia ei erityisesti kiinnosta miehen alaston kroppa, vaan paita ja hyvin istuvat housut toimii paremmin. Se että joku mies bodailee näkyvällä paikalla saattaa toki saada aikaan katseita, mutta merkittävää on siitä seuraavat ajatukset. Tilanteesta riippuen ne voi olla positiivisia tai negatiivisia. 

Puhu vain omasta puolestasi. Itse naisena voin sanoa, että 100 % kiinnostaa hyvännäköisen miehen alaston kroppa.

Vierailija
36/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat paljon tarkempia miehen alastoman kropan suhteen kuin miehet naisen alastoman kropan. Naiset säännöstelevät kehuja, koska usein kokevat miehen kehumisen olevan alentavaa. Tämä voi perustua synnynnäiseen alemmuudentunteeseen tai feminismiin, jotka vahvistavat toisiaan. 

Lisäksi nyt ei ole enää vuosi 1996, vaan jokaisella on internet-yhteys ja naisten enkelilarppaus ei enää toimi. Jokainen 00-luvulla syntynyt poika tietää, että ulkonäkö on tärkein tekijä elämässä saadulle kohtelulle. 

Tuntuu, että naiset elävät usein vielä menneessä maailmassa, mutta toisaalta se on ehkä naisten biologinen hardware eli naisten pärjääminen elämässä perustuu sosiaalisten siteiden vahvistamiseen levittämällä ympärille kauniita ajatuksia, jotka eivät hajota sosiaalista koheesiota. 

Vierailija
37/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Itse naisena voin sanoa, että 100 % kiinnostaa hyvännäköisen miehen alaston kroppa.

No mä puhun omasta puolestani ja myönnän että tein yleistyksen.

Vierailija
38/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelemalla?

Toki siis jos on tarkoitus vaan päästä sänkyyn, niin kai nainen panee ketä haluaa siinä missä mieskin vaikka ei parisuhdetta haluakaan.

Mä en ainakaan ole ikinä syttynyt mistään treenatusta kehosta, varsinkaan jos miehellä ei ole mitään muuta tarjottavaa. Semmoiset hieman pyöreät raksamiehet on kuumia, ei ne jotka on rakentaneet kehoaan vaan esitelläkseen sitä ja läpi paistaa että sitä on tehty vaan naisten saamisen takia.

Oikeat urheilijat ja liikunnalliset ihmiset ei tunne tarvetta pullistella.

Vierailija
39/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se treenattu kroppa huomiota herättää, oli naisella tai miehellä, mutta minussa ennemminkin hiukan epäluuloa: onko syömishäiriöinen (se ei ole aina vain syömistä ja sen rajoittamista), muuten hiukka pimeä, että käyttää pullisteluun aikaa tai jopa steroidien käyttäjä, jolta sopii odottaa impotenssia ja raivokohtauksia.

Karisma ja luonne on se jolla nainen hurmataan. Tämä pätee jopa koirilla; nartut valitsevat parittelukumppanikseen sen karismaattisimman uroksen, eivät isointa ja vahvinta. Kun sitten rakastuu toisen luonteeseen, niin se on aikalailla ihan sama millainen toisen kroppa on niin se on maailman ihanin ja haluaa koskettaa. Mulla oli exällä kovan laihtumisen seurauksena (hän oli yhä ylipainoinen) sellaiset löysät nahat vatsassa. Minusta ne oli ihanat ja halusin niitäkin silitellä ja helliä, kunnnes hän sanoi, että ne nolottaa häntä ja hän ei tykkää, että kosken niihin. Komea mies oli kyllä. Kauniskin jos niin saa miehestä sanoa. Hellä ja huumorintajuinen.

Toisella exällä oli vain hiukan ylipainoa, kaljapullohartiat, kalju, kaljamaha ja paljon karvoitusta. Kyllä minä vaan ihailin häntä ja hänen kroppaa, miten uhkean miehekäs oli... Älykäs mies.

Vierailija
40/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan esim. ajatella, että joku, joka on tehnyt väitöskirjan jostain satunnaisesta aiheesta on oikeutettu katsomaan alaspäin AMK:n käynyttä

No nyt päästiin traumaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme