Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset väittävät, ettei miehen kropalla ole väliä, mutta...

Vierailija
18.01.2024 |

Jos kesällä käyn uimassa ja heilun siellä treenatun vartaloni kanssa, niin saan vähän liiankin paljon huomiota. Kroppani on enemmän Hunksin tapainen kuin Mentulan tapainen. Treenaan usein omakotitaloni pihamaalla, jossa on penkkivarusteet, kyykkyteline jne. Kummasti näyttää naapurissa asuvaa noin 30-vuotiasta naista kiinnostavan, kun treenaan ilman paitaa.

Kilpaa väitätte suu vaahdossa, ettei vartalolla ole merkitystä. Mutta miten muka sitten se ensimmäinen mielenkiinto saadaan aikaiseksi? Varsinkin tuntemattomien ihmisten välillä. Kyllä se sopivasti treenattu vartalo vain herättää huomiota, tosin myös huomiota miehissä.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole miehet, jotka väittävät että naisille ei miehen ulkonäöllä ole väliä? Siksihän vanhat rahjukset yrittävät nuoria naisia, kun ovat uskoneet tuon oman väitteensä, että naiset etsivät turvaa tms. pskaa eivätkä ole kiinnostuneita miehen seksikkyydestä tai vartalosta?

Itse olen täälläkin useaan kertaan sanonut, että minut kyllä sytyttää nuoren miehen treenattu kroppa enemmän kuin vanhuksen riippuva liha, mutta miehet ovat tulleet joukolla kertomaan että he tietävät ajatukseni ja haluni paremmin kuin minä. Että miehet ovat visuaalisia ja naiset eivät. Samat miehet, jotka eivät panosta vaatteisiin, sisustukseen, ympäristöön ym. visuaalisuuteen yhtään, ovat muka yhtäkkiä paljon visuaalisempia kuin naiset, joille yleensä nuokin merkitsee enemmän. 

Parisuhteessa toki merkkaa paljon muukin kuin kroppa ja muu ulkonäkö. 

Lompsalla se sinunkin römpsäsi aukeaa.

Vierailija
62/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kroppien kuolaamista. Mitä kuolaamista jossain lihaksissa tai karvoituksessa on? En kuolaa myöskään naisten kroppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on väliä. Ei läski  lössö herätä mitään mielenkiintoa.

Eri asia on sitten mitä muuta ilmenee hyvävartaloisesta miehestä kun tuttavuutta aletaan tarkemmin tekemään. Se määrää jatkon

Vierailija
64/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä tietenkin väliä. Nimittäin sillä, kokeeko toisen kehon aidosti viehättävänä vai ei.

Mä oon xs-kokoinen timmi nainen, mutta kuumimpia poikakavereita on olleet ne hieman pulleat. Toki on hyvä jos voimaa on, mutta en ole ikinä muskeleista syttynyt.

Pari kertaa yrittänyt just semmoiset treenatut mitkä koittaa päteä erottuvilla lihaksilla. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Joku muu syttyy kyllä varmasti niistä mutta tuommoiset yleistykset on melko turhia ja kertoo siitäkin, että sun mielestä kaikki naiset on yhdestä puusta veistettyjä eikä meillä ole omia mielipiteitä tai persoonaa ollenkaan.

Ongelmaksi muodostuu se, että olet harvinaislaatuinen nainen. Sinua ihastelevia miehiä onkin sitten homieman enemmän.

Ja missä sinuun edes tutustuisi?

Sivusta kommenttina, että olen myös pienikokoinen ja treenattu nainen ja seurustellut ylipainoisten miesten kanssa. Jos mies on ulkonäkökeskeinen, tapailu loppuu siihen. Ja niitähän riittää.

Vierailija
65/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä tietenkin väliä. Nimittäin sillä, kokeeko toisen kehon aidosti viehättävänä vai ei.

Mä oon xs-kokoinen timmi nainen, mutta kuumimpia poikakavereita on olleet ne hieman pulleat. Toki on hyvä jos voimaa on, mutta en ole ikinä muskeleista syttynyt.

Pari kertaa yrittänyt just semmoiset treenatut mitkä koittaa päteä erottuvilla lihaksilla. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Joku muu syttyy kyllä varmasti niistä mutta tuommoiset yleistykset on melko turhia ja kertoo siitäkin, että sun mielestä kaikki naiset on yhdestä puusta veistettyjä eikä meillä ole omia mielipiteitä tai persoonaa ollenkaan.

Ongelmaksi muodostuu se, että olet harvinaislaatuinen nainen. Sinua ihastelevia miehiä onkin sitten homieman enemmän.

Täällä kotona oon. Just lopetin crosstrainer treenin. Muuten vaikka netistä, kuten kaikki muutkin nykyaikana.

Poikakaverit on löytynyt mm koulusta, töistä ja yhteisten kaverien kautta. En usko olevani mitenkään harvinaislaatuinen. Tiedän monta naista jotka myös tykkää enemmän semmosista iskävatsaisista ja pareja, joissa nainen on paljon miestä hoikempi. 

Oman kokemukseni mukaan naiset ei juuri syty lihaksillaan pullistevista miehistä, oli se oma koko mikä tahansa.

Vierailija
66/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. kyllä mä nautin taidemuseossa käymisestäkin ja taiteen estetiikasta tai hyvästä musiikista ilman seksuaalisia ajatuksia. Samalla tavoin pidän kaunista ihmiskehoa visuaalisesti miellyttävänä katsottavana ihan yhtä lailla miehellä kuin naisella. Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisin henkilöstä (seksuaalisesti) pätkän vertaa kiinnostunut. Jos siis sitä hait tuolla aloituksellasi. 

Ööö.. mä kyllä tykkään vetää käteen kuunnellessa kivaa biisiä tai katsellessa Mona Lisaa...

Vierailija
67/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää jo oppia , että naiset sanovat suullaan ihan eri asioita kuin vulvallaan. 

Tämähän se. Tässäkin ketjussa pääosin akkojen hyödytöntä löpinää. Haarat aukeaa kuitenkin viikonloppuna sille treenatulle ja tatuoidulle könsikkäälle.

Vierailija
68/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti oikeesti te naiset jotka seurustelette joidenkin läskimätisäkkien kanssa. Melkein yhtä paha jos oisitte pannut n € g run kanssa.

... Ja tämä vaikuttaa elämääsi kuinka?

Säkin saat vapaasti panna ketä haluat. Eikun ainiin, tolla asenteella tuskin panet ketään.

Rakkaus on ihmeellinen asia 🥰

Vierailija
69/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äärimmilleen treenattu vartalo herättää huomioni sukupuolesta riippumatta, varsinkin jos sitä tuolla tavalla esittelee. On nimittäin poikkeuksellista. Mutta siinä se onkin. Omalla ukollani on pikkuisen ylipainoa, ja hän on se, joka saa pöksyni kostumaan. Naisille tyypilliseen tapaan (?) tarvitsen henkisen yhteyden ja turvan, jotta tunnen vetoa. 

Miten se henkinen yhteys luodaan sinänsä ehkä tuntemattomaan ihmiseen? Kyllä jos naiset iskumielessä katselevat tuntemattomia miehiä niin lihaksikas kroppa on se, jolla ensimmäinen mielenkiinto herätellään. 

Ihan pienillä jutuilla: katseella, kommunikaatiolla. Olen elämässäni iskenyt kolme miestä, eikä yhdelläkään ollut lihaksikas kroppa. Ei ole koskaan kiinnostanut sellainen tarpeeksi. 

Mikä naisasiantuntija sinä oikein olet, k

Jotain mätää oli kuitenkin kahdessa ensimmäisessä.

Vierailija
70/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. kyllä mä nautin taidemuseossa käymisestäkin ja taiteen estetiikasta tai hyvästä musiikista ilman seksuaalisia ajatuksia. Samalla tavoin pidän kaunista ihmiskehoa visuaalisesti miellyttävänä katsottavana ihan yhtä lailla miehellä kuin naisella. Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisin henkilöstä (seksuaalisesti) pätkän vertaa kiinnostunut. Jos siis sitä hait tuolla aloituksellasi. 

Ööö.. mä kyllä tykkään vetää käteen kuunnellessa kivaa biisiä tai katsellessa Mona Lisaa...

Nyt repesin? 😂

Mitä sä tykkäät kuunnella silloin? :D

Vierailija
71/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tähän myös lisätä, että ulkonäkökeskeisiä miehiä en jaksa pidempään katsella, haluan itsekin tulla noteeratuksi mieleni ja persoonani takia vaikka saankin kehuja kun jaksan pitää itseni kunnossa. Jos mies ylistää pelkkää ulkonäköä niin meillä ei ole mitään yhteistä.

Olen joskus ollut pulleammassa kunnossakin. Kyllä mua silloinkin yritettiin, silloin tosin tiesin että tää nyt haluaa tutustua muhun sen takia kun oon hänen mielestä hyvä tyyppi enkä mikään näyttelyesine. 

Vierailija
72/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää jo oppia , että naiset sanovat suullaan ihan eri asioita kuin vulvallaan. 

Tämähän se. Tässäkin ketjussa pääosin akkojen hyödytöntä löpinää. Haarat aukeaa kuitenkin viikonloppuna sille treenatulle ja tatuoidulle könsikkäälle.

Tää on aina samaan aikaan niin huvittavaa kuin surullistakin kun katkerat ihmiset luulevat tietävänsä mitä koko muu naiskunta on mistäkin mieltä ja miten toimii.

Itse en ainakaan tunne ainuttakaan tuommoista ja kuulostaa siltä, että en haluais edes tutustua.

Vierailija
73/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka väittää ettei ole väliä? No korkeintaan jos haluaa ettei ukko kelpaa kellekään muulle

Vierailija
74/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti oikeesti te naiset jotka seurustelette joidenkin läskimätisäkkien kanssa. Melkein yhtä paha jos oisitte pannut n € g run kanssa.

Täysin treenatun ja ylipainoisen mätisäkin lisäksi on aika monenlaisia muitakin vartalotyyppejä.

Vierailija
75/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kunto ja kroppa paljastaa ihmisen itsekurin. Niin mie sen näen. Miten ihminen pystyy pitämään mistään muista asioista huolta jos hän ei pysty edes omasta itsestään ja hyvinvoinnistaan pitämään? 

T:Nainen

Tai mielenterveysongelmat ja syömishäiriön.

25-vuotiaana poikakaveri ihasteli miten olenkin niin hyvässä kunnossa kun lihaksetkin näkyi.

Painoin 45 kiloa, multa paistoi kylkiluut, söin kerran viikossa ja olin pahasti masentunut ja ahdistunut, en hyvässä kunnossa!

Vierailija
76/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kropalla on väliä, mutta kaikki eivät halua ensisijaisesti jotain täysin treenattua sixpack-miestä. Voi tulla yllätyksenä, että tuo ei ole kaikille se, mikä edes seksuaalisesti vetää eniten puoleensa. Ihmisen seksuaalisuus on niin jännä, että se ei aina noudata estetiikan ihanteita. Toki harva ensisijaisesti mitään reilusti ylipainoisestakaan viehättyy, että en siis sitäkään tässä tarkoita. Mutta seksuaalisia preferenssejä ja vivahteita on aika monenlaisia.

Vierailija
77/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Ja tämä vaikuttaa elämääsi kuinka?

Säkin saat vapaasti panna ketä haluat. Eikun ainiin, tolla asenteella tuskin panet ketään.

Rakkaus on ihmeellinen asia 🥰

Eihän tollasten läskimahojen kanssa tehdyistä lapsista mitään veronmaksajia tule. Kun enemmän kiinnostaa läskiruoka ja videopelit itsensä kehittämisen sijaan.

Vierailija
78/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä treenattuja kroppia on miellyttävä katsella siinä missä patsaitakin, mutta en minä pidä treenattua kroppaa ollenkaan tärkeänä kumppanilla.

Käyn itse salilla ja aviomieheni on ihan totaalinen sohvaperuna. Ei häiritse.

Vierailija
79/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kunto ja kroppa paljastaa ihmisen itsekurin. Niin mie sen näen. Miten ihminen pystyy pitämään mistään muista asioista huolta jos hän ei pysty edes omasta itsestään ja hyvinvoinnistaan pitämään? 

T:Nainen

Tai mielenterveysongelmat ja syömishäiriön.

25-vuotiaana poikakaveri ihasteli miten olenkin niin hyvässä kunnossa kun lihaksetkin näkyi.

Painoin 45 kiloa, multa paistoi kylkiluut, söin kerran viikossa ja olin pahasti masentunut ja ahdistunut, en hyvässä kunnossa!

Tämä on harhaanjohtava vastaus. Tuossa puhuttiin hyvästä kropasta eikä liiasta laihuudesta, mikä on äärimmäisen harvinainen olotila Suomessa. 

Vierailija
80/96 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aikoinaan seksiseuraa hakiessa miehen treenattu kroppa herätti kyllä helpommin mielenkiinnon, mutta ei sillä pelkästään sen pidemmälle kukaan edennyt. Vähän vaatimampikaan vartalo ei myöskään ollut mikään este seksuaalisellekaan kiinnostukselle, mutta ensikontakti syntyi silloin enemmän keskustelemalla. Parisuhteeseen päädyin kaikkien näiden adonisten viidakosta bongaamani kropaltaan hiukan pulleamman miehen kanssa, joka herätti mielenkiintoni olemalla vaan ajatuksiltaan kiinnostava, avoin, kohtelias ja hauska. 

Ei treenattu kroppa tai ulkonäkö yhdentekevä asia ole, mutta ainakin omalla kohdallani se on vain yksi osa ihmistä, eikä missään tapauksessa merkittävin kriteeri. 

Treenattu mies ei välttämättä panosta kovin paljoa tavalliseen naiseen (ainakaan jos nainen itse ei tee mitään muuta kuin mene haavanlehtenä mukana), kun taas ylipainoinen mies panostaa. Treenattu mies sopii paremmin lyhytaikaiseen hupiin naiselle, joka ei ole halukas tai kyvykäs näkemään vaivaa miehen eteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi