Onko muiden kerrostalossa asuvien ihmisten illat tylsiä?
Itse asunut jo vuosia kerrostaloissa ja vaikka kerrostaloasumisessa on hyvät puolensa, niin onhan tää elämä tylsää kerrostalossa asuessa. Varsinkin näin sinkkuna.
Mites muut kerrostalossa asuvat? Vai olenko vain tylsä ihminen? 🤣
Kommentit (19)
Mitäs talotyyppi siihen liittyy? Ei ole tylsää.
En ymmärrä kysymystä. Miten apn illat olisivat aktiivisempia jos asuisi ok-talossa tai paritalossa? Mikään puutarhatyö ei nyt kelpa selitykseksi, niitäkään ei tehdä joka päivä eikä syksyllä tai talvella.
Minkälainen debiili asuu kerrostalossa
Ei ole. Asun Lontoossa ja tuossa lähellä on vaikka kuinka paljon ravintoloita, baareja, teattereita, museoita, musiikkia ja muita tapahtumia. Eilen olin jazzbaarissa. Tänään olen ihan kotosalla ja huomenna menen kuntosalille ja uimaan.
Rankempaa olisi asua omakotitalossa, koska nykypäivänä asuntolainalla hankitussa omakotitalossa asuminen muistuttaa Auswitzhiä.
Miten elämäsi olisi vähemmän tylsää sinkkuna omakotitalossa?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen debiili asuu kerrostalossa
Sellainen, joka ei tykkää pihatöistä ja haluaa asua lähellä palveluita.
Tylsää on. Ei saa soitta musiikkia edes koska joku heti valittaa.
On. Roikun vaan puhelimella ja katon telkkua. Toivon että kello tulis yhdeksän niin voisi mennä nukkumaan.
Talvella kävin liikkumassa 2krt vko. Nyt ei edes sitä ole tullut tehtyä.
Yksin ollessa ei tule edes juteltua kenenkään kanssa. Tosin en tiedä olisko okt.ssä sen kummallisempaa. Tuskin mitään kukkiakaan jaksaisin alvariinsa istutella.
On todellakin tylsää. Asuin aiemmin omakotitalossa ja eron myötä sitten takaisin kerrostaloasujaksi. Omakotitalossa on aina tekemistä, esim. keväästä pitkälle syksyyn puutarhanhoitoa ja talvella lumitöitä tai muuta remppaa ja laittamista jossain. Nykyisin mulla illat täyttyy erilaisista jumpista tai salilla käynnistä.
Kerrostalo asukas kirjoitti:
Et sitten ole kuulokkeista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
On todellakin tylsää. Asuin aiemmin omakotitalossa ja eron myötä sitten takaisin kerrostaloasujaksi. Omakotitalossa on aina tekemistä, esim. keväästä pitkälle syksyyn puutarhanhoitoa ja talvella lumitöitä tai muuta remppaa ja laittamista jossain. Nykyisin mulla illat täyttyy erilaisista jumpista tai salilla käynnistä.
Nuohan on just äärimmäisen tylsää homaa. Mieluummin ne kotijumpat tai salilla käymiset,
Ei kaikissa kerrostaloissa ole huono äänieristys. Kyllä meillä voi musiikkia soittaa aivan hyvin illallakin. En nyt täysillä kuuntele tietenkään, mutta ihan normaaliin ääneen.
joku savupirtin hulda hakee tukea päätökselleen etten vielä muuta. saa sanoa lapsilleen että netissäkin luki miten kamalaa on kt olla. kyllä te vielä ens talven minua hoidatte sitten kun muuttaa katuu miksei 20v sitten muuttanut. TIEDÄN MONIA. ei sellaista rahaa olekkaan että takaisin muuttaisin. osa kepun mettä kulman elätys kamppajaa heidän vaali karjaansa nyt sekin meni vihkoon.
Ah, mä rakastan kun ei tapahdu yhtään mitään ja on tylsää.
On. Asia johtuu enimmäkseen tilan puutteesta (liian kalliit neliöt), sekä siitä että täällä kerrostalossa ei myöskään saa mekastaa rauhassa. Ainoaksi viihteeksi jää lukeminen tai ruudun töllöttäminen.
Unelmoin muutosta maaseudulle jossa olisi kunnolla elintilaa. Voisi rakennella kaikenlaista, soittaa musiikkia naapureista välittämättä, kolistella omalla kuntosalilla, uida monta kertaa päivässä, tehdä pihatöitä, sekä grillata ja örveltää juuri niin paljon kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
On. Asia johtuu enimmäkseen tilan puutteesta (liian kalliit neliöt), sekä siitä että täällä kerrostalossa ei myöskään saa mekastaa rauhassa. Ainoaksi viihteeksi jää lukeminen tai ruudun töllöttäminen.
Unelmoin muutosta maaseudulle jossa olisi kunnolla elintilaa. Voisi rakennella kaikenlaista, soittaa musiikkia naapureista välittämättä, kolistella omalla kuntosalilla, uida monta kertaa päivässä, tehdä pihatöitä, sekä grillata ja örveltää juuri niin paljon kuin huvittaa.
Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta mekastaa erityisesti omakotitalossa. Eikä se ole suotavaa örveltää edes omakotitaloalueella niin paljon kuin huvittaa. Kyllä ne naapurit voi häiriintyä ellei sitten asu jossain korvessa.
Itse asun kerostalossa vuokralla pieni koti.Kuntelen musikia kuulokeilla.Sama asia kun katson Tv.Ilta lenkin teen joka ikinen ilta.Mene myös nukumaan viimeistään kello 22. Haluan herätä aamut pirteinä ja heränkin nukutuani putkeen herämättä pissalle edes 7 -8h.Lisäksi on ruokarytmi,uni rytmi ulkoilu rytmi.sisälikunta tunnit erikseen 4 kertaa viikossa. En käytä alkoholia,en tupakoi.Mitä tylsää tässä on?
Meillä tehdään käsitöitä, jumpataan, nostellaan painoja, joogataan, kokataan, leikitään lasten kanssa, luetaan, katsotaan elokuvia ja sarjoja, siivotaan.