38v sinkkuveljeni KOHTUUTON vaatimus naisen suhteen...Yritin häntä parittaa tuttavanaiselle, mutta ei kelvannut
Tuttavanaiseni ei kelvannu koska hänellä on 2 lasta, ja veljeni kuulemma haluaa vain ja ainoastaan LAPSETTOMAN naisen jonka kankssa sitten myöhemmin hankkisi lapsia???
Eikö hän ymmärrä että alkaa jo olla aika iäkäs, ja on ollut niin pitkään sinkkuna että kannattaisi jo laskea kriteereitä?
Tuttavani on todella upea paketti, en ymmärrä mitä lapset haittaavat?
Veljeni varmaan jää yksin tuota menoa, kun jättää tilaisuutensa käyttämättä.
Minusta aivan uskomatonta toimintaa...
Kommentit (169)
Kuka äiti nyt sellaisen miehen haluaisi, joka ei pidä hänen lapsistaan? Parempi näin.
Järkevä mies. Tekisin samoin. Hänellä aikaa vielä vaikka miten.
Voi löytää lapsettoman naisen vaikka viisikymppisenä. Mutta lapsia ei varmaan enää tule. Tai sitten tulee, jos pariutuu aiemmin.
Pariutuminen on kemiaa, ei se ole pelkkä ulkonäkö tai "upea paketti".
Niin, entä jos hänen mielestä on parempi jäädä yksin kuin tyytyä johonkin joka ei oikein kiinnosta vain, että saa jonkun ja/tai saa lapsia? Oma veljeni teki tuon päätöksen ihan tietoisesti, eli päätti ettei saa naista johon aidosti rakastuu ja on tunteita ja vetovoimaa, hän on mieluummin yksin. Nyt ikää hänellä 47, ja on erittäin tyytyväinen yksin ja lapsettomana.
Veljesi tuskin enää saa omia lapsia, mutta kyllä sinun tulee kunnioittaa hänen toivettaan. Aikuinen ihminen tietää kyllä mitä haluaa ja mitä ei. Eihän se suhde ole lainkaan samanlainen jos siinä on koko ajan mukana lapset, varsinkin jos asuvat äidillään. En minäkään suostuisi muuttamaan saman katon alle jonkun toisen lapsien kanssa. Puhumattakaan taloudellisesta puolesta kun väkiselläkin se vaikuttaa omaankin talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen aikansa hankkia omia lapsia meni jo, yritä saada hänet tajuamaan se
Nyt kiinnostaisi kuulla että millä perusteella meni
Iän perusteella halloo. Ei 38 vuotias saa 25-vuotiasta suomalaisnaista perheentekoon.
Miksi sitten pitäisi ottaa suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän perusteella halloo. Ei 38 vuotias saa 25-vuotiasta suomalaisnaista perheentekoon.
Kyllä saa jos on hyvännäköinen ja asiat kunnossa.
T. Nainen 25
Kohtuutonta tai ei, jokaisella on oikeus määritellä itse mitä kumppanilta toivoo ja haluaa. Olen itse 41-vuotias lapseton sinkkunainen ja mieluiten se mieskin olisi lapseton. Tällä hetkellä tapailen 10 vuotta nuorempaa miestä. Oman ikäisiäkin lapsettomia kivoja miehiä olisi tarjolla, joten miksi tinkisin tästä vain siksi, että joku on oltava?
Jossakin vaiheessa koetin tapailla lapsellisia miehiä, mutta jutuista ei vaan tule mitään. Hyvin moni tuntuu olevan erittäin katkera ex-vaimolle ja se tuo esiin sitten monenlaisia ongelmia. En jaksa eikä kiinnosta sotkeutua kenenkään sotkuiseen elämään ja uusperhekuvioihin.
Ennemmin olen vaikka loppuelämäni yksin kuin suostuisin äitipuoleksi lapsiperheeseen.
Olen 38-vuotias lapseton nainen, mutta ei niitä lapsia kyllä tässä vaiheessa enää tehdä. Ainakaan ilman hedelmöityshoitoja... No, veljen täytyy etsiä itseään nuorempi nainen jos välttämättä haluaa tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se veljesi on hukannut ne vuodet kun muut perustivat perheitä? Valinnanvaraa ei kauheasti enää keski-iässä taida olla.
Miten niin "hukannut" ?
Vierailija kirjoitti:
Kohtuutonta tai ei, jokaisella on oikeus määritellä itse mitä kumppanilta toivoo ja haluaa. Olen itse 41-vuotias lapseton sinkkunainen ja mieluiten se mieskin olisi lapseton. Tällä hetkellä tapailen 10 vuotta nuorempaa miestä. Oman ikäisiäkin lapsettomia kivoja miehiä olisi tarjolla, joten miksi tinkisin tästä vain siksi, että joku on oltava?
Jossakin vaiheessa koetin tapailla lapsellisia miehiä, mutta jutuista ei vaan tule mitään. Hyvin moni tuntuu olevan erittäin katkera ex-vaimolle ja se tuo esiin sitten monenlaisia ongelmia. En jaksa eikä kiinnosta sotkeutua kenenkään sotkuiseen elämään ja uusperhekuvioihin.
Mä yritin kanssa jokunen vuosi sitten tapailla naista jolla oli kaksi lasta (olen itse lapseton mies). Ei siitä hommasta vaan tullut yhtään mitään. Ei naisella ollut aikaa mihinkään edes etäisestä parisuhdetta muistuttavaan: kaikki aika ja energia meni niihin muksuihin, sekä exän kanssa riitelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Toisin, kuin samanikäisellä naisellä, niin 5kymppinen mies voi helpostikin saada lapsen ja ihan terveen sellaisen.
Tuntuu olevan kova pala nieltäväksi näille parasta ennen päiväyksen ylittäneille mummeleille.
Voi ja voi jos saa nuoremman naisen. Sehän se suurin pulma noilla vanhoilla miehillä on. Jos ei ole huomattavan varakas ja komea, niin huonot on mahikset.
Vierailija kirjoitti:
Toisin, kuin samanikäisellä naisellä, niin 5kymppinen mies voi helpostikin saada lapsen ja ihan terveen sellaisen.
Tuntuu olevan kova pala nieltäväksi näille parasta ennen päiväyksen ylittäneille mummeleille.
Ei voi yksinään ja se tuntuu olevan kova pala papparaisille huomata ettei olekaan haluttua isämateriaalia ellei satu olemaan varakas. Kyllä silloin joku bimbo aina löytyy.
Veljeni, exäni ja äitini on yrittänyt minua parittaa, eikä ole koskaan johtanut mihinkään. Ainoa kerta kun kiinnostuin naisesta äitini jopa esti tutustumisen. Ei kiitos ulkopuoliselle avulee kumppanin löytämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sen naisen pitäisi olla 25-vuotias, tai edes suomalainen.?
En itsekään halua naista, jolla on lapsia. Siinä joutuu muun muassa:
-elättämään ja kasvattamaan jonkun toisen lapsia
-olemaan tekemisissä lasten isän ja isovanhempien kanssa, ts. elämään tulee ihmisiä, joita ei halunnut missään vaiheessa tuntea
-kuskaamaan ja hoitamaan lasten asioita silloin, kun äiti ei syystä tai toisesta pysty
Toisin sanoen, joutuu omistamaan ison osan elämästään lapsille, jotka eivät ole omaa lihaa ja verta.
Eräänlaista aisankannattamista siis.
M42
Vierailija kirjoitti:
Olen 38-vuotias lapseton nainen, mutta ei niitä lapsia kyllä tässä vaiheessa enää tehdä. Ainakaan ilman hedelmöityshoitoja... No, veljen täytyy etsiä itseään nuorempi nainen jos välttämättä haluaa tehdä lapsia.
No minun tuttavapiirissäni on useampia naisia, jotka ovat saaneet lapsen tuota vanhempina. Ja kaikki terveitä.
Toki en tiedä kauanko kukin yritti.
Se ei tykännyt muuten naisesta ja käytti tekosyynä. Ja mistä sä tiedät kuka on täydellinen paketti kelle? Kontrollifriikki ap.
Ap nyt ahdistelee veljeään omien arvojensa perusteella.
Todennäköisesti veli elää nyt juuri sellaista elämää kuin itse haluaa.