Mies, miksi haluat tyttömäisen naisen sänkyysi??
Monen suusta olen kuullut että se kiihottaa, miksi?
Kommentit (25)
Koska nainen on ihanimmillaan juuri tyttömäisenä, sorjana, hoikkana, pienillä pystyrinnoilla varustettuna
Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.
Siksi, että monet miehet pelkää naisellisia vahvoja naisia. Itse luulin nuorena tykkäävän myös tyttömäisistä tytöistä, mutta naisellinen vaimoni sekoitti pääni.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että monet miehet pelkää naisellisia vahvoja naisia. Itse luulin nuorena tykkäävän myös tyttömäisistä tytöistä, mutta naisellinen vaimoni sekoitti pääni.
Onko vaimosi jokin persjalkainen pullukka?
Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen.
Mulla on yks tuttu jolla on sellainen pikkutytön ääni. Nelikymppinen ja nätti. Meillä oli joskus paneskelutreffit. Tulin hulluksi kun tähän ääneen yhdistyi posliinipillu. Pieniä yksityikohtia mutten ole ikinä jaksanut nussia niin kauan ja useaa kertaa yössä kuin hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen.
Ja edelliseen viestiini liittyen: kyllä siinä joteskin fiilis nousee kun näkee oman kyrpänsä työntyvän pienen pystyperseen viereen pieneen pilluun.
Ei Thaimaassakaa ole väliä onko mies vai nainen kuha on teinilook.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi jokin persjalkainen pullukka?
Jo olli sellainen JLO;n näköinen päärynä pylly, mutta vielä leveä reisivako, iso häpykumpu ja isot rinnat. Muuten hoikka Lantion, reisivaon ja ison häpykummun nähdessä tiukkkojen hosujen kanssa meni mulla liskoaivot sekaisin. Tyttömäiset sportit tytöt unohtu siltä seisomalta tuollaisen kullinnostajan nähdessä. Puhumattakaan nyt tiukasta voimakaslihaksisesta pillusta kullin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.
Aina tuota "elämänkokemusta" eli ikää tarjotaan. Kuka muka haluaa elämänkokemusta sänkyynsä, jos kerran kuuma ja villi kissakin olisi mahdollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tuota "elämänkokemusta" eli ikää tarjotaan. Kuka muka haluaa elämänkokemusta sänkyynsä, jos kerran kuuma ja villi kissakin olisi mahdollinen?
Elämänkokemus on sekä sitä, että naisen kanssa voi keskustella ja sitä, että se seksuaalinen "villikissamaisuus" on tallella ja monimuotoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus on sekä sitä, että naisen kanssa voi keskustella ja sitä, että se seksuaalinen "villikissamaisuus" on tallella ja monimuotoisempaa.
Liian aloittelias ja agressiivinen nainen pelästyttää miehet pois. Oikea mies haluaa olla se, joka "ottaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian aloittelias ja agressiivinen nainen pelästyttää miehet pois. Oikea mies haluaa olla se, joka "ottaa".
Ei se niin mene. Oikea Mies halua aloitteliaan, agressiivisen ja tulisen naisen. Tarjoaa oikealle miehelle tarpeeksi haastetta ottaa. Mutta eihän sellain nainen edes huolisi muita kuin oikeita Miehiä.
En halua tyttömäistä naista vaan tyttömäisen miehen, jolla on tiukka pylly.
Siksi, koska tyttömäinen nainen hehkuu nuoruuden energiaa ja mindsettiä ja on niin kuuma ja kiihottava.
Se on jollain tapaa tuoreempaa, ainakin mielikuvissa. Naiselliset naiset on joskus niin ikävän tottuneita, sanoisinko jopa leipääntyneitä kaikkeen.
Mun nainen on tyttömäinen. 165cm, 80B rinnat, vyötärö on ja leveä lantio. En valita.
Koska meissä pienten naisten rakastajissa asuu syvällä salapedo.
Varmaan siksi, koska äijämäinen nainen on ihan turnoffi.