Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mikä miehessäsi sai sulla sukat pyörimään jaloissa, kalsongit kostumaan jne.?

Vierailija
02.02.2023 |

Jotkut miehet osaavat tehdä hyvää ruokaa, jotkut osaavat tanssia, jotkut on kovia urheilijoita, soittavat kitaraa, laulavat, ovat muuten taiteellisia, tekevät sinusta rakkausrunoja tai siteeraavat mestareita... jotkut remontoivat talosi uuteen uskoon, nikkaroivat mitä vaan, ovat eläinrakkaita, lapsirakkaita, huumorintajuisia.... mitä näitä nyt on. Mikä on se juttu joka löi sopimuksen lukkoon, oli ratkaiseva asia, että ajattelit, että tämä se nyt on, tämä on mun, kaikkien joukosta?

Mulla oli alusta asti huumorintaju. Me ei nähty ensimmäisten kuukausien aikana, puhuttiin vaan puhelimessa ja viestiteltiin, silloin ei ollut kännyköissä vielä kameroita. Toki sekin sitten oli tärkeää, että kun tavattiin, että fyysinen juttu toimi. Aluksi ei toki niin hyvin käytännössä kuin myöhemmin, mutta siis että sitä kipinää ja kemiaa oli. Mutta olen miettinyt, että olisko meistä tullut mitään jos oltaisiin vaan tavattu jossain, eikä alettu kauheesti puhua mitään, olisko kumpikaan pelkän ulkonäön perusteella yrittänyt tutustua paremmin? En usko.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sikarikas ja antelias. Saan mitä vaan haluan.

Vierailija
2/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haisee vahvalle sillimäiselle kyrväntuoksulle.💦

Vierailija
4/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onnea et koskaan.

Vierailija
5/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, johtoasemassa, isot lihakset.

Vierailija
6/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amex platinum card saa pimppasloorani kostumaan.

Vierailija
7/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onnea et koskaan.

Mä en oo koskaan ollut näin onnellinen!

Vierailija
8/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs ääni..

Vierailija
9/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia ja arvomaailma. Tunnettiin jollakin tavalla töistä, ja satuin kuulemaan keskustelunpätkän, jossa tämä nykyinen pitkäaikainen puolisoni puolusti erästä julkisuudessa ryvettynyttä ja selkeästi avun tarpeessa ollutta julkkista sanoen, ettei sitä potkita, joka on jo maassa. 18 v myöhemmin ihailen noita piirteitä hänessä edelleen.

Vierailija
10/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut lenkkimakkarasormet👵

Vierailija
11/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v ja viettämässä samanikäisen poikaystäväni kanssa juhannusta nuorten suosimassa paikassa. Jonkun verran ajan hengen mukaisesti Linda Lampenius siideriä juotu muttei silleen kännissä.

Katseeni kohtasi yhden muutaman vuoden vanhemman kundin kanssa, hän oli tutun tutun tuttu, jonka kanssa olin joskus ohimennen jutellutkin.

Hän huomasi minut, tuli luokseni, ojensi kätensä ja sanoi; tule, nyt mennään.

Otin kädestä, nousin ylös, katsahdin poikakaveriini jolle sanoin että "sori" ja lähdin tämän vanhemman kaverin mukaan.

Menimme hänen kämpilleen ja se ilta oli puhdasta, eläimellistä himoa ja nautintoa.

Siitä illasta lähtien olemme olleet yhdessä, nyt meillä on neljä lasta, farmariauto ja uusi omakotitalo. Huonomminkin olisi voinut käydä.

Kai se oli se itsevarmuus, röyhkeys ja suora toiminta mikä valloitti. Kerrankin sain vain olla ja nauttia kyydistä.

N85

Vierailija
12/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän on kiinnostunut vain minusta. Muut naiset ei ole hänelle mitään, näkee pelkästään minut. Huomioi pitkin päivää, ei vain silloin kuin haluaa seksiä, joten hän saa MINUT haluamaan seksiä. Ja sama jatkuu vaikka on oltu yhdessä jo vuosikymmeniä. Näin helpolla on naisena pöksyt märkänä aina. 

Vierailija
13/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää näyttää siltä sormusleffan pääjehulta, siis siltä "F":llä alkavalta. Se saa märäksi:)

Vierailija
14/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky osallistua pitkään, humoristiseen ja oivaltavaan "kirjeenvaihtoon" ja halu sitoutua siihen viikkoja ennen tapaamista.

Oltiin toisillemme sopivia ensitapaamisesta lähtien. Kumpikin opiskeli, minulla oli auto ja kämppä, miehellä polkupyörä ja 600 euron kuukausitulot.

Vierailija
15/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 16v ja viettämässä samanikäisen poikaystäväni kanssa juhannusta nuorten suosimassa paikassa. Jonkun verran ajan hengen mukaisesti Linda Lampenius siideriä juotu muttei silleen kännissä.

Katseeni kohtasi yhden muutaman vuoden vanhemman kundin kanssa, hän oli tutun tutun tuttu, jonka kanssa olin joskus ohimennen jutellutkin.

Otin kädestä, nousin ylös, katsahdin poikakaveriini jolle sanoin että "sori" ja lähdin tämän vanhemman kaverin mukaan.

Menimme hänen kämpilleen ja se ilta oli puhdasta, eläimellistä himoa ja nautintoa.

Siitä illasta lähtien olemme olleet yhdessä, nyt meillä on neljä lasta, farmariauto ja uusi omakotitalo. Huonomminkin olisi voinut käydä.

Kai se oli se itsevarmuus, röyhkeys ja suora toiminta mikä valloitti. Kerrankin sain vain olla ja nauttia kyydistä.

N85

Älä jauhaa p...kaa. Jos nainen antaa heti ekana iltana, niin siitä ei synny parisuhdetta. Annat nuorille tytöille väärän kuvan täällä, miten miesten kanssa toimitaan. Keksit koko jutun, tai sitten se mies vain p...ni sua. Ei ole mitään neljää lasta ja taloa. Huono provo.

Vierailija
16/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kujeilin ja pelleilin työpaikan pakollisesta koulutuksessa; kouluttaja otti onkeensa ja alkoi veistellä vitsejä luennoinnin ohessa. Alettiin sopia treffejä kotikaupunkien puoliväliin, eikä naurulle tullut loppua. Nauretaan edelleen, vilpittömän iloinen naurava mies on ihana näky <3

Vierailija
17/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N85

Siis mikä sinun ikäsi on nyt? Ei ainakaan 85v

Vierailija
18/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämänkin ketjun pilasi heti ikuinen pikku-INCEL.

1. Matala, todella kaunis puheääni

2. Äly ja yleissivistys

3. Kaunis käytös ja kunnioitus, jolla hän minua ja muita ihmisiä kohtelee.

Hän tuli luokseni kahville 5 viikkoa sitten ja jäi. On aika monet kahvit nautittu kaikin lisukkein kummankin nautinnoksi

Vierailija
19/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse

Vierailija
20/22 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tuon transvaimoni pitkät hiukset, 23 senttinen muna, isot siliikoonit ja. No siinä ne olikin.

Vaikka naisilta kysyttiin, niin identifiouduin juuri naiseksi päästäkseni osallistumaan keskusteluun.

-M43