Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi haluat tyttömäisen naisen sänkyysi??

Vierailija
17.01.2024 |

Monen suusta olen kuullut että se kiihottaa, miksi?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tyttömäinen nainen, kun miesmäinen nainen. Muutenkin sirot ja hyvässä kunnossa olevat naiset ovat ihanampia. On olemassa myös isokokoisia ei-tyttömäisiä ja todella hienon näköisiä kauniita naisia, mutta ne ei ole mua varten.

Vierailija
22/44 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää maskuliinisista naisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Haluan naisen, ja mitä enemmän ikää, sen parempi, kunhan löytyy vielä himoa kulliin.

Vierailija
24/44 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.

Aina tuota "elämänkokemusta" eli ikää tarjotaan. Kuka muka haluaa elämänkokemusta sänkyynsä, jos kerran kuuma ja villi kissakin olisi mahdollinen?

🤣🤣🤣  Aivan. Miten se elämänkokemus sängyssä näkyisikään. 

Vierailija
25/44 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on innielover-osaston kinkeilyä. 

Vierailija
26/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäinen voi olla kasvoiltaan tai tyyliltään tai kumpaakin mut ikähaarukka on aikusuudessa suuri niin nämä on vähä semmosia haastavia kun mies voi olla 22 tai 40 joka kertoo näitä mielipiteitään. Tyttömäinen kroppa ehkä kuulostas tosi hoikalta kropalta 

Sitten luonnehan voi olla tyttömäinen tai poikamainenkin 

Sehän sit vaatii että nainen on erikoisempi, jotain särmää tai muuta et ei oo vaan pano vaan sen haluaa sit itselleen. Älykkyys on semmonen jota mies usein arvostaa ja kokee mielenkiintosena 
Minä oon 29 niin jos tämän lukee 19 vuotias se näkee elämän ihan eri tavalla kun minä 

Vierailija
27/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut. Naisen pitää olla kokenut ja tarpeensa tiedostava MILF. 

Vierailija
28/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on POHKOISMAISTEN naisten ihan OMA trendi. Muualla maailmassa nainen on tällainen:

Vierailija
29/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistìvammaset heruttaa animetytöille eli piirretyille 🤣

Vierailija
30/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen kiihottaa. Kiihottanut jo silloin kun oma ikäluokka oli tyttömäistä. Yksi tykkää äidistä toinen tyttärestä vai miten se meni. Tiiä miksi tässä työttömäisen vastakohta olis läski tai äijä 

Vierailija
31/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen. 

Ja edelliseen viestiini liittyen: kyllä siinä joteskin fiilis nousee kun näkee oman kyrpänsä työntyvän pienen pystyperseen viereen pieneen pilluun.

15-vuotias?

Vierailija
32/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen. 

Ja edelliseen viestiini liittyen: kyllä siinä joteskin fiilis nousee kun näkee oman kyrpänsä työntyvän pienen pystyperseen viereen pieneen pilluun.

15-vuotias?

Jep

Vierailija
33/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tyttömäinen kuin äijä.

Vierailija
34/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.

Yhdeksän isoäitinä imetän heitäkin. Kuka vaan saa.

Vierailija
35/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuus osana kauneuskäsitystä on ollut koko ihmiskunnan historian ajan- myös naisilla.

Vierailija
36/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali aikuinen ihminen on kiinnostunut about omasta ikäluokastaan, eikä nuorista tytöistä/pojista. Älkää yrittäkö normalisoida pedoilujanne 🤮

Vierailija
37/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali aikuinen ihminen on kiinnostunut about omasta ikäluokastaan, eikä nuorista tytöistä/pojista. Älkää yrittäkö normalisoida pedoilujanne 🤮

Näin se on. Oma tytär on 25, eikä kyllä alle 40-vuotiaat oikein napostele meikäläistä. Naisystävä on 45, ja oikein sopiva yhdistelmä nuorekkuutta ja kypsyyttä.

M52

Vierailija
38/44 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tyttömäinen kuin äijä.

Onpas jengillä taas yksinkertainen ajatusmaailma. On joko poikamainen tai miesmäinen. Tai tyttömäinen tai äijämäinen. Hohhoijaa.

Vierailija
39/44 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloittaja, joka vääristelee asioita. "Monesta suusta kuullut." Siis oikeasti et keneltäkään, ja keksit nämä asiat päästäsi. Eikö tätä aloittajaa saada jo pois täältä? Hänen aloitukset sisältää aina jonkin kieron, naisia halveksuvaa ja incel sisällöistä  "kaikki näin tekee" asiaa. Hänen mielestään naisen tulisi olla käskytettävä orja, jotta hän itse voi sikailla niin paljon kuin haluaa. 

Vierailija
40/44 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua päinvastoin kiinnostaa vanhemmat naiset

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi