Mies, miksi haluat tyttömäisen naisen sänkyysi??
Monen suusta olen kuullut että se kiihottaa, miksi?
Kommentit (44)
En tykkää maskuliinisista naisista.
En halua. Haluan naisen, ja mitä enemmän ikää, sen parempi, kunhan löytyy vielä himoa kulliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.
Aina tuota "elämänkokemusta" eli ikää tarjotaan. Kuka muka haluaa elämänkokemusta sänkyynsä, jos kerran kuuma ja villi kissakin olisi mahdollinen?
🤣🤣🤣 Aivan. Miten se elämänkokemus sängyssä näkyisikään.
Tämä on innielover-osaston kinkeilyä.
Tyttömäinen voi olla kasvoiltaan tai tyyliltään tai kumpaakin mut ikähaarukka on aikusuudessa suuri niin nämä on vähä semmosia haastavia kun mies voi olla 22 tai 40 joka kertoo näitä mielipiteitään. Tyttömäinen kroppa ehkä kuulostas tosi hoikalta kropalta
Sitten luonnehan voi olla tyttömäinen tai poikamainenkin
Sehän sit vaatii että nainen on erikoisempi, jotain särmää tai muuta et ei oo vaan pano vaan sen haluaa sit itselleen. Älykkyys on semmonen jota mies usein arvostaa ja kokee mielenkiintosena
Minä oon 29 niin jos tämän lukee 19 vuotias se näkee elämän ihan eri tavalla kun minä
En ole koskaan halunnut. Naisen pitää olla kokenut ja tarpeensa tiedostava MILF.
Se on POHKOISMAISTEN naisten ihan OMA trendi. Muualla maailmassa nainen on tällainen:
Autistìvammaset heruttaa animetytöille eli piirretyille 🤣
Naisellinen nainen kiihottaa. Kiihottanut jo silloin kun oma ikäluokka oli tyttömäistä. Yksi tykkää äidistä toinen tyttärestä vai miten se meni. Tiiä miksi tässä työttömäisen vastakohta olis läski tai äijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen.
Ja edelliseen viestiini liittyen: kyllä siinä joteskin fiilis nousee kun näkee oman kyrpänsä työntyvän pienen pystyperseen viereen pieneen pilluun.
15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen.
Ja edelliseen viestiini liittyen: kyllä siinä joteskin fiilis nousee kun näkee oman kyrpänsä työntyvän pienen pystyperseen viereen pieneen pilluun.
15-vuotias?
Jep
Mieluummin tyttömäinen kuin äijä.
Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.
Yhdeksän isoäitinä imetän heitäkin. Kuka vaan saa.
Nuorekkuus osana kauneuskäsitystä on ollut koko ihmiskunnan historian ajan- myös naisilla.
Normaali aikuinen ihminen on kiinnostunut about omasta ikäluokastaan, eikä nuorista tytöistä/pojista. Älkää yrittäkö normalisoida pedoilujanne 🤮
Vierailija kirjoitti:
Normaali aikuinen ihminen on kiinnostunut about omasta ikäluokastaan, eikä nuorista tytöistä/pojista. Älkää yrittäkö normalisoida pedoilujanne 🤮
Näin se on. Oma tytär on 25, eikä kyllä alle 40-vuotiaat oikein napostele meikäläistä. Naisystävä on 45, ja oikein sopiva yhdistelmä nuorekkuutta ja kypsyyttä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tyttömäinen kuin äijä.
Onpas jengillä taas yksinkertainen ajatusmaailma. On joko poikamainen tai miesmäinen. Tai tyttömäinen tai äijämäinen. Hohhoijaa.
Taas tämä sama aloittaja, joka vääristelee asioita. "Monesta suusta kuullut." Siis oikeasti et keneltäkään, ja keksit nämä asiat päästäsi. Eikö tätä aloittajaa saada jo pois täältä? Hänen aloitukset sisältää aina jonkin kieron, naisia halveksuvaa ja incel sisällöistä "kaikki näin tekee" asiaa. Hänen mielestään naisen tulisi olla käskytettävä orja, jotta hän itse voi sikailla niin paljon kuin haluaa.
Minua päinvastoin kiinnostaa vanhemmat naiset
M35
Mieluummin tyttömäinen nainen, kun miesmäinen nainen. Muutenkin sirot ja hyvässä kunnossa olevat naiset ovat ihanampia. On olemassa myös isokokoisia ei-tyttömäisiä ja todella hienon näköisiä kauniita naisia, mutta ne ei ole mua varten.