Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi haluat tyttömäisen naisen sänkyysi??

Vierailija
17.01.2024 |

Monen suusta olen kuullut että se kiihottaa, miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, koska äijämäinen nainen on ihan turnoffi.

Vierailija
2/25 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on ihanimmillaan juuri tyttömäisenä, sorjana, hoikkana, pienillä pystyrinnoilla varustettuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.

Vierailija
4/25 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että monet miehet pelkää naisellisia vahvoja naisia. Itse luulin nuorena tykkäävän myös tyttömäisistä tytöistä, mutta naisellinen vaimoni sekoitti pääni. 

Vierailija
5/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että monet miehet pelkää naisellisia vahvoja naisia. Itse luulin nuorena tykkäävän myös tyttömäisistä tytöistä, mutta naisellinen vaimoni sekoitti pääni. 

Onko vaimosi jokin persjalkainen pullukka?

Vierailija
6/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen. 

Vierailija
7/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat naiset ei kuorsaa.

Vierailija
8/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuttu jolla on sellainen pikkutytön ääni. Nelikymppinen ja nätti. Meillä oli joskus paneskelutreffit. Tulin hulluksi kun tähän ääneen yhdistyi posliinipillu. Pieniä yksityikohtia mutten ole ikinä jaksanut nussia niin kauan ja useaa kertaa yössä kuin hänen kanssa.

Vierailija
9/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli viime viikonloppuna petite mutta olisi hän voinut olla aktiivisempi. Siis mukavahan häntä oli panna takaapäin kun sormet melkein menivät vyötäröllä yhteen. 

Ja edelliseen viestiini liittyen: kyllä siinä joteskin fiilis nousee kun näkee oman kyrpänsä työntyvän pienen pystyperseen viereen pieneen pilluun.

Vierailija
10/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Thaimaassakaa ole väliä onko mies vai nainen kuha on teinilook.

Vierailija
11/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi jokin persjalkainen pullukka?

Jo olli sellainen JLO;n näköinen päärynä pylly, mutta vielä leveä reisivako, iso häpykumpu ja isot rinnat. Muuten hoikka  Lantion, reisivaon ja ison häpykummun nähdessä tiukkkojen hosujen kanssa meni mulla  liskoaivot sekaisin. Tyttömäiset sportit tytöt unohtu siltä seisomalta tuollaisen kullinnostajan nähdessä. Puhumattakaan nyt tiukasta voimakaslihaksisesta pillusta kullin ympärillä.

Vierailija
12/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen ei ole enää tyttö. Kurvit on kohdallaan ja elämänkokemusta. Ei ikinä mitään tyttömäistä. Ei ole ollutkaan kohdallani.

Aina tuota "elämänkokemusta" eli ikää tarjotaan. Kuka muka haluaa elämänkokemusta sänkyynsä, jos kerran kuuma ja villi kissakin olisi mahdollinen?

Vierailija
13/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tuota "elämänkokemusta" eli ikää tarjotaan. Kuka muka haluaa elämänkokemusta sänkyynsä, jos kerran kuuma ja villi kissakin olisi mahdollinen?

Elämänkokemus on sekä sitä, että naisen kanssa voi keskustella ja sitä, että se seksuaalinen "villikissamaisuus" on tallella ja monimuotoisempaa.

Vierailija
14/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkokemus on sekä sitä, että naisen kanssa voi keskustella ja sitä, että se seksuaalinen "villikissamaisuus" on tallella ja monimuotoisempaa.

Liian aloittelias ja agressiivinen nainen pelästyttää miehet pois. Oikea mies haluaa olla se, joka "ottaa".

Vierailija
15/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian aloittelias ja agressiivinen nainen pelästyttää miehet pois. Oikea mies haluaa olla se, joka "ottaa".

Ei se niin mene. Oikea Mies halua aloitteliaan, agressiivisen ja tulisen naisen. Tarjoaa oikealle miehelle tarpeeksi haastetta ottaa. Mutta eihän sellain nainen edes huolisi muita kuin oikeita Miehiä.

Vierailija
16/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tyttömäistä naista vaan tyttömäisen miehen, jolla on tiukka pylly.

Vierailija
17/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska tyttömäinen nainen hehkuu nuoruuden energiaa ja mindsettiä ja on niin kuuma ja kiihottava.

Vierailija
18/25 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jollain tapaa tuoreempaa, ainakin mielikuvissa. Naiselliset naiset on joskus niin ikävän tottuneita, sanoisinko jopa leipääntyneitä kaikkeen.

Vierailija
19/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on tyttömäinen. 165cm, 80B rinnat, vyötärö on ja leveä lantio. En valita.

Vierailija
20/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meissä pienten naisten rakastajissa asuu syvällä salapedo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi