Harmittaa. Mies lupasi katsoa taaperon perään että pääsisin pari kertaa viikossa jumppaan.
Mutta nyt sitten onkin töitä töitä ja töitä ja maksoin melkein 100e kk maksua ja pääsin käymään kaksi kertaa viime viikolla. Turhauttaa kamalasti, pitkästä aikaa sain itseäni niskasta kiinni ja ajattelin että tästä se lähtis.. no ei nyt sitten lähde.
Pääsettekö te harrastuksiin?
Kommentit (267)
Aika monta kertaa olen vastaaviin ketjuihin laittanut tämän toduuden että, sinappikoneet kiinnostaa miehiä sen 10 min kun niitä tehdään, ei juuri sen jälkeen. Mitäs läksit?
Hirvittää kun tyttären mies jää vahtimaan lapsia, se mies vaan pelaa pelikonsolia:(
Vierailija kirjoitti:
Luulisi miehen olla kiinnostunut sinun ja samalla parisuhteensa että perheensä hyvinvoinnista. :(
Yleensä ne on kiinnostuneet vieraista naisista ja käyttävät perheen rahoja ilotyttöihin.
Juu, pennut on vain naisten kotkotuksia, ei miesten murhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on epäsäännöllinen työ niin miksi ei voi mennä sellaiselle salille missä on mahdollisuus lastenhoitoon?
Ei ap ole sanonut ettei mies ikinä ole lapsen kanssa vaan ymmärsin niin että miehelle on tullut tällä viikolla silloin menoa kun ap:lla olisi ollut ohjattu jumppa.Mun miehellä on epäsäännöllinen työ ja päivystää usein, en voi silloin lähteä pois mutta saan omaa aikaa ja mies hoitaa lasta. Jumppaan kotona ja luen kirjaa..
Jos miehellä on iltavuoro niin lähden aamulla lenkille yms..
Mies on yrittäjä, joka voisi vaikuttaa työaikoihinsa, ja ap oli vielä erikseen varmistanut mieheltä että onnistuu päästä näihin tiettyyn aikoihin oleviin jumppiin, kun oli niihin ilmoittautunut ja maksanut. Minusta ihan täysi syy olla vihainen miehelle, kun ei nyt sit onnistukaan. Ja ilmeisesti tämä "aina töi
Muistan itse yrittäjänä kun kello oli kohta kaksi aamulla ja töitä olisi ollut vaikka kuin paljon.Ei yrittäjä ole oikeen koskaan vapaa.
Äidin pitäisi mennä äitii-lapsi jumppaan niin silloin perheenpää voi keskittyä niihin tärkeiin asioihin eli suurten linjojen vetämiseen perheen pyörittämisessä.
m57
Luulisi miehen olla kiinnostunut sinun ja samalla parisuhteensa että perheensä hyvinvoinnista. :(